Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam 3 jak dla mnie bardzo ważne pytania dot. diplace w zbrushu. Strasznie proszę o pomoc, gdyz nie mogę nigdzie znaleźć na to odpowiedzi :) Dziękuję serdecznei :)

 

1.zrobiłem testowy model w zbrushu - poly-sphere - nadałem do maksa, wypaliłem displaca z ustawieniamiałem do maksa, wypaliłem displaca z ustawieniami DE-LBEK-EAEAEA-R32 (jak w tym tutorialu: http://www.zbrush.info/docs/index.php/ZBrush_to_3ds_Max) i dalej jak w nim - w maxie impoirtuje - mateiral standart - podpinam mape diplace, rgb offsert na -0,5 ...

renderuje i powstają jakieś dziwne miejsca na renderze ... (jak w załączniku) jak to poprawic? Bardzo proszę o pomoc :)

 

.............zbrush.................3ds max (mental ray)

pytanie1lk5.th.pngpytanie2vj2.th.jpg

 

2.Dodatkowo zastanaiwam się nad pewną sprawą - mam zrobiony w zb. model kobiety, tlyko że nie jest nałożony na niego żaden uv - po prostu podstawowy model w 3dsmaxie, potem wyeksportowany i wymodelowany w zb. Niestety testy na moim komputerze zabierają strasznie dużo czasu dlatego pytam tuaj - czy w takim razie też da się wypalić mape displacement, czy trzeba jakoś ustawić uv (a jak trzeba to da się jaoś to zoribć w zbrushu?)

 

3. Czy można gdzieś w internecie znaleźć dokładny opis i tłumaczenie funkcji multi displacement oraz wypalania map displace , bo jedyny najdokładnejszy tutorial jai znalazłem to ten: http://www.zbrush.info/docs/index.php/ZBrush_to_3ds_Max a i tak jest ogólny a nie szczegółoy.

 

Dziękuję bardzo i czekam na odpowiedź :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co do 1 to jest taka opcja w ZMapperze w Zbrushu w zakładce normal map->misc-> i suwaczek raycasting max distance. Poprostu chyba odległość między mapą a modelem jest za mała. Może to cię naprowadzi , takie coś mi świta.

Napisano
Poprostu chyba odległość między mapą a modelem jest za mała.

 

To jest długość promieni skanujących i nie powinna być mniejsza niż największa odległość między siatką low i high poly.

Może to wina mapowania albo właśnie ustawień zmappera. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.