Skocz do zawartości

Scena 3d: Smaczny kąsek


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim :)

 

Długo zastanawiałem się czy to w ogóle tu wrzucać, nie powiem żebym był jakoś super zadowolony z tej pracy :P Praca to nie WIP, bo wracać do niej już w ogóle nie zamierzam, a wrzucam do finished bo konstruktywna krytyka jest zawsze pomocna, by wiedzieć czego się na przyszłość ustrzec :D

Ogólnie obrazek robiony był na konkurs o tytule "Beautiful" na serwisie www.cgarena.com już chyba z 2 miesiące temu jak nie dalej.

 

Soft: 3ds Max 9 + Mental Ray + postprodukcja w 2d

 

Duża rozdziałka w tymże linku:

http://img15.imageshack.us/img15/9185/arturowsnicki.jpg

 

To chyba tyle, czekam na lawinę krytyki :)

Edytowane przez ArTooRo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zanim się wczytała większa rozdziałka, było widać jaki straszny celulit pani(?) ma. Kotek jak ze Shreka. Ogólnie fajnie, szczególnie majteczki. Zmieniłbym tło, bo zlewa się z postacią. A jak podobał się w konkursie? Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny tyłek ^^ ;D Kotek też dosyć zacny, ale w porównaniu z pupcią i majteczkami jest.. na niskim poziomie. Ogólnie bardzo fajny efekt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieladnie grzebac w damskiej bieliznie i fotografowac :P:P no chyba ze recznie malowana koronka hehe.

jak dla mnie wszystko coll, kotek groteskowy :P . brakuje mi w tym pazura.

! co mnie razi to postprodukcja... jakby poogladac troche topowych fotek playboya, to widac jaka obrobka jest do kolorow - jet miekko cieplo gladko pi przyjemnie, tutaj jest jakso przyciezkawo... - ja bym jeszcze dodal zadrapania od pazurkow i jakas kropelke krwi, taka soczysta - od zabkow tez - kojazy misie takie zestawienia z jednym z obrazu rodneya metthewsa, ale nie pamietam juz co to bylo dokladnie :P - pozatym majciory fajne :) -mogly sie kapke blyszczec wkoncu to syntetyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minaturka wyglada swietnie ale jak sie zaladowal full res to wyszedl przecietniak. Kot tak naprawde jest zwalony i futro proboje to troche maskowac. Bump na skorze zadurzy przedobrzyles chlopie. Pomysl swietny ale wykonanie lezy. Nie jest tragicznie ale widac sporo niedociagniecia.

 

Pewnie znow wyjde na zrzede ale i tak nie mam interesu w podlizywaniu sie wiec przedstawiam moja opinie na temat pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za Wasze komentarze, zarówno za te pozytywne (zaskoczony jestem :) ) jak i te krytyczne właśnie. W żadnym wypadku nie jest to zrzędzenie (Temporal), jest w tym po prostu racja (kot był powiedzmy w miarę, raczej to futro go zwaliło :) ). Na swoje usprawiedliwienie podam jedynie fakt, że cały ten konkurs pod koniec dobił pracę wówczas gdy zaczął kończyć się czas. Pamiętam jak miałem potężne przeboje z futrem, miałem pracy w ogóle nie dokończyć przez nie. Pod koniec wpadłem na pomysł łączący kompromis czasowy z wykonaniem futra, wyszło co wyszło. Niestety również w związku z tym nie było czasu by poprawić niedoróbki typu bump mapping (tj nawet tego zauważyć) i pewnie jeszcze wielu innych, które mam nadzieję znajdziecie.

 

Odpowiadając na pytanie: w konkursie się podobał chyba i tak bardziej niż zasłużył - 4te miejsce :)

 

Tutorial? da się pewnie kiedyś zrobić jak ktokolwiek będzie chciał to czytać :)

Edytowane przez ArTooRo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem Aniu czemu Ci tak bardzo skora nie odpowiada, przynajmniej na tej wersji w zalaczniku wyglada dobrze tzn poprawn sss i faktura

 

ja mam pytanie do autora: Jaki shader oka? Jakbys mi to sprzedal to bedziesz mial ode mnie plus repa co tydzien o konca moich dni:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za komenty.

Aż zacząłem żałować, że niedopatrzyłem tego bumpu na skórze :/

 

Majtki to w zasadzie żadna filozofia, pierwszy załącznik pokazuje z grubsza mechanikę. Jest to polymodelling z meshsmoothem, a ściślej to zaznaczona odpowiednia część polygonów na siatce ciała wyciągnięta w osobny element i podmodelowana z pomocą cuta w wyfałdowanie materiału. Następnie od pojedynczego polygona poczynając został wymodelowany element koronki i zmapowany pokazaną w załączniku teksturą. Na tych przygotowanych przed chwilą majtkach zaznaczono edgeloopem wszystkie 3 pętle (dziury na 2 nogi i pas) i wyciągnieto je do shape'a. Shape ów posłużył za ścieżkę dla powtarzającego się według niej elementu koronki (spacing tool), dzięki temu nie musiałem mapować całego paska koronkowego, a jedynie ten mały kawałek na początku. Wszystkie odstępy między osobnymi, powtarzającymi się po ścieżce elementami koronki zweldowano (edge weld), następnie powstałe w ten sposób już pasma koronki doskalowano i spozycjonowano tak by chowały się lekko pod geometrią majtek.

 

W drugim załączniku shader oka (ważniejsze jednak chyba co się w nim odbija, u mnie była to biała prostokątna płaszczyzna)

 

W trzecim clay render z łysym kotem :)

 

Kliment - odwróciłem się tyłem do lustra i malowałem :D

Edytowane przez ArTooRo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArTooRo jesli ta praca to rzeczywiscie twoje lustrzane odbicie to ja cie prosze o reke a raczej o d... ;) a tak na serio, szmaty wyszly rewelka, nie wiem dlaczego np Ani nie podoba sie shaderek skory, jak dla mnie ok moze rzeczywiscie bump troche za duzy, no a kotek niestety wznacznym stopniu psuje ta prace, choc calosc i tak bardzo mi sie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie dzięki za odzew i gwiazdki :)

 

Fakt, tak czasem sobie myślałem po skończeniu deadline'u konkursowego, że mógłbym poprawić to i owo, ale to by już nie miało sensu - lepiej robić coś kolejnego niż grzebać w nieskończoność to samo.

 

Morphe - o ile Cię dobrze rozumiem z tym loftem, to w tym wypadku by nie miało sensu, bo nie mógłbym powtarzać po ścieżce już zmapowanego elementu, do tego geometria koronki nie byłaby pofalowana, tylko płaska. Jednak tak jak napisałem, może nie do końca dobrze sobie wyobrażam zamierzony przez Ciebie efekt, albo nie dość dobrze znam lofta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności