Skocz do zawartości

animacja peknięcia powierzchni


Tau

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chodzi mi o wykonanie animcji peknięcia powierzchni. Rozchodzi się ono z jednego punktu kilkoma odnogami, robi się "pajęczyna" (wsumie takie standardowe pęknięcie:). Powierzchnia ma się rozwierać a z pęknięć promieniowac lekkie śiwatełko, ale to juz bedzie porste, chodzi mi tylko o te rozchodzące się pęknięcia.

czy ktoś ma może jakiś pomysł

będę wdzięczny za porade

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm, moglbym miec kilka propozycji rozwiazania problemu..

duzo zalezy od stopnia szczegolowosci jaki chcesz uzyskac..

jezeli ma byc to tylko pekanie plaszczyzny i nie interesuja Cie scianki ktore sa wewnatrz za bardzo to mozesz zrobic animowana teksture na opacity (+bump zaczynajacy sie animowac troche wczesniej) a na swiatlo ustawiasz ta sama teksture w projector map.

przy troche wiekszym stopniu szczegolowosci mozesz zamiast kombinowac z opacity ustawic ta mapke na displacement.

bardziej szczegolowy, ale tez bardziej skomplikowany sposob to zrobienie kilka (mozna tez tylko 1 - ale wtedy pekniecie bedzie sie rozchodzilo stanowczo za regularnie)stanow pekania dla morphera i animowania suwaczkow.

pewnie jest jeszcze pelno sposobow, jak cos mi jeszcze przyjdzie do glowy to dam znac:)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności