Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Lamborghini Gallardo


Sam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. To moja pierwsza praca, jeśli chodzi o pojazdy, im dłużej ją robię tym mniej mi sie podoba. Nie potrafie sobie sam poradzić więc proszę o pomoc. Zobaczcie oceńcie jak co to prosze o kontakt na gg. Z góry dzięki.

 

PS. Wiem, że ktoś już taki model robił i wygląda on o niebo lepiej od mojego, ale bede sie starał, zobaczę co wyjdzie.

 

lambo10vn.th.jpglambo21dq.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wiesz jestem początkującym użytkownikiem 3ds max'a więc za wiele nie umiem, chamferem posługiwać się próbowałem z mizernym skutkiem.

 

Robię tę prackę 2 dni, a siatke aż boje sie pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, no wiesz... ja po dwóch dniach z 3d studio (jescze spod DOS-u :D) zrobiłem stolik z kieliszkiem ;)

Nie załamuj się, tylko do roboty i dawaj siatkę :)

 

{EDIT}

2) 2 dni z tym modelem, ale to nie znaczy ze wcześniej nic nie robiłem, w 3d s max siedze od wakacji ale patrząc na niektóre pracki to jestem kompletnym amatorem

No niby tak... trochę za daleko poszedłem z wnioskiem, sorry ;)

 

A metoda z plane to bardzo dobra metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) tak ten koło legnicy

2) 2 dni z tym modelem, ale to nie znaczy ze wcześniej nic nie robiłem, w 3d s max siedze od wakacji ale patrząc na niektóre pracki to jestem kompletnym amatorem

3) siatka to siatka już podaję

 

 

Aha i jeszcze pytanko czy nie lepiej to zacząć od początku inną metodą niż z plane'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wygląda to mniej więcej tak.

 

siatka18rz.th.jpg