Skocz do zawartości

animacja 3d: Meteor


Hubi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

 

 

Jakiś czas temu skończyłem prace nad produkcją swojej pierwszej animacji :) Jest to projekt który powstał na potrzeby pracy inżynierskiej na kierunku informatyka. Niestety kierunek nie był kompletnie związany z tematyką mojej pracy (praca jest z grafiki 3d a studiowałem zwykłą informatykę 'ogólną'). Dlatego oceniając jej jakość myślę że nie należy brać pod uwagę tego że jest to projekt inżynierski :) Ale do rzeczy! Zrobienie filmiku zajęło mi około 450 godzin pracy (może nawet ciut więcej). Zaczynając nad nim pracę nie miałem kompletnego pojęcia o poprawnym teksturowaniu, mapach normalnych itd. nie mówiąc już o animacji... jedyne co potrafiłem to trochę modelować. Wszystkiego trzeba był się nauczyć a rezultatem tego jest to co możecie obejrzeć.

 

 

Zamysł był taki żeby popełnić jakiś filmik reklamowy (z racji tego że na innej uczelni na drugim kierunku studiuję marketing - na którym właśnie zaczynam pisać prace mgr - chciałem jakoś sobie to podpiąć pod tą pracę). No i padło na jakiś procesorek...

 

Osobiście z filmiku jestem zadowolony do momentu pojawienia się owego procesora. Z perspektywy czasu i tego co robiłem zauważyłem że zdecydowanie za mało czasu poświeciłem na przemyślenie fabuły i w ogóle na proces preprodukcji. W sumie mam wiele zastrzeżeń do pewnych elementów filmiku (doszlifować ich nie mogłem z racji bardzo ograniczonego czasu na jego wykonanie) ale na razie chciałbym posłuchać waszych opinii i porównać sobie je ze swoimi 'odczuciami'.

 

 

Poniżej zamieszczam trochę klatek z filmiku na zachętę :)

 

18947987.jpg

 

 

86221373.jpg

 

30680476.jpg

 

25101504.jpg

 

60067451.jpg

 

94602082.jpg

 

59466096.jpg

 

66176247.jpg

 

51160471.jpg

 

21560311.jpg

 

62106225.jpg

 

71666065.jpg

 

 

A więc filmik:

http://vimeo.com/5150723