Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ArTooRo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. To ja jeszcze dorzucę tu 2 obrazki, które dzisiaj doszły :)
  2. Hahah, ale to akurat prawda. Zrobienie dobrej sesji to jest duże przeżycie jeśli człowiek się przy tym spełnia artystycznie i efekty wychodzą tak, że obie strony są emocjonalnie zaangażowane. Tematyka to tematyka jak każda inna - wbrew pozorom :) Wiem, że to żart, ale powiedzmy że trochę tak właśnie jest, bo tam nigdy nie były angażowane pieniądze. Jeśli modelka widzi korzyść w jakości samych zdjęć to chętnie pozuje na zasadzie wymiany lub wspólnego projektu artystycznego. Grunt to podejście i skupienie się na efekcie końcowym, kwestiach estetycznych całości obrazu - a nie fakcie, że ot stoi przed obiektywem przysłowiowa "goła baba" albo "laska" - i można się fajnie realizować w temacie :) Bardzo polecam jak się ma zdrowe podejście, można też nabyć masę wiedzy o oświetleniu i kompozycji obrazu - dla mnie to był gamechanger
  3. Dziękuję za pledge! Tak, to jest dla osób które chcą zdecydować się na inny rozmiar docelowy lub budować supporty po swojemu - dużo osób, które drukuje lubi tworzyć supporty wg własnych metod i nie polegać na tych gotowych I jeszcze raz dzięki. Z koszykarką mi niezmiernie miło, to takie rzeczy w które nadal trudno uwierzyć że ląduje na czyjeś tapecie :) Na ten moment to chyba ten papierowy samolocik pod postem. Też do dzisiaj tego nie ogarniam, a oni ciągle coś zmieniają. Mam do dzisiaj tam konto z fotografią aktową które ma ponad 1000 followersów i też od ponad pół roku nic tam nie wrzucałem, ale kiedyś do niego wrócę
  4. Nezumi - a to chętnie zobaczę, najtrudniejszy jest pierwszy krok. Następny projekt jest już całkowicie skonceptualizowany w głowie - będzie Pani na krześle, 3 koty i pizza... i może malutki żółw - kto wie, ten wie :) Michalo - Tak, tak w pełni rozumiem i masz rację. Czasem się zastanawiam czy takie połączenie tematów nie alienuje obu grup odbiorców. Wersja bez supportów będzie również i na spokojnie nada się do zrobienia na FDM. Zapisuj się na Kickstartera jeśli masz ochotę na te pliki, nawet jedna osoba to jest ogromna pomoc w napędzaniu tam ruchu także byłoby super. Można mnie followingować na instagram.com/PiniMinis
  5. Panowie bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i słowa wsparcia! Piotr - dzięki wielkie :) Nezumi - dzięki za followa i też życzę powodzenia z Twoimi projektami. A co byś wypuścił jako figurkę? SebastianSz - rykłem :D Destroyer - ogólnie mega fajnie, że to sie kojarzy z tymi czasami i ludźmi Michalo - mimo wszystko starałem się zrobić tak żeby kontekstu seksualnego właściwie za bardzo nie było. Conajwyżej odsłonięcie danych partii ciała, ale bez sugestii erotycznych. Dzięki serdeczne, super że Disney wszedł w odbiór! Drakul - dziękuję. Fakt, też mam przesyt AI slopem, liczę po cichu że ludzie docenią że to nie jest coś wygenerowanego promptem jednak
  6. Hahah, niestety moja morda to raczej wygląda tak: (filmik z testu studia do sesji reklamowej) (głośniki Edifiera rządzą, uwielbiam ich design)
  7. Hejka, wielkie dzięki za słowa wsparcia! Bardzo motywujące :) Nezumi - właśnie próbuję atakować wszelkie reddity, grupy fb itd ale zdaje się to nie przynosić żadnych rezultatów. W kolejnych dniach będe uderzał na twittery, zbrushcentral itd, ale bardzo bardzo ciężko się przebić do odbiorcy. Mam jakoś od listopada jedynie konto na instagramie www.instagram.com/PiniMinis Jest tam bardzo skromny, ale niezwykle życzliwy following. To jest chyba problem każdego twórcy, że trudno walczyć z algorytmami i ogólnie o widoczność w sieci :)
  8. Cześć Wszystkim! Tym razem przychodzę do Was z zupełnie innym typem projektu niż zwykle… i chyba największym osobistym projektem w moim życiu, przekraczającym sam model czy render (chociaż może na taki nie wyglądać 😊 ) To będzie bardzo długi opis, więc wcale nie zdziwię się jeśli wyda się komuś męczący i warty jedynie pominięcia :D I mam nadzieję, że Adek nie pogoni mnie za - nomen omen niezbędną - autopromocję w tym wszystkim. (Disclaimer: Z uwagi, że jest to pinup art wypada chyba ostrzec czymś w stylu +18 osoby nieco wrażliwsze tematyką przedstawiania postaci kobiecej w delikatnie sugestywny sposób. Mam jednak nadzieję, że całość broni się również bez kontekstu tejże konkretnej strony artu pinupowego) Niemniej here We go: Miałem to szczęście w życiu, że udało mi się dopinać zawodowych marzeń, a zawsze miałem jeszcze jedno od co najmniej 15 lat - czyli dożyć dnia w którym udałoby mi się zrobić statuę na wzór takich z Sideshow czy innych gigantów branży. Wyjęcie modelu z monitora do rzeczywistości to jest jeszcze dla mnie naprawdę sporę przeżycie i satysfakcja. Mamy czasy jakie mamy, nie można już ślepo polegać na zatrudnieniu przez firmy i korporacje branży VFX, więc był to dobry moment żeby spróbować sił w temacie, który okazał się możliwy dzięki drukarkom 3d. Pomysł na to, że można by szukać zarobku w tematyce figurek/figur podsunął mi nasz forumowy kolega Levus (Paweł Jaruga) prowadzący skutecznie swoje Creepytables.com od wielu już lat. Nie mogłem uwierzyć, że można w ogóle podjąć próbę sprzedaży własnego autorskiego arta – wypluć coś co siedzi we własnej głowie, przełożyć to na sculpt i spróbować wypchnąć w świat w formie pliku STL do pobrania i wydrukowania. Koncepcja na Felicity narodziła się w Listopadzie 2024 a jej realizacja ruszyła w Lutym 2025 – i tak przerywana różnymi okolicznościami dotrwała do finalizacji w dniu dzisiejszym. Zdobyłem dotąd dość sporo doświadczenia w artystycznej fotografii aktowej i temat zmiksował się w mojej głowie z całym już wdrukowanym w mózg arsenałem światów Frazetty, Vallejo, Normana Rockwella, Sergeya Ishmaeva, Kenta Meltona i wielu innych – ostatnio zaś podlany komiskową serią Echo od Alessandro Barbucciego po prostu wywołał eksplozję pomysłów, które dosłownie nie dawały mi spać po nocach. To nie mogła być po prostu stojąca postać, to musiała być scenka, najlepiej z humorem, ekspresją i interakcją miedzy postaciami gdzie małe stworzenia stoja w kontraście do dużej postaci ludzkiej – a w zasadzie cała seria scenek, które mam nadzieję że uda mi się jeszcze dalej zrealizować. W zamyśle przede wszytkim byłby to duży ukłon do pinupu oraz komiksowych artystów z dynamiczną disneyowską kreską i to stało się motorem dalszych działań. Stylizowane postacie pozornie mają mało detalu, ale w rzeczywistości często są o wiele trudniejsze do wykonania niż te hiperrealistyczne, które są w pełni podane na tacy na zdjęciach referencyjnych. Spodziewałem się, że ogromnym wyzwaniem będą koty. Zależało mi na tym żeby oddać dynamikę starych disneyowskich animacji zamrożonych w ruchu, więc zacząłem od analizy kotów w klasycznych animacjach – zwłaszcza Figaro z Pinokia, który był kreskówkowym dowodem na cat=liquid. Sposób w jaki przenosił wagę ciała podczas ekspresji definiowało całą jego sylwetkę i gesturę. Mistrzowie klasycznej animacji w akcji, bardzo polecam objerzeć choćby na Youtube jeśli ktoś nie zna. Nie łudziłem się oczywiście, że uda mi się zbliżyć do ludzi, którzy zjedli zęby przez całe życie doprowadzania tematu do perfekcji, ale miałem nadzieję że wyjdzie chociaż pełna ekspresji zabawna postać. Kiedy po różnych testach byłem już dostatecznie przekonany, że mój kot raczej nie popsuje odbioru całości zabrałem się za resztę sculptu. Workflow był dosyć klasyczny – postacie wyrzeźbione w Zbrushu w t-pose, człowiek upozowany autorigiem w Blenderze, a koty pozowane w Zbrushu. Potem shotmodelowanie sylwetek w Zbrushu i zrobienie ciuszków w Marvelous Designerze. Do włosów stworzyłem sobie brush w Zbrushu i układałem z niego „bananowe” kształty tak by nadać dynamikę ruchu (można wszystko obejrzeć na moim Instagramie www.Instagram.com/PiniMinis). Całość na końcu zrenderowałem w Unreal Engine 5. Jest to jakiś rodzaj masochizmu, ale jednak miło jest oglądać efekty prawie końcowe w czasie rzeczywistym oraz wykorzystać np. gotowy już shader oka z Metahumana. Te rzeczy z grubsza były znajome z uwagi na doświadczenie zawodowe i hobbystyczne, ale ostatecznie pierwszy raz w życiu tworzony był produkt na sprzedaż. Trzeba go więc jakoś wydrukować i zareklamować… Batalia z czyszczeniem modelu z ciuchami z Marvelousa pod druk cudem nie skończyła się osiwieniem a potem wyłysieniem, ale jakoś się udało. Nie mam warunków na posiadanie własnej drukaki 3d, w związku z czym po wstępnych testach jednego elementu z Piotrem Berezą z pomocą przyszedł Daniel Kłos (www.instagram.com/3dklos), przejął pocięty przeze mnie model i w pełni przygotował mi pliki z supportami oraz modele testowe w docelowej skali 1/6 i bonusowej 1/18 Pozostała jeszcze reklama, a ja stwierdziłem że jak mam w ogóle angażować się z tym całym pomysłem to niech to będzie wejście z butami :D Od początku planowałem samemu nagrać reklamę, kompletnie nie mając w tym doświadczenia. Miałem już dobry aparat pełnoklatkowy, odpowiednie szkła i oświetlenie studyjne ponieważ hobbystycznie zajmowałem się fotografią, ale nigdy nie nagrywałem klipów wideo. Zaczęło się więc od masy testów, kilku dni przerabiania mieszkania na studio aż wreszcie uznałem, że jestem w miarę gotów na zatrudnienie modelki. Ola (www.instagram.com/aleksandra.baranowskaa) była niesamowicie cierpliwa. 5 godzin shootu z setkami powtórek - a bo to kamera źle pojechała, a bo to ostrość źle się ustawiła, a bo ręka poszła tak a nie tak, a bo ruch niepłynny, a bo to, a bo śmo….), przegrzewający się aparat od ciągłego nagrywania w 4k 60fps, budowanie wózka do camera dolly z klocków Lego z kół na szynach (i montowaniu shakera z wodą na żyłce wędkarskiej jako przeciwwagi dla ciężkiego aparatu) – no było to duże przedsięwzięcie dla totalnego amatora. Na koniec rendery animacji w Unrealu pod zakupiony utwór Dies Irae Mozarta też zajęły o wiele więcej niż się spodziewałem jako nie animator 😊 Potem kilka dni montażu w Davinci Resolve no i… Kickstarter. Też pierwszy raz styczność z tematem i przytłaczająca ilość informacji jak w ogóle ruszyć z takim tematem. Z resztą do dziś nie mam pojęcia czy kampania została jakkolwiek dobrze poprowadzona, ale w następnych 21 dniach okaże się czy projekt jest w stanie cokolwiek zarobić, tak żeby można było śmiało stworzyć kolejny. Dla zainteresowanych link do kampanii jest tutaj https://www.kickstarter.com/projects/1242947616/felicity-purrkins-cat-trouble-stl-figure Można model zakupić, a można też pokibicować w jedną (lub drugą) stronę :) Koniec końców te kilka miesięcy faktycznej pracy (niekiedy całe doby) to była nieziemska satysfakcja. Przez cały czas masa wsparcia zarówno na Instagramowym profilu jak i przede wszystkim w życiu rzeczywistym przez rodzinę i przyjaciół. Bardzo motywujący był pozytywny odbiór pracy już na etapie work in progres i każdemu życzę takiej motywacji dodającej skrzydeł. Fakt, że udało się dopiąć całość do końca ściśle według planu sprzed niemal roku to duże przeżycie oraz masa stresu zwłaszcza teraz kiedy kulminacją jest start kampanii. Móc płacić rachunki z tworzenia własnych sculptów wg własnych pomysłów to mokry sen artysty i mimo, że szanse realistycznie nie są duże to kto zabroni trochę pomarzyć 😊 Przez chwilę czułem się jakbym pracował w Sideshow, ale na kilku stanowiskach naraz, mimo tysiące razy mniejszej skali 😊 Dzięki za uwagę, mam nadzieję że scenka, temat i ta przygoda Wam również wydały się w miarę interesujące, a jeśli tak to zapraszam Was na mój profil PiniMinis na Instagramie, gdzie może w ciągu następnych miesięcy zaczną pojawiać się kolejne rzeczy - które po finalizacji na pewno obowiązkowo i tutaj zapostuję. Trzymajcie się i pozdrowienia!
  9. ArTooRo odpowiedział ArTooRo → na temat → Galeria
    Dzięki 🙂 Z tego co pamiętam (a było to ponad 10 lat temu?) to ten projekt miał swoje eksperymentalne przejścia, do animacji chyba użyto modeli prosto z gry, z siatkami game'owymi jeśli mnie pamięć nie myli także nie wątpię, że nie było łatwo
  10. ArTooRo odpowiedział ArTooRo → na temat → Galeria
    No i nie pomogło czytanie 1000x każdego napisu w reelu 😄 I tak się wkradła literówka. Dzięki za zwrócenie uwagi! Zasady jestem świadom ale mózg postanowił zrobić formę dzierżawczą. Niech już tak wisi dla ciekawskich 🙂
  11. ArTooRo odpowiedział ArTooRo → na temat → Galeria
    Dziękuję. Upadek branży to gruba przesada, ale mamy największy kryzys w historii i jeszcze pewnie trochę zajmie powrót na tory przedcovidowe. Wszystko zależy jaki będzie popyt na filmy, seriale i gry w nadchodzącym czasie Przepraszam, nie byłem świadom, że obrazki są niezbędne poza filmem z linku. Dodałem dość brutalny zrzut screenów jeśli to będzie w porządku. Niestety na nic więcej w tym momencie nie jestem w stanie znaleźć czasu 😕 Dzięki serdeczne!
  12. Cześć wszystkim! Nie byłem pewien czy to odpowiedni dział na taką wrzutkę, ale chciałbym się tutaj podzielić swoim najnowszym demoreelem. Mam nadzieję, że oglądanie filmiku będzie równie przyjemne co praca nad projektami, w których miałem przyjemność brać udział 🙂 Przy okazji szukam obecnie nowej pozycji jako Senior Character Modeler/Artist także byłbym wdzięczny za polecajkę! #OpenToWork Dzięki serdeczne i pozdrawiam!
  13. ArTooRo odpowiedział Robertus → na temat → Galeria
    No i super wyszło 🙂 To jest ten ból, że nigdy nie widać ile pracy zostało włożone żeby wyprodukować nawet krótki klip. Zwłaszcza jak się np tak jak tutaj z Unrealem zaczyna kompletnie od zera i 80% pracy to nauka, gdzie wszystkie elementy są spoza strefy komfortu. Gratki 🙂

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.