Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

lpshinoda

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Bazil, jak udało Ci się zachować proporcję klocków? Niezły model, pozdrawiam
  2. Kod Nieśmiertelności 2011 - polecam http://www.filmweb.pl/film/Kod+nie%C5%9Bmiertelno%C5%9Bci-2011-418967
  3. Miałem trochę zabawy z ak47, a wyżej wymieniony "gadżet" był stosowany wyłącznie przy strzelaniu ślepą amunicją. P.S... jaki odrzut ? :)
  4. lpshinoda odpowiedział sewo → na temat → Work in progress (WIP)
    a to nie wina nie włączonego translucency w materiale?
  5. lpshinoda odpowiedział sewo → na temat → Work in progress (WIP)
    czy za szybą coś się znajduje? jaki masz background viewport'ów?
  6. Creative - bez obrazy, ale gdybyś chociaż o połowę zmniejszył liczbę poly, komp na pewno dałby radę. Pozdrawiam
  7. lpshinoda odpowiedział odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    pytanie do działu Rigging i Animacja...
  8. Wyraźnie napisane zostało, że nie wykorzystujemy już kiedyś zrobionych modeli.
  9. lpshinoda odpowiedział Badyl → na temat → Work in progress (WIP)
    no grubo! możesz zapodać siateczki?
  10. lpshinoda odpowiedział Altres → na temat → Modeling
    Jakie jednostki masz ustawione w Units Setup... ? Generic? Przestaw na Metric, wybierz Centimeters i powinieneś mieć problem rozwiązany
  11. lpshinoda odpowiedział Dave → na temat → Modeling
    Powiem Ci tak, jeżeli chodzi o UVM to Ci nie pomogę bo teksturowaniem się jeszcze nie zajmuję, jeżeli chodzi o wygładzenie kilku sąsiadujących poly to na myśl przychodzi mi tylko Make Planar, a resztę siatki z detalem zagęszczasz na kilka sposobó, np. Cut, Connect, Chamfer, Inset. Oczywiście ktoś może mieć na to inne rozwiązanie. Pozdrawiam
  12. lpshinoda odpowiedział Dave → na temat → Modeling
    1. Daj screen'a i opisz które poly chciałbyś wygładzić i jak chciałbyś, żeby wyglądały 2. Nie wiem, a jest zbyt późno i nie bardzo chce mi sie szukać 3. Najlepiej zapisać materiał do Material Libery i po importowaniu obiektu przypisać mu materiał z wcześniej eksportowanego materiału z Material Libery 4. Nie do końca zrozumiałem pytanie, ale możliwe, że chodzi Ci o UVW Map
  13. Pierwszy raz biorę udział w TSM, powodzenia. Zarzucam moje wypocinki, czas: 90 min.
  14. każdy wrzuca jedna pracę?
  15. lpshinoda odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    http://www.vray-materials.de poza tym na pewno było już na forum, opcja szukaj się kłania

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.