Skocz do zawartości

Pojazd 3D: 1980 BMW 320


javor

Rekomendowane odpowiedzi

tak tak ... kolejny samochód na forum :P (ale przynajmniej nie 10 audi tt, nissan 350 z, czy ferrari enzo :P )

a teraz do rzeczy

tak już dawno nie zamieszczałem nic na forum że aż wstyd :] a naszło mnie na zrobienie mojego poczciwego rekina (tak go niektórzy nazywają :) )

nie będzie całkiem seryjny tylko taki jakiego ja mam (jeśli chcecie siekne fotki żeby wam było lepiej błędy wytykać :D )

 

no i czas na render :) zaczełem od dupy strony czyli od koła :P

 

wip009pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 188
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

kolo na pierwszy rzut oka wyglada swietnie, ale na drugi mozna zauwazyc ze miejsca w ktorych te szprychy sie przecinaja nie sa tak wypukle jak same szprychy :P ale to taki detal ktorego nie bedzie widac, nie przejmuj sie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to macie mały update ... zrobił bym dzisiaj więcej ale miałem 3 pół godzinne przerwy w dostawie prądu :( myślałem że coś mnie trafi :]

 

troche poprawiłem felge no i zaczełem karoserie - od razu mówie że nie będzie na niej mesh smooth'a :P

 

wip016uh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarze

nielot007: bierznik jest modelowany jak wszystko :P

 

siateczki ..... :] no kiedyś jakieś pokaże ale to chyba jeszcze nie czas bo będą się jeszcze bardzo mocno zmieniały ... koła moge pokazać ale to już nie dzisiaj :P

 

a tu kolejny progress - kawałek dachu i okolic oraz zaczątki orginalnego pługu produkcji BBS albo M Technic ... sam niewiem :]

 

wip041ud.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

to zależy na czym męczysz maksa.....

 

a tak to całkiem git, podoba mi się takie retro, działaj dalej a zobaczymy jak Ci będzie szło

 

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zobaczyłem ten topic to aż zacząłem kwiczeć ze szczęścia, Javor coś modzi, jeeee! :D jesteś chyba jedyną osobą na forum, która ma meshsmootha w rękach ;) początek świetny, idealnie zaokrąglone nadkole wydobyło z mojego oka łezkę szczęścia, coś pięknego, aż strach pomyśleć co by było gdybyś się do NURBSów dorwał ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marqz: jak byś użył wyszukiwania na forum to napewno znajdziesz moje prace ... i nawet obrazki powinny się jeszcze wgrywać w niektórych :P

 

sikham: żadna tajemnica :] jak robie ??? tak poprostu zwyczajnie :] dużo używam edgeloop, cut, connect, chamfer, extrude, bevel, target weld i sporadycznie bend (np cały bok tej bmki wygiełem bevelem w kierunku przód-tył - chyba wiesz o co chodzi :P ) no i sporo też ustawiam ręcznie wzorując się na cylindrach lub jakichś liniach .... prawda że nic nadzwyczajnego ??

 

kome: jeżeli myślimy o tych samych kantach no to przecierz oczywiste że znikną - to tak troche jak w nurbsach, dopiero jak zrobie co trzeba to je chamferem przejade (jak filletem :] ) i wszystko wygładze

 

ardeni: hehe to się bierz a nie się obijasz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No autko będzie fajniusie!!!

 

ALe mam pytanie masz moze (albo ktoś ma) blueprinty do Hondy Civic 92-95 Hatchback 3 drzwiowa, wszędzie szukałem i nigdzie nie moge znalezc ;( a chciałem sobie to autko wymodelować!! POMOCY!!

 

p.s. sprawdz swoją poczte na forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

illy: miałem kiedyś ochote dokończyć tamtą honde ale jak otworzyłem plik i zobaczyłem ile tam jest błędów i niezgodności z orginałem to się załamałem i zrezygnowałem :P ale jeszcze siedzi na dysku :] a dlaczego są kanty na karoserii ??? bo to wip :) z czasem znikną

 

a teraz pora na obrazki :] dużo nie przybyło bo mało mam czasu ostatnio - ojcu się zachciało zmieniać shadery na płocie do okoła domu i oczywiście ja to musze robić :/

 

wip111ui.jpg

wip127ty.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam!!

nie moge jak to widze w pierwszym poscie jest napisane--> ale przynajmniej nie 10....ferrari enzo:) przeciez enzo n ie jest duzo 2 gora 3:D:D

a model perfekt poprostu klasa

blagaM PROSZE ITP. pokaz siatke

kurde z tymi kantami wyglada supr a co dopiero bez nich:D:D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas na obiecaną siatke

oczywiście ulegnie ona jeszcze sporym zmianom

 

imageshack zmniejsza obraz do wielkości ekranu więc muscie zakombinować żeby obejzeć w pełnej rozdziałce (by zobaczyć mniejsze krawędzie, ale i tak nie wszystkie :/ )

 

wire27tx.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

javor nie lepiej by bylo zrobic render siatki przy pomocy procedurala edgemap :) bo ten fall. wyglada tragicznie i jest zalezny od wielkosci i proporcji polygonow

http://www.bytegeistsoftware.com/prod01.htm

 

Ogolnie ladnie chyba lubie med poly ale nie BMW niestety :D czemu nie zrobisz jakiegos nowego modelu jakiegos 2004 2005 ;) bylo by milej

mentaller-> napewno nie bedzie MSa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tym proceduralnym pluginem wlasnie ale czekaj jako to jest edgemap niemozliwe bo tam sie ustawia grubosc renderowanego edgesa czyli wszystki edgesy musza byc wtedy jednakowej grubosci

sciagnij http://www.bytegeistsoftware.com/various/sm/EdgeMap2.zip

i pod diffuse podepnij albo zrob ten no blenda jak chcesz jakis konkretny kolor ja to testowalem i i jakos niewidzialem zadnych problemow a ty uzywasz sposobu z mapowaniem na polygona czy jakos tak i gradientem czy falloftem jakos tak juz mi sie zapomnialo ale jednak chyba gradient

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie co...?? Podoba mi się ten pomysł/rozwiązanie z siatką... Faktycznie dodając jeszcze parę chamferów można będzie zrezygnowaćz "tradycyjnego" MS - tak jak nas uczyły liczne tutoriale... ;) Efekt będzie OK biorąc pod uwagę ułomność naszego "doskonałego" oka ;> Tylko przy wyższych rozdzielczościach renderingu może być "brzydko" :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny malutki aptejcik :]

 

bzyku: niewiem czemu mi ten edgemap dalej nie wychodzi :( może robie coś źle ?? biore standardowy materiał i w difuse color wkładam właśnie edgemap (bo innego sposobu nie widze), do ustawiania mam tylko grubość lini (np 0,02 długości polygonu) i jej blur, a wersje pluginu mam najnowszą (ta co dałeś linka)

 

wip171uw.jpg

 

tylko prosze się nie bulwersować tą dziurą na bagażniku :P niedługo zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności