Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Modelowałem połówke obiektu, zrobiłem mu mirrora, smootha, patrze, a tu takie coś.

Edgesy jakieś dziwne nie podlegają pod mesh smooth czy co?

Może kliknełem jakąś opcję i tak się zrobiło, a może to jakieś dziwactwo nie wytłumaczalne.

W każdym bądź razie denerwuje mnie to i chcę się tego pozbyć.

Uruchomcie ten plik i zaznaczcie dowolną ściankę, sami zobaczycie,

 

http://lht.w.interia.pl/coto.zip (82,6kb)

lub

http://lht.w.interia.pl/coto.max (~400kb)

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hey ... ja tez zrobilem anomalię ;)

 

wlaczyles Subdivision surface ;)

Napisano

a ja myslalem ze nie zweldowal wierzcholkow

 

a ty marcin myslalem ze bawiles sie cutem w maxie 7.

Napisano
  • Autor

Marcin, przestań mnie ośmieszać, widze, że się nie zapoznałeś z problemem.

Napisano

nie osmieszam cie a wyraznie napisalem ze włączyles Subdivision surface w edit mesh ;)

 

i uzywaj mesh smootha a nie subdv surface ;]

 

czytaj uwazniej ;)

 

uncle - nie tylko cutem ale i remove edge ;]

Napisano
  • Autor

Ales Ty jest uparty Marcinie przy swoich teoriach ale ja będę jeszcze bardziej uparty i powiem Ci, że nie problem w tym czy to MS czy SubS.

W tym wycinku bryły jest 18 vertxów, a nie 24 tak jak sugerujesz. Zawsze używałem Subdivision surface i nie było takich niespodzianek. Mesh smooth nie rozwiązuje problemu gdyż w miejscu ostrej krewędzi tworzy się brzydki garb. Modeluje w maxie 6. Uruchom plik Marcinie, a sam się przekonasz, że pochopnie wyciągasz wnioski.

Pozdrawiam

Napisano

przeciez uruchomilem ;) skad mial bym siedziec czy to Subdv surface ;]

 

u mnie na MS jest wszystko dobrze ... ten wycinek zniknął ...

 

wymodeluj jeszce raz

 

ale gdzie zasugerowalem ze sa 24 vertexy ?

Napisano
  • Autor

#2 postem, ile wertexów jest na Twoim renderze, 14? Anomalia by była jakby ich było mniwej niż 14. ;-)

Problem sobie rozwiązałem w minute ale dalej nie wiem co było jego przyczyną.

Wiem, że to coś z edgesami, a nie vertexami.

Napisano

hmm

chyba juz wiem ...

 

ale nie moge sprawdzic ;) ale to napewno to

 

weight wertexów ;) napewno to tyknoles przez przypadek ... wagami wertexów mozna takie zeczy manipulowac ...

Napisano
  • Autor

weighty są na 1,0. EDIT TRANGULATION uchylił mi rąbka tajemnicy o anomali :-) ale nie mam pojęcia jak to naprawić nie kasując felernych edgesów.

Musze powoiedzieć że miałem jeszcze inne anomalium :-) ruszyłem siatkę bryły nie poruszając bryłą hahahaha troszeczkę się zdziwiłem.

Napisano
  • Autor

Proszę spojrzeć na to, co o tym myslicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.