Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Oderwałem się na chwilę od 2d i posiedziałem nad maxem. Zacząłem od animacji bipów, ale mam nadzieje że domodeluję do nich postacie i otoczenie. Na razie wymodelowałem katany:

 

duel88kd.jpg

 

Tu macie animację:

http://www.sendmefile.com/00020142

 

Będzie więcej.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

To w koncu WIP, czyli jestem w trakcie. Np. dodałem kolumny :)

 

duel113rj.jpg

 

Nieeee, tak naprawde to jeszcze animacje mecze.

Napisano

Wedlug mnie powinny byc jeszcze troche bardziej wygięte, i dluzsze te ostrza :), no chyba ze to "myk" kamery

Pozdro

Napisano
  • Autor

Z mieczy jestem zadowolony, natomiast postaci trzeba wymodelowac. Oto koncept:

 

duelc36ph.jpg

Napisano

Mam pare zastrzeżeń do twojej katany :

-raczka wyglada jak od noża kuchennego (wina materiału) powinna być opleciona rzemykiem albo skórą popatrz na prawdziwe katany to zrozumiesz.

- Łączenie ostrza z rączką też jest jakieś nie tak

- pozatym ta katana jest w paru miejsczach kanciasta (zaznaczyłem te miejsca)

Ale ogólnie pomysł mi się podoba i służe pomoca jeśli coś :->

Jeżeli chodzi o animacje to całkiem ciekawa animacja ale widze jednak jeden błąd a mianowicie podczas pierwszego uderzenia kataną (miecze jak by się mijały)

Mam pytanko czy w swojej pracy skupiasz się na samym motywie walki na katany? Jeżeli tak to moze skożystaj z gotowych modeli postaci np cg human. W ten sposób zaoszczędzisz czasu chyba że zamierzasz sam modelować postaci. Życze powodzenia w dalszej pracy

 

Pozdro

Napisano

Animacja wygląda bardzo sztucznie. Wojownicy wykonują baardzo dziwne ruchy, nie ma tam żadnej gardy, a ostrze trzymają w dziwny sposób. Ciosy mieczem wykonuje się przy pomocy całego ciała, łącznie ze skrętem biodra, a oni okładają się tymi katanami jak łopatami.

Napisano
  • Autor

Jak już pisałem, postaci chce wymodelować. Katany odpowiadaja mi takie jakie sa, oczywiscie ze na zblizeniach sa bledy. Z animacja dopiero zaczynam, ale rzeczywiście, "troche jak lopatami" :)

Napisano

To znowu ja ]:-> z powodu że moja postać którą robie też miała mieć Katane jako broń postanowiłem zrobić ją troche wcześniej by pokazać jak powinna wyglądać katana. Nie jest to arcydzieło i do orginału mu daleko ale powem prawde nie lubie jak się robi coś na odwal się więc postanowiłem wykazać troche własnego zapału do pracy a może i tobie sie on udzieli. :-> Mam nadzieje że nie uraziłem cię? Ale praca może być fajna wiec nie chce partaniny :-> A oto link do mojej katany Katana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.