Skocz do zawartości

Postać 3D: Geisha


wharp

Rekomendowane odpowiedzi

Tym razem chcialbym zaprezentowac geishe. Z racji tego ze portret czlowieka a tymbardziej kobiety jest ciezkim tematem, chcialbym poprosic Was o wkazowki rady, jak stworzyc wrazenie realnosci :) C&C mile widziane. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

arf !

 

przede wszystkim zmin ten bump ... bo wyglada naprawde przerazajaco ... jak pomarancza :>

 

oswietlenie jest strasznie dziwne ... buzia az swieci tak mocno oswietlona ... a wlosow praktycznie nie widac ... cos nie tak

 

pozdrawiam i powodzenia zycze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka usta wydają się dziwne - kąciki ust za bardzo oddalone, poza tym to wygląda tak, jak by kąciki ust zostały wymodelowane, albo jakąś mapą wydrążone, w przeciwieństwie do samych ust, które w ogóle nie trzymają się kupy tj. "lewitują na modelu". Także, nad teksturkami powinieneś sporo popracować, jedyne co mi się podoba z tekstur to materiały kwiatków. Jak byś stworzył ten temat o innej nazwie, to pomyślałbym, że robisz postać mima a nie w/w geishy - dlaczego ? A no dlatego, że ma zbyt wyraźnego bumpa lub normala na twarzy.

 

Ps. Jak możesz to pokaż sam model głowy bez materiałów (viewport).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze twarz jest plaska ale oswietlenie jest frontalne wiec moze to dla tego. POstaraj sie dawac screeny z oswietleniem ktore lepiej pokazuje bryle.

Sa 3 rzeczy ktore mi sie nie podobaja:

1 szczeka rzeczywiscie od faceta. Powodow moze byc kilka - za szeroka szczeka, zbyt wysuniety do przodu podbrodek, linia szczeki z boku jest nieprawidlowa (trudno to wytlumaczyc).

2 kosci polczkowe moglyby bardziej wystawac, pod policzkami jest wtedy delikatne wglebienie ktorego u ciebie nie ma

3 usta sa dziwnie wygiete (linia gdzie stykaja sie wargi) - ta linia za bardzo faluje

Pracuj dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widac bylo na referkach ... nie kazda gejsza jest sliczna ... a raczej tylko niewielka czesc jest w jakikolwiek sposob atrakcyjna ... takze trudno ... :)

 

sprobuj jeszcze zmienic oswietlenie .. .bo na screenie z viewportu bryla wyglada znacznie ciekawiej ...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co najbardziej bije po oczach to szczęka za toporna, za szeroko rozstawione oczy,kości policzkowe słabo widoczne z powodu grubego zarysu szczęki.

 

Pozwoliłem sobie pomazać twoją pracę w fotoshopie,łatwiej mi pokazać o co chodzi.

89a4a555598126eem.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model super- jedyne zastrzeżenia jakie można mieć to do "realiów"- wymienię je ale jak pisałem w wielu miejscach- liczy się nie wierność wobec rzeczywistości a wyraz plastyczny a ten jest ok także to co poniżej spokojnie możesz zignorować

 

Co do "błędów"- o ile twarz i włosy są ok o tyle kimono geiszy powinno mieć trochę inny dekolt i wywinięty, stojący z tyłu kołnierz. Pas - obi- powinien być płaski i szeroki (coś jak u biskupa), wiązany koniecznie na plecach (na przodzie wiązały prostytutki). Jakbyś potrzebował referencji to daj znać, coś tam mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

RK - masz racje ze to kimono nie wyglada tak jak powinno, szczerze mowiac troche eksperymentuje, ale w przygotowaniu jest jush takie kimono o jakim piszesz, wiem jak wyglada wiec nie dlugo mozna spodziewac sie update'u :); swoja droga dzieki za Twoja uwage, dobrze ze ktos czuwa nad zgodnoscia realiow :)

Gomez - postaram sie nieco podniesc ten podbrodek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz ładniej, znacznie ładniej, naprawdę bardzo dobrze :), drobne wady to np ta część kimona co idzie tuż przy samej szyi, taka plastelinowa, no i żywsze ciut kolory jak dla mnie by się przydały

 

keep working...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis albo jutro pokaze nowsza wersje, te bledy na twarzy to moja wina ale pochodzi w photoshopa, bo do tej pory nie moglem wyrenderowac calego obiektu i musialem laczyc glowe z reszta w ps, na szczescie jush udalo mi sie wyeliminowac ten problem przez zwiekszenie pamieci do 2 gb :) takze teraz beda lepsze rendery, dzieki za odp, czekam jeszcze na jakies opinie, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoich refkach widac ze gejsze szyje tez maja pomalowane. Lewy bark jest dziwny tzn ramie przy barku - miesien jest za duzy, wyglada jak spuchniety.

Jeszcze slowko o trojkacikach. Na fotkach widze ze odstepy miedzy nimi sa duzo wieksze. Mysle ze dzieki temu ta "konstrukcja" wyglada lzej. Moze sie czepiam? Poza tym wszystkie wisza pionowo i to byc moze sprawia ze wydaja sie stosunkowo ciezkie. W rzeczywistosci kazde poruszenie glowa wywolalo by ruch tych trojkacikow.

Nadgarstek powinien opierac sie na biodrze a teraz opiera sie na nim dlon.

Stales kiedys w takiej pozycji z tak opartym nadgarstkiem? Ja wlasnie probowalem i doszedlem do wniosku ze biodro na ktorym opiera sie nadgarstek w taki sposob powinno byc wypchniete (ciezar ciala na nim spoczywa), inaczej nie ma na czym oprzec nadgarstka. Jak nie chcesz zmieniac pozy to zrob dlon oparta na biodrze a nie nadgarstek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewe ramię jest wyłamane, chyba teraz jeszcze bardziej niż przedtem.

 

z szerokimi rękawami jest lepiej

 

spróbuj jak będzie gdyby wachlarz trzymała trochę inaczej, nie tak kurczowo, z lekko rozprostowanymi palcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności