Skocz do zawartości

jak zrobic animowany tekst w 3dmax


Wjr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oczywiscie, najlatwniej chyba za pomoca skrytu robisz np. tak

 

1. dodajesz do sceny Point01 i Text01

2. Point01/X_Position laczysz za pomoca wire parameters z Text01/X_Position tak by point przekazywal wartosci dla textu

3. a w okienku wpisz cos takiego: $Text01.text = X_Position as String;0 i daj connect

4. zmieniajac pozycje X pointa znieniac beda sie wartosci w Text, a to chyba wystarczy ? :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za odpowiedz. Oczywiscie, ze w 3d bo inaczej nie meczyl bym Was :) Tak chodzi mi o takie wlasnie odliczanie tylko dwoch cyfr 0 i 1 zeby 0 zmienialo sie na jeden i odwrotnie(taki zapetlony system dwojkowy). Ale nie do konca jarze ten przykladzik. Nie wiem jak utworzyc "point" i "wireparameters"albo lepiej napisze, ze rozumiem gdzie jest maxscript i ze trzeba tam to pewnie wpisac i potem pewnie dac komende run, ale drugiego punktu nie czaje, a mianowicie:

 

2. Point01/X_Position laczysz za pomoca wire parameters z Text01/X_Position tak by point przekazywal wartosci dla textu

 

Wybaczcie poczatkujacemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udalo mi sie dobrnac do tych ustawien, ale po nich albo text laczy sie z pointem i nic albo pojawiaja sie w miejsce mojej cyfry 0 slowo "undefinied", wiec chyba najlepiej jak pokaze nad czym sie mecze w tym pliku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zalaczniku sa gotwce (max6):

 

licznik.max - to o czym pisalem wczoraj

licznik_losowy.max - przesuwasz point po X i zmnienia sie losowo na 0 lub 1 (wolniej przesuwasz, wolniej sie zmienia)

licznik_button.max - w zakladce Piont01/modify w dodanym custom attributes jest przycisk ktorym recznie zmieniasz on/off

 

pozdrawiam Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik.max - to o czym pisalem wczoraj

licznik_losowy.max - przesuwasz point po X i zmnienia sie losowo na 0 lub 1 (wolniej przesuwasz, wolniej sie zmienia)

licznik_button.max - w zakladce Piont01/modify w dodanym custom

 

witam.

mam dokładnie taki sam problem. ale nie wiem jak pobrac te pliki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności