ZiBi_PL Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 Witam. Oto skonczona pracka ;] wiem ze pewnie niektorzy widzieli by ta kopareczke w jakiejs scence lub na budowie jednak wzialem sobie za zadanie stworzyc model i zrobil- efekt wyszeld mi taki jaki chcialem dlatego uznaje prace za zakonczona, dlatego jakies niedoskonalosci (coz ich niema :P) prosze przymknac oko ;] Mozliwe ze modelik wydaje sie jak zabawka jednak bardziej realnie juz mi niechcialo wyjsc ;] soft 3dmax8 render...SCANLINE :P + psp10 ;] Dzieki za uwagi i komentarze w dziale WIP . ps. Jest to chyba ostatnio moj model przed matura wiec na tym etapie moja przygoda z grafika 3d sie narazie konczy :( POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2006 A tu jeszcze daje siateczke jakby ktos prosil :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 szyby nie za bardzo Ci wyszly teksturki calkiem fajne, ale w niektorych miejscach nieco tendencyjnie robione (szczegolnie na kabinie i z tyłu) ogolnie fajne. teraz zrob jakąś animke ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 Witam!! mi sie podoba choc widac ze texturki malowane (tzw tego chyba nie powinnobyc widac) ale i bardzo ladnie pokaz jeszcze model bez tex i siatke :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 Kozacka! Jeszcze jak byś był w stanie wkomponować ja w tło jakiegoś zniszczonego obiektu, albo obok jakiegoś swieżo wykopanego dołu, to juz w ogóle zacność :) Co nie zmienia faktu ze ślicznie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2006 :) dzieki :) specjalnie dla nielota model bez textur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YessMasster Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 Po teksturowaniu wygląda dużo fajniej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krystian Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 No trochę szkoda że sobie już odpuściłeś! Wcześniejsze renderki były ciekawsze, bo teraz to wygląda jak zezłomowany szmelc, ale podoba mi się.Życzę powodzenia na maturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 A ja bym ją widział w akcji :-) Znaczy się zrób krótką animację. Wszystkie te przeguby, hydraulika, drgania. Super by wyszło. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 Lis's right... to można fajnie zlinkować, wprowadzenie ruchu to też betka, ale efekt może być niezły. Potem wrzucasz render na tydzień i siadasz do kucia. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 Jeden problem - ta koparka nie nigdzie pojedzie, bo gąsienice spadną. Nie są naprężone! Można ten złom umieścić na wywypisku :> Gratuluję tekstur! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torm Napisano 14 Kwiecień 2006 Share Napisano 14 Kwiecień 2006 zajebista koparka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damusTo Napisano 14 Kwiecień 2006 Share Napisano 14 Kwiecień 2006 teksturki malowałeś czy udało sie jakaś procedurką ? Sympatycznie to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homa Napisano 15 Kwiecień 2006 Share Napisano 15 Kwiecień 2006 Śuper kopara chłopie! Całkiem ładnie Ci to wyszło. Mnie się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaki79 Napisano 18 Kwiecień 2006 Share Napisano 18 Kwiecień 2006 Fajnie, fajnie, teraz musisz pokusić się o zrigowanie i animację :) ten tutorial może Ci się przydać : TUTEK: rigowanie ramienia robota ps. teksturki troszkę zbyt ziarniste, no i przydałyby się mapy bump & specular plus ewentualnie jakieś napisy - Komatsu, CAT czy coś takiego :) pozdrawiam :) - Zaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merv_ Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 fujowa szyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 Wszystko git!! Tylko jeden mały problem nabierak (łyżka ) za mała i to sporo:) pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 Łyżka jest elementem wymiennym.. i dopasowuje się ją do wykonywanych czynności.. Koparka.. zarąbista.... jednak naciągnąłbym tą gąsienice.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 2 Maj 2006 Share Napisano 2 Maj 2006 masakratorek! piekna robota! i to we scanline tak super wyszla... fiufiu nono :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 2 Maj 2006 Autor Share Napisano 2 Maj 2006 mi tam sie takie gasienice podobaja ...sa takie DOJEB...NE ;] A szybka brzysko wyszlo...w koncu to tylko scanline :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 mi sie tez bardzo podoba, renderok, tekstury tez super choc jedna nie - nie podoba mi sie tekstura między zębatkami gąsienic, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 3 Maj 2006 Share Napisano 3 Maj 2006 prosty modelik, a fajny efekt :) najbardziej podoba mi sie ramię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 Nieźle , może trochę zbyt ostre te texturki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 witam, no no modelik calkiem calkiem, tex juz troche gorzej, calkosc prezentuje sie bardzij jako game_art, textury maja zbyt gruby detal, widac na ich mazniecia pendzla, powinienes wrzucic tu znacznie bardzij zruznicowana gramature zabrudzen, jakies drobne plamki blota, tu i tam zarysowanie, moze jakis odprysk farby, hehe to tylko takie moje drobne sugestie, calosc prezentuje sie spoko, ale nie jest to jesczze podium: ], pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 6 Maj 2006 Autor Share Napisano 6 Maj 2006 taka zabawa w psp ;] niebrac serio :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gizmo74 Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 całkiem fajnie, ale na czrno-białym wszystko wychodzi fajnie bo nie widać jak się kolory odbijają..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi