Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Oceńcie - Co powinienem zrobic aby scena stała się bardziej realistyczna i jak sie pozbyc tych smug na górach.?? W scenie jak widać zmontowałem obrazek 2d w scene 3d i jakiś efekt wyszedł.

.................................................................

attachment.php?attachmentid=&stc=1

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozumie, że jesteś początkujący.

Wieć tak: modelowanie słabiutkie, np. ma pierwszym planie widać, że siatka powinna byc gęstsza, zreszta góry tez jakies dziwne.; tekstura wody - brzydka, poszukaj czegoś fajniejszego. Co to wogóle za krajobraz, gdzie sa same góry i jeziorko, a gdzie drzewa, trawa itp.

Jak dla mnie to jest zdecydowanie nieskonczona praca i powinna sie znalezc w wip'ie a nie fw

Napisano

Nieprofesjonalne wykonanie. Zdecydowanie jesteś początkujący. Poza tym gdzieś widziałem podobny tutorial, który przy okazji można zrobić w 10 minut :]

Niemniej jednak pracuj dalej - ważne jest podejście i chęci do tego co robisz, a ty chyba to masz...

 

Pozdrawiam.

Napisano

Jeśli szukasz porady:

ekhm - po pierwsze - trawa - wiem, że to kosztuje dużo pamięci i jest spore zużycie procka, ale ja bym zrobił trawkę w całości w 3D - tzn co do jednego źdźbła...

Po drugie - źle wygląda materiał na góry (jeśli wogóle jakiś zastosowałeś)...

Po trzecie - zdecydowanie za mało poligonó jak na taką scenkę.

ehhh - narazie popracuj nad tym co powyżej, bo woda nie wygląda najgorzej.

Napisano

widze ze raczkujesz na maxie.nieprzejmuj sie krytyka musisz pamietac ze wiekszosc z nich to zawodowcy.Ja tez wystawiam swoje prace pod obstrzał i jestem z tego bardzo zadowolony,szczególnie kiedy ktos zostawi wskazówki co robic dalej.Aha tez jestem z Olsztyna moze sie spykniemy na gg.

Napisano
  • Autor
']Jeśli szukasz porady:

ekhm - po pierwsze - trawa - wiem, że to kosztuje dużo pamięci i jest spore zużycie procka, ale ja bym zrobił trawkę w całości w 3D - tzn co do jednego źdźbła...

Po drugie - źle wygląda materiał na góry (jeśli wogóle jakiś zastosowałeś)...

Po trzecie - zdecydowanie za mało poligonó jak na taką scenkę.

ehhh - narazie popracuj nad tym co powyżej, bo woda nie wygląda najgorzej.

Wcześniej pisałem nie mam za mocnego sprzętu do grafiki więc z trawą dałem sobie spokój bo naprawdę nie zrobiłbym więcej - tyczy się to także do ilości polygonów. dzięki za rady są one dla mnie pożyteczne i skożystam wystawie prace napewno jak ją skończę thanks....

Napisano

hehee,

znam te górki- są z tutoriala, robiłem go kilka lat temu.....swoją drogą , co to za problem w photoshopie narysować black&white texturke?

Napisano
nie mam za mocnego sprzętu do grafiki więc z trawą dałem sobie spokój

 

A probowales zrobic?? Bo tlumaczenie ze sprzet jest do niczego nie probujac czegos zrobc jest rowne niczemu.

Napisano
  • Autor
A probowales zrobic?? Bo tlumaczenie ze sprzet jest do niczego nie probujac czegos zrobc jest rowne niczemu.

jak nie jak tak procek 1GHz i 256Mb Ramu to zdecydowanie mało na taką operację max się wiesza i nie można nic zrobic pozdro.... ale jak hajsu dorobie się to zmodernizuje hardwere. thanks....

Napisano
jak nie jak tak procek 1GHz i 256Mb Ramu to zdecydowanie mało na taką operację max się wiesza i nie można nic zrobic pozdro.... ale jak hajsu dorobie się to zmodernizuje hardwere. thanks....

 

Słuchaj. Ja mam 1,2G i512 ramku.Karta 32MB i mi ładnie chodzi! Na trawe by Ci spoko wystarczyło! Ja robiłem! A co z sprzętu można wyciągnąć? Zobacz. Co PRAWDA NIE JEST JESZCZE SKOŃCZONE ALE... :D

Napisano

no nie człowieku...całkowite poparcie dla blood_brother bo ma racje, poniżej masz obrazek na którym jest jakieś pół milona fejsów i na p2 400 MHz + 192MB ramu renderowało się jak burza i to z 16 przejścowym DOFem, a w w oknach widokowych też nie miałem zaciachów, a mam zaledwie GF2 400 MX...najpierw spróbuj...a potem narzekaj na sprzęt ( ja moge ;) )...

Napisano
  • Autor
no nie człowieku...całkowite poparcie dla blood_brother bo ma racje, poniżej masz obrazek na którym jest jakieś pół milona fejsów i na p2 400 MHz + 192MB ramu renderowało się jak burza i to z 16 przejścowym DOFem, a w w oknach widokowych też nie miałem zaciachów, a mam zaledwie GF2 400 MX...najpierw spróbuj...a potem narzekaj na sprzęt ( ja moge ;) )...

Mi właśnie chodzi o okna widokowe jak mam dużo obiektów to mie się muli. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane - czytając inne posty widzę że inni mają o wiele słabsze sprzęty od mojego(Athlon 1GHz 256Mb ramu i im ładnie śmiga nie wiem Gf2 400 Mx jest leprzą kartą niż( i to chyba jest tą przyczyną) : Radeon VE DDR ma chyba 32Mb - dzięki za poruszenie tego tematu może uda mi się dzięki waszemu kopniakowi coś wydłubać pozdro..... Jestem od 2 dni na forum i to jest to, tutaj naprawde można się rozwijać..... :)!

Napisano

zeby sie nie mulilo jak jest duzo objektow:

- rob objekty w roznych plikach, wtedy w kazdym z osobna bedzie mniej. potem zeby zrenderowac, otwierasz nowy pusty plik, file => x-ref scene => tam wyszukujesz wszystkie pliki, z opcja zeby wyswietlalo jako box. jak zrenderujesz bedzie wszystko, ale w viewportach nie.

- nie dawaj poligonow tam gdzie nie trzeba (np. zkasuj gory od tylu tam gdzie i tak nie widac).

- trawa, jak robisz ja pArray, to na poszczegolne zdzbla uzywaj LP, i ustaw zeby w viewportach nie wyswietlalo trawy.

- jak dodajesz do objektow kolejne edit mesh modifiery, to od czasu do czasu je skolapsuj (prawa mysz na modifier => collapse to). ale nie kolapsuj meshsmootha.

- nie wyswietlaj materialow w viewportach jak nie trzeba. niekiedy trzeba, ale potem znow mozna wylaczyc.

- wireframe w viewporcie zuzywa mniej pamieci niz shaded.

 

na razie to wszystko co mi przychodzi do glowy.

Napisano
  • Autor

Thanks...po sesji pojadę do domu i wszystko wykonam według zaleceń i porad .... i swojego umysłu. spoko...rozwijam się, bądźcie cierpliwi... to jest moje hobby a nie .....jak na razie coś "naukowego"..........wszystkim dzięki jestem pod pozytywnym wrażeniem.... macie u mnie + a to dużo znaczy!!!......

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.