Skocz do zawartości

Silver Award: Vintage beauty


Rekomendowane odpowiedzi

2_2009-09-01-233135_g.jpg\

 

W końcu udało mi się skończyć to co zacząłem dawno temu. Postać kierowcy jest taka sobie, ale ten render był robiony tylko dodatkowo. Głowny był ten z boku na szmaragdowym tle, bo idzie do DAM vol 3 - oryginalnie w rozdziałce 4800 x 3400.

 

 

 

 

mbstudionh8.jpg

 

mbstudio2xg9.jpg

 

Wątek na CGT: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=595813

Edytowane przez KLICEK
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ladnie wygląda.. w studtiu prawie że świetnie ale niestety brakuje troche ciekawych odbić... materialy troche matowe.. i opony plastelinowe ;/ ogulnie poza tym to bomba

 

Z białym materiałem lakieru, jeszcze starego typu jest sporo problemu - ciężko na nim chwycić odbicia. A że koloru zmienić za bardzo nie mogłem, więc jest jak jest ;). Guma faktycznie ma za wysokie odbicia, ale już machnąłem na to ręką i powysyłałem, bo niestety na kolejny parogodzinny render nie mam czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z białym materiałem lakieru, jeszcze starego typu jest sporo problemu - ciężko na nim chwycić odbicia. A że koloru zmienić za bardzo nie mogłem, więc jest jak jest ;). Guma faktycznie ma za wysokie odbicia, ale już machnąłem na to ręką i powysyłałem, bo niestety na kolejny parogodzinny render nie mam czasu.

 

wcale nie trzeba renderować :] wend tool w PS (oile się nie myle i fota w tga albo png z maxa) zaznaczysz se kuleczka duplicate, overide albo contrast corekta i bedzie git w pare minut :]

 

A odbicia wyraźniejsze to trza chyba podkontrastować.. zciemnić lekko scenke i wyostrzyć światla.. więcej wat :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętam jak zaczynałem przygodę i trafiłem na Twój watek w wipie, to była jedna z tych praz która zmieniła mi psychikę:D Nadal robi na mnie piorunujące wrażenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - już poprawiłem. W pierwszym renderze brak realizmu był niejako założony - chciałem zbliżyć się raczej w kierunku grafiki z pudełek modeli do sklejania. Coś takiego bardziej poetyckiego ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model robiłem bardzo na raty - ciężko powiedzieć, tym bardziej że gdy pojawiła się jakaś nowa fotka z dokładniejszymi detalami to przerabiałem elementy. Jakby cięgiem siedzieć z pełną dokumentacją to pewnie z 2 - 2,5 tygodnia by zajęło. Co do czasów renderu - 1 w sumie 16 godzin - był robiony na kilku warstwach. 2 - 28 godzin w res 4700 x 3400. Trzeci w jakieś 8h przeszedł w rozdziałce takiej jakiej jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do niewystarczającego zagęszczenia siatki to jest ono widoczne na kilku elementach. Niestety byłem już na granicy wydolności systemu i gdybym jeszcze raz to pociągnął MS to bym już nie dał rady wyrenderować.

 

Oświetlenie na 2gim obrazku:

09709608099ce198.jpg

 

4 główne planar lighty + 1 dodatkowy do doświetlenia tła.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim momencie się człowiekowi wszystkiego odechciewa... Dlaczego z pośród wszystkich możliwych samochodów zabytkowych akurat ten, który ja robię?!... Teraz to mogę sobie mój model wsadzić i jakieś dwa tygodnie pracy... (jakikolwiek zapał do modelowania diabli wzięli).

Tak poza tym, bardzo ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie mają włączone odbicia?

Aż mi sie chce mojego bugatti skonczyc:)

 

Odbicia są we wszystkich z wyjątkiem tego które jest za samochodem i doświetla background. Frontowe światło (to lekko niebieskawe) ma wyłączony diffuse.

 

Siatka. Displacement zaznaczony czerwonym. Większość elementów skolapsowana z MS do gęstości użytej w renderingu:

 

4b12c70aa8367bd1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Wygląda wporzo, ale tarcze hamulcowe z przodu mają zdecydowanie za mało poly - widać kwadraturę koła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są bębny hamulcowe ;) Hamulce tarczowe były jeszcze wtedy nieznane - te maszyny praktycznie bez hamulców jeździły. A że kwadratowe to niestety wiem. Jak mówiłem jest kilka elementów na których widać "zęby" ale bałem się po pale już dalej jechać - i tak były kłopoty z renderingiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płaszczyznyplanar lighty to VrayLightMatl rozumiem.. Próbowałem kiedyś vrayligtemmtl oświetlić obiekt i w niczym nie dorównywał Vrayligt...

Jeśli podałbyś funkcje Displacementu (chodzi mi o te boczne chłodzenie) byłoby super. jak zapanowałeś nad displacementem osiągając tak precyzyjną formę tych wlotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płaszczyznyplanar lighty to VrayLightMatl rozumiem..

A czemu tak sądzisz?

Mam takie jedno lamerskie pytanko.

Jaki kolor musi być w dispalacemntcie żeby nie było ani wklęsłe ani wypukłe, czyli tak jak masz na całej masce oprócz tych skrzeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności