Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bonifatz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Visual Workshop 3D http://www.vw3d.pl Zajmujemy się tworzeniem wizualizacji architektonicznych, renderami produktu oraz animacjami Poszukujemy "Generalisty" 3D Jeśli posiadasz doświadczenie w tworzeniu modeli 3D, shaderów i oświetlenia a Twoim głównym narzędziem pracy jest 3D Studio Max? Mieszkasz w Poznaniu lub okolicach? Oferujemy dla Ciebie pracę stacjonarną u nas w biurze w Poznaniu. Szeroka tematyka projektów, od renderów produktu, przez wnętrza, po animacje. Jeżeli szukasz wyzwań i masz ochotę rozwinąć swoje umiejętności, to zapraszamy do kontaktu na poniższy adres email. Obowiązki: tworzenie obiektów, shading modeli hard surface Wymagania : znajomość 3ds max, Corona/Vray, mile widziana znajomość Marvelous Designer (lub chęć jego nauki) Kontakt : [email protected] Strona : vw3d.pl
  2. Visual Workshop 3D http://www.vw3d.pl Zajmujemy się tworzeniem wizualizacji architektonicznych. Poszukujemy freelancera znającego się na tworzeniu narzędzi dla 3ds max maxscript. Obowiązki: wykonanie narzędzi usprawniających nasz pipeline Wymagania: dobra znajomość maxscript/python Kontakt : [email protected]
  3. Bardzo fajnie wyszło, widać ogrom pracy. Jedyne co mi brakuje to ławica ryb ;)
  4. @olaf : zgadzam się w 100% z Tobą. Przykre tylko, że na zachodzie płaci się średnio 1500Euro za obrazek a znajdują się tacy którzy biorą za to 200zł. Nie wiem jak to nazwać nawet ;) a teraz już boję się zapytać. @SWRSC : Dzięki ! Co do wrażeń związanych z UE4 to moim zdaniem to co najbardziej przemawia do mnie to fakt, że tworzysz pakiet (realtime, animacja i wizki) na raz. Na pewno robiłbym to w UE4. @Jakub Wydro : chciałbym być takim optymistą jak ty :D Ja daje temu rok i ceny będą ponownie szorowały po trotuarze. Moje odczucia odnośnie grafiki w architekturze są trochę negatywne. Architekci w głównej mierze nie potrzebują wizualizacji bo "klocek z viewportu" 90% z nich zadowala. Druga sprawa to fakt "200zł za obrazek", na 200zł raczej firmy nie postawisz (tak mi się wydaje), no chyba, że w Bangladeszu. Napisałbym więcej ale nie widzę raczej sensu wylewania łez nad Wizualizacjami hehe ;) @olaf : co to tego co napisałeś odnośnie wartości intelektualnej, to dobrym pomysłem jest użycie wiedzy zdobytej w projektowaniu/używaniu softu do projektowania by stworzyć coś fizycznego/istniejącego. To wydaje mi się najlogiczniejszym rozwiązaniem, które aktualnie testuję na włąsnej skórze.
  5. Dzięki za wzmiankę o moim projekcie! Co do zastosowań i zainteresowania klientów to jest ono dość słabe. Odwieczny problem w przekazaniu klientowi o co dokładnie chodzi. Bo w 90% przypadków ludzie nie mają pojęcia o czym mówisz ;) Największą zaletą dotychczas jest fakt, że wyplucie wizki z UE w rozdzielczosci 5000x nie stanowi problemu i dodatkowo dostajemy możliwość poruszania się interaktywnie oraz możliwość wyplucia w dosłownie minutę Animacji flythrough. Także na raz powstaje pakiet, który można zaproponować klientowi. Tak przy okazji, tutaj link to animacji Fly Through :
  6. Dzięki wszystkim za poświęconą mojemu projektowi uwagę! @olaf : dzięki ! Przygotowanie modeli zajmuje (poza renderem) najwięcej czasu. Pipeline to zwyczajnie 3ds -> unwrap -> UE4 Generalnie nic nadzwyczajnego. Jedynie sam UE4 był dla mnie nowością bo nigdy z gamingowymi klimatami nie miałem do czynienia. @JohnZi : dzięki ! W tej scenie wszystko co widzisz jest zbakowane w texturę. GI jest generowany przez silnik UE4. Jest też możliwość użycia "movable lights" wtedy bez problemu można nimi poruszać w finałowym Buildzie. @Jakub Wydro : dzięki ! zgadza się, kamera w ruchu sprawia, że odbiór całości jest kompletnie inny. Druga sprawa (trochę mnie martwiąca) to fakt, że większość klientów nie widzi potrzeby zamawiania "wysokiej jakości renderów". Druga sprawa to fakt, że w Polsce "200zeta" za wizkę to standard ... (zaznaczam, że to tylko zasłyszane od kogoś ;). Dodam, że ja osobiście nie widzę sensu pracy za 200zeta... lepiej zmienić branże w takim wypadku chyba. @bolitic : dzięki :D 173cm wzrostu jak ostatnio sprawdzalem hehe Dodatkowo wysmażyłem jeszcze mały Fly-Through. Render trwał ... 57 sekund ;) Pozdrawiam Łukasz
  7. Witam wszystkich! Prezentuję wam ostatni projekt ćwiczebny, którego się podjąłem w ramach rozszerzania swojej wiedzy. Na warsztat wziąłem silnik Unreal a inspiracją do zajęcia się tym projektem był projekt "Unreal Paris", który pojawił się jakiś czas w internecie. Pierwsze odczucia całkiem pozytywne chociaż (akurat w moim przypadku), nie było łatwo bo z game dev'em (?!) nie miałem w życiu nic wspólnego. Nadal nie potrafię uzyskać w 100% zadowalającego mnie rezultatu jeżeli chodzi o dokładność renderowania rozproszonego światła ale liczę, że przy następnym projekcie sobie z tym poradzę. Projekt to "Kraluv Dvur" biura OV-A, który przeniosłem do silnika UE4. Poniżej link do video z "chodzenia" po domu oraz kilka "renderów" z wnętrza. więcej obrazków na moim profilu behance : https://www.behance.net/gallery/24428913/Unreal-Engine-Real-time-Interior Pozdrawiam Łukasz
  8. Doprawdy eye candy ! *_*
  9. Dzięki Moniek, Uniqueyou! Pionier : Dzięki i Vice versa chociaż Ty mnie od dużo dłuższego czasu ;)
  10. Dzięki wam za miłe słowa :) Co do organizacji pracy silverfox to sprawa nie była skomplikowana. Po prostu założyłem co ma zostać wykonane aby praca wyszła (moim zdaniem) dobrze i po kolei koncentrowałem się na poszczególnych etapach. Lepiej się pracuje kiedy wiesz ile i czego masz do wykonania. Generalnie nic nadzwyczajnego.
  11. Nathanielxd : Dzięki ! Cieszę się :) Co do czasu renderingu to obrazek wysokości 1500x jakieś 45minut. Zatrzymywałem po osiągnięciu około 200-250 passów. Procek na którym było liczone to : i7 3770 taktowany 3.40GHz
  12. Dzięki guru ! Dobrze zaplanowałem ten projekt stąd szybko poszło. Dzięki Hris ! :)
  13. Jak już pisałem Neb na Cgtalku piękna praca. Dodam tylko, że dosłownie czuć zapach deszczu jak się na to patrzy :)
  14. Akierek : Dzęki ! Cieszę się, że się podoba. mateusz_s : Dzięki! Okazuje się, że przez nich dotarł do mnie 3d Artist Magazine i zanosi się na publikację ciacha w gazecie :) RAFX : Dzięki ! i dzięki za wsparcie ! :) Pawelkos : Dzięki ! NEBULA-Grafika : Dzięki Neb ! Niestety jeszcze nie ma ale jeszcze mam zamiar odrobinę to podkręcić w finałowej wersji 5000px która mi się aktualnie piecze.
  15. Reanimator, Klicek : Dzięki za miłe słowa ! :) skalpel3d : dzięki za wskazówki, sprawdzę to dzisiaj na pewno. MichalNowak : Jak już pisałem Ci w mailu ja za to mam tendencje do bycia gburem :P desaturuję :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.