Skocz do zawartości

Silver Award: Opel Astra GTC


Rekomendowane odpowiedzi

loozacka.jpg

 

Witam,

 

dosyć długo siedziałem nad tym renderkiem ale myślę, że w końcu mogę uznać je za finałowe :)

 

 

1600x900 (nowy) > link

 

 

Inne ujęcia porobię w niedalekiej przyszłości, zainteresowanych WIPem odsyłam do tego wątku, a w skrócie... trochę danych:

 

soft: 3ds Max 8, VRay

technika: polymodeling

liczba face'ów: ok 1,2mln

czas pracy: ok 2 tygodni

rendering/testy: ok tygodnia

 

Skromny "making of" można pobrać z mojego > portfolio

 

gtc_mo_th.png

 

 

Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze!

 

 

[edit 12.10.07]

 

Podmieniłem obrazek na nowy z kilkoma małymi poprawkami, główne z nich to:

 

- dodatkowe odbicie na przedniej lampie,

- wymodelowane wnętrze tylnej lampy zamiast tekstury,

- nowy materiał tarcz hamulcowych (w tym tylna lekko zmniejszona),

- sidewall na oponach (ściągnięty z tego forum).

 

Jeżeli ktoś chce zobaczyć poprzednią wersje to jest poniżej:

 

1280x720 (stara wersja) > link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Macie racje, tarcze do poprawy, przyznam się, że teraz to materiał standard pozostawiony z testów ;) Natomiast z tylną lampką męczyłem się wczoraj kilka godzin i nie mogę się pozbyć z niej tych mocnych odbić na górze zachowując pozostałe, ale zawsze zostaje PS i warstwy, chociaż i tak nie nazwę jej jeszcze skońćzoną. A co do migacza i oponki to tych już raczej nie zmienię, chyba że będe planował jakieś większe zbliżenia.

Lukasz_S, to załamanie pewnie wzięło się stąd, że jest tam troche krzywo ;)

 

Dzięki za komentarze i pozdrawiam, chciałbym tylko napisać, że mogę teraz nie odpisywać tak prędko bo wyjeżdżam na kilka dni.

 

P.S. Cały model i tak jest jeszcze do ponownego renderingu bo zawsze o czymś zapominam... tym razem zostawiłem na karoserii MSx1 zamiast x2, ehh... starość.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem, uff... trochę się tego nazbierało, a więc po kolei :)

 

hkropinski, sam nie wierzę, hehe, może to jednak zamysł designerów, żeby odbicia nie były takie jednolite ;)

JunioR, dzięki :)

purple, pokażę, pokażę jak tylko uporam się z resztą materiałów i wymodeluję szczegółowo tylną lampke, bo o ile w tym ujęciu teksturka jakoś ujdzie tak od tyłu już na pewno nie, a jeśli chodzi o cień to raczej zostanę przy tej ciemnicy. Najlepszym wyjściem byłoby na pewno włączenie GI ale po tym musiałbym znowu bawić się z ustawieniami świateł, żeby zachować podobny efekt a na to już nie mam siły...

KLICEK, M@Ti, Marek G, kliment woroszyłow, dzięki!

Lukasz_S, też mi się nie mieści, to pewnie bug VRaya :P

kamil.ochel, przednie według mnie wyszły spoko, tylne mają więcej odbić ale nie wiem czy jeszcze będe coś z tym robił, wnętrze nie było dla mnie priorytetem, chociaż do innych ujęć, zwłaszcza z góry, pewnie je jeszcze trochę dopracuje,

Dawcio_m, hmm... Adaptive subdivision min 1 max 2, randomize samples off, aa filter Mitchell-Netravali (bez zmian), ale oprócz tego należy pamiętać o zwiększeniu "subdivisions" w materiałach VRaya przynajmniej do 20-25, podobnie w przypadku świateł,

Sephi, dzięki, światła na 100% do poprawy ale felg nie ruszam bo mi się podobają :P

Obywatel, Lis, a no... wydało się :/

pecet, też jestem ciekaw ale jednocześnie przeraża mnie ponowne ustawianie odpowiednich odbić w lakierze,

pitekkkk, dzięki :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po kolejnej krótkiej przerwie wziąłem się za poprawę kilku drobnych błędów, jakie najczęściej mi wytykaliście a efekt tego oraz listę zmian możecie zobaczyć w pierwszym poście.

Myślę, że teraz czas się już wziąć za inne ujęcia bo poprawiać jedno można w nieskończoność a idealnie i tak nigdy nie będzie ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności