Skocz do zawartości

[tutorial] BLUEPRINTS dla opornych... (part 4) SPRAWDZENIE


damusTo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po przerwie. Ciesze się że kilka osób znalazło ukojenie swych nerwów w poprzednich wydaniach i mimo ze to produkt niszowy postanowiłem kontynuować. Wspominanym uprzednio testem, sprawdzeniem zgodności blueprintów. Każdy kto modelował choć 1 czy 2 pojazdy wie ze to dość uciążliwy i co gorsza dość powszechny problem. Nie wnikając w przyczyny bowiem ich usunięcie jest kompletnie po za naszym zasięgiem chciałem przedstawić patent na weryfikacje mogący ułatwić nieco korekty printów lub przyjęcie strategi uśredniania rozbieżności na etapie modelowania.

Ok trzymamy sie tych samych printów, nie ważne którym sposobem uzyskaliśmy końcowe zestawienie weryfikujemy identycznie.

OK tym razem używamy jedynie zabójczo skutecznego narzędzia. Narzędziem zbrodni będzie powszechnie znany, w całym półświatku, szpenio jako MOVE ;) równolegle obserwując kluczowe punkty zgodnie z logika którą usiłuje oddać poniższa animka...

tutekpart4ew2.gif

...kolejny widok ...

tutekpart4be0.gif

 

 

W tym wypadku widzimy iż Printy zasadniczo pokrywają się jedynie z niewielkimi odstępstwami wiec możemy swobodnie przystąpić do modelowania ...

W kolejnej odsłonie podobny proces ale w Photoshopie z korekcją Printa i kilkoma dodatkowymi aspektami.

Pozdrawiam

 

Link do kolejnej cześci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności