Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dziwne plamy z FG - Skylight

Featured Replies

Napisano

Nie wiem od czego te artefakty powstaja. Wczesnie scena byla liczona z GI bez FG i ze swiatlem MrOmni. Wszytko bylo oki. Max trace depth w render 1,1 suma 2 zeby ladnie szyby odbijaly lekko przezroczyste.

 

Obrazy post nizej

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz dać większy obrazek: ?

1. render z GI+FG

2. render z GI

3. render z FG

Podaj:

+ parametry świateł i z F10 (liczba photonów, radius*, energy, decay, samples)

+ Max. Trace Depth dla GI i FG

* jaką długość mają drzwi i okno przy drzwiach (z prawej od nich)?

 

Możesz zmienić standardowy materiał szyb na Mental`owski: Glass (physics_phen), albo mental ray>Glass (lume) i zobaczyć co się stanie.

Napisano
  • Autor

Scena ma uzywac tylko FG bez GI zamiast radiosity. Z samym GI scena wyglada prawidlowo (bez FG) z MrOmni tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9817

 

 

 

 

Ustawienia tego:

Swiatlo Skylight- sila 1, kolor lekko nibieski

Textury: dla szyb zwykly raytrace w reflection(default) w.30, opacity w.60, specular 90, glosines 70. Za szyba sa lekko przezroczyste firanki i zaslony oraz sciany wewnetrzne domu.

Einvironment: tlo bitmapa jpg

 

mr_zlyrender2.jpg

Napisano

Zwiększ w [Final Gather] "Max. Trace Depth", dla "reflec."/"refrac." i "Sum" do 5.

Wyłącz "Preview (No Precalculations)", a włącz "Rebuild (Do Not Re-Use Cache)".

Zmniejsz "Max./Min. Radius" do 2,0/1 i daj testowo 400 sampli.

Napisano
  • Autor

Zrobilem, jak napisales jednak tak jak myslalem to nic nie pomoglo. Tylko teraz lepiej widac ze nie tlyko na szybach powstaja takie plamy kolorowe.

 

mr_zlyrender1.jpg

Napisano

Jeżeli plamy rzeczywiście powstają na szybach, a nie wewnątrz budynku, to zmień materiał na Mental`owskie szkło.

Napisano
  • Autor

To tak. Raytrace z nieznanego mi powodu prz samym FG robił trakie charce gdy miał opacity 99 i mniej. Nie wiem czemu niechciało mi się szukać. Przy reflact/refract, czy glas mentala jest dobrze przy samym FG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.