Skocz do zawartości

Moment krytyczny: Piwnica czy Piekło?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! To moja pierwsza Bitwa 3d w życiu!

Jestem raczej początkującym grafikiem. Grafe robię w programie 3dsmax 6.

Mam 12 lat.

Po przeczytaniu regulaminu nowej Bitwy od razu zacząłem od projektu (niestety go nie

pokażę bo nie mam skanera). Chce zrobić coś typu horror lub sciene fiction.

Nie używałem żadnych plug-inów i żadnych zdjęć. Wszystkie teksturki widziane na renderze są standardowo w 3dsmax'ie 6.

Mam nadzieje, że uda mi się zdobyć przynajmniej wyróżnienie.

Nara, i powodzenia wszystkim !!!

 

http://www.biurko3d.republika.pl/probnea.jpg - 1 probny render

 

http://www.biurko3d.republika.pl/a.jpg - 2 probny render

 

http://www.biurko3d.republika.pl/piwnica_zero_osiem.jpg - 3 probny render

 

http://www.biurko3d.republika.pl/piwnica_zero_dziewiec.jpg - 4 probny render

 

http://www.biurko3d.republika.pl/piwnica_czy_pieklo.jpg - koncowa praca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

koncept jest calkiem ok, teraz tylko to dopracuj i zrob porzadne modele, materialy i swiatlo i bedzie ok, moze wtedy nawet ktos przyzna ci to wyroznienie ;). bo na razie w skali od 1 do 10 praca dostaje ponizej 5.

Poogladaj pracki ktore robia inni i sam sobie odpowiedz jak poziom twojej ma sie do innych

 

I pomyslec ze pytales sie jak dodac prace do zlotej galerii. lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca dość chaotyczna, nie widać o co chodzi, materiał wody dobrze by wyglądał może na oceanie, ale nie w piwnicy, żarówka kwadratowa jakoś dziwnie się przedstawia, tym bardziej z kablem o przekroju rury odkurzacza, schody mocno niewymiarowe ale do piwnicy ujdzie, gorzej już że drzwi są w złej skali, no i ludzik jest nieoteksturowany (skóra), radze nie ograniczać się do maksowskich standardowych tekstur.