Skocz do zawartości

Scena 3D: dungeons


Rekomendowane odpowiedzi

A wiec jednak koniec - Od razu mowie ze wiem iz dalo by sie wiecej wycisnac z tej pracki, jednak z powodu faktu iz zostalo mi dokladnie 9 dni do pojscia do wojska - postanawiam zakonczyc ten projekt i wykorzystac wolny czas na inne przyjemnosci niz 3D :)

 

Uwazam ze osiagnelem efekt o jaki mi chodzilo, mimo pewnych niedorobek oraz calkowietej zmiany konceptu jestem zadowolony z pracy jaka wykonalem. Nauczylem sie jak zwykle nowych ciekawych funkcji itp :)

Chcialem podziekowac wszystkim tym ktorzy pomagali mi w W.I.Pie ;) A wiec zapraszam do ogladania i komentowania :)

PS- wiem ze cienie to nadal nie to ale jakos max mnie nie lubi i niechce robic to o co go poprosze :)

 

SOFT - Max8 - RENDER - Mental Ray PostPro - Paint Shop Pro X

 

final1ex7.jpg

 

Wersja B&W - Daje bo fajnie wyglada :)

 

final1blackandwhitefd3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

:) wazne ze mi sie podoba A tak na powaznie to jak juz pisalem - moglem przy tym posiedziec dluzej i pozmieniac to i owo a zwlaszcza pobawic sie swiatlem, texturkami i cieniami....ale nie ma czlowiken a to czasu (zeby nie bylo nie tlumacze sie bo niemam z czego - jak narazie moj poziom pozwala mi na tyle co pokazuje...ale z czasem czlowiek moze sie wyrobi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, nawiązuje do Obliviona, co jest plusem. Gdybyś bardziej wygiął rękę tego kostka który trzyma pochodnię, byłby bardziej realistyczny, bo tak wygląda jak manekin:) Tekstura na ziemi wygląda, jakby płynęła tamtędy woda:], Pajęczyna wygląda jakby była rozpięta na łuku, który jest może zbyt wygięty, chyba że to taki typ łuku, bo jak byłby prosty, to szkielet musiałby być nieźle napakowany żeby go napiąć, a tam mięśni jakoś nie widać... Uff ale się przyczepiłem =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności