Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

fikifak

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Niedługo nie będzie podziału na Adobe Premiere, Adobe AfterFX, Adobe Photoshop, Adobe Flash itd. Wszystko dostaniemy w jednym programie ;P
  2. Ten dzisiejszy marketing ma to do siebie że próbują umieszczać jak najwięcej reklam, plakatów i informacji, aby pozostać w stałym kontakcie z odbiorcami. Lecz dzięki temu trailery tracą na jakości.
  3. @mirach - wielkie dzięki. Po zaznaczzeniu w opcjach project mapping - uv match, zadziałało.
  4. Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).
  5. Wszystkie bardzo mnie się podobają. Lecz zdecydowanie kultura i taniec przebiły reszte. P.S. Chciałbym aby nasi piłkarze mieli taką moc ;P
  6. Szczerze ja wpierw patrząc na Petera zdziwiłem się myśląc: "To oni zmienili reżysera?". A tu po obejrzaniu klipu przeczytałem dokładnie post i komentarze i dopiero wtedy rozpoznałem twarz.
  7. Najbardziej podobał mi się w tym filmie render tych wiszących tenisówek... a reszta... jak to z blenderem bywa
  8. Bardzo dobry pomysł!!! Niech tylko jeszcze zrobią taką strone dla innych programów
  9. fikifak odpowiedział dawid260 → na temat → 3ds max
    Nie wiem o co dokładnie ci chodzi. Aby sprawdzic jaki materiał ma dany obiekt wchodzisz w material editor i przyciskiem get material zaznaczasz wybrany obiekt. Materiał zostanie pobrany z obiektu i wstawiony w wybrany slot w material editor. Jeżeli pragniesz aby światło przenikało przez materiał musisz pobawić się z ustawieniami przezroczystości danej mapy.
  10. Mam nadzieje że po warsztatach zostanie wydana jakieś Dvd z wykładami bo czas warsztatów wogóle mi nie pasuje ;)
  11. według mnie postarali sie
  12. to samo uslyszałem...:)
  13. Witam! Mam wielki problem związany z przeniesieniem mojego modelu do 3ds max. Mój model zrobiny w Zbrashu i ma za dużo poligonów, a włożenie go na scene w 3ds maxsie powoduje wielkie lagi wyświetlania i bardzo mocne spowolnienie pracy programu. Większe problemy pojawiają się jak inne modele dojdę na scene. Wtedy program poprostu się zacina i wyłącza. Wiem, że można tego problemu się łatwo pozbyć kupując nowy sprzęt, lecz ja potrzebuje rozwiązania bardziej "praktycznego". Chciałbym wiedzieć czy jest jakaś możliwość w Zbrashu zmnieszenia liczby poligonów danego obiektu ( bo opcja zwiększenia istnieje :)) lub chciałbym aby ktoś podsunął mi inne wyjście z tego problemu.
  14. a jedna okazuje się że tamta zapowiedź była prawdziwa :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.