Skocz do zawartości

Call of Juarez "bound in blood" koncepty


WWWoj

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze gierka juz wyszła powrzucam tu pare konceptów, z których jestem bardziej zadowolony. Na początek takie, jak wam sie to?

Lokacja 2 Georgia Copyright by Techland

13kolor7a.jpg

15kolor5h.jpg

i wczesniejsza wersja kolorystyczna w której klimat moze mniej westernowy, ale zadowolony byłem z tych kolorów w sumie. Copyright by Techland

15kolor4.jpg

Lokacja 4 Mexyk Copyright by Techland

artmin1.jpg

Szkice ze wstępnego rozrysowania lewelu, na cały level było ich oczywiscie bardzo duzo, ale nie bede smiecił i przynudzał. Pokazuje te, które pozniej skończyłem w kolorze.

Copyright by Techland

46548584.jpg

92502876.jpg

 

na razie tyle pozniej bede wiecej dorzucał, bo troche sie tego nazbierało w sumie :]

UPDATE:

dorzucam jeszcze troche śmieciskoro sie spodobały, rozszkicowany wstępnie cały jeden level Gorgia pokolei(oczywiscie niektóre rzeczy wyleciały z gry z różnych powodów):

sklad1.jpg

sklad2.jpg

sklad3.jpg

Copyright by Techland

 

gra

http://callofjuarez.uk.ubi.com/#/main/trailers

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Człowiek chętnie by cos pomarudził...ale nie bardzo jest na co...o_O

 

...

Ten fortepian jakiś taki nienaturalny...;)

Rozumiem, że posilkowaliście sie fotografiami...]:->

Jakieś fajne mieliście refki?

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej zauroczyły mnie jednak prace ołówkowe. Jedynie rezydencja bardziej podoba mi się digowa, ale w pierwszej wersji. Btw. czy tylko mi się ciągle rzuca ta kobieta i jej piersi w lokacji 4 Mexyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Wam za miłe słowa :)

Co do refek to oczywiscie patrzylismy jak wyglądają bąc wyglądały dane miejsca, ale to przedewszystkim do jakis przedmiotów mebli czy stylu zeby zachowac ogolny charakter lokacji roslinnosci itp. ale to jest raczej takie luzne podejscie we wstępnych szkicach, tak samo ze skopaną perspektywą to wynik tego, ze na szybko robione ogolne pomysły. Niestety pozniej kontynuowałem te błędy już w kolorze :p i krzywo powychodziło momentami. Wrzuciłem jeden level w pierwszym poscie rozrysowany jakby kogos interesowało.

 

Ps:refki mielismy raczej z tego co w necie dostępne albo w książkach o stanach, ale pod koniec produkcji dostalismy tez oryginalne zdiecia z pentagonu nie dostępne powszechnie ponoc :) i mozna je oglądac jako ciekawostke w grze po znalezieniu secretów.

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..to ja tylko napisze ze perspektywa w niektorych miejscach kuleje-np. boli strasznie jak obok siebie znajduje sie domek na drzewie w trojzbiegu i dom w dwuzbiegu...;]

 

a pozatym fajna kreska, nie jest jakas pro,ale ma cos w sobie fajnego no;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, niestety kreska podyktowana tempem pracy, przy obrysowywaniu lokacji miałem robic 10 rysunków dziennie z czego cięzko było mi sie wywiązac, przy takim duzym jak dla mnie tempie wyłażą wszystkie braki, wiec i perspektywa często puszczona, a to akurat raczej istotna sprawa w lokacjach :/

 

Dla odmiany troche domków wrzucam, nie bede w pierwszym poscie wrzucał bo za duzo miejsca zajmuja.(cieńkopis+pisak ucząc sie od Grzegorza Przybysia tej techniki :])

Copyright by Techland

arizonaslad.jpg

arizonaslad1.jpg

mexyksklad.jpg

Copyright by Techland

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OO...świetna technika :) momentami to wygląda jak malowane na tablecie...

Muszę spróbować...

A co to za pisak, że po jednym przejechaniu daje tak przezroczystą warstwę??

Oczywiście rysunki bardzo fajne...no momentami siada perspektywa, ale sam na własnej skórze wiem jak to jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budyneczki wyglądają świetnie i są bardzo klimatyczne. Perspektywa istotnie siada w lokacjach umieszczonych w pierwszym poście, ale biorąc pod uwagę fakt, że są to raczej poglądowe Koncepty robione na szybko to bronią się dosć dobrze ;)

 

Mógłbyś napisać z jakich to ciekawych pisaczków korzystałeś przy rysowaniu obiektów powyżej...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki!!

 

Pisaki to "pro marker" można kupic w sklepach plastycznych, Ice i cool grey, przezroczystos czy raczej ciemnośc jest stopniowania od 1 najjasniejszy w zwyz. Polecam 2,3,4 i na zupełnie czarno mozna cienkopisem machac. w sumie 3 najwięcej rysowałem. W sumie dosc drogie są z tego co pamietam, ale nie pamiętam ile, bo firma stawiała :p

jameli: słodzenia nigdy za wiele :p, nie przeszkadza, a nawet przeciwnie :]

 

Dorzucam jeszcze koncepty klimatu miasteczka widmo, oczywiscie zbyt fantazyjne bajkowe wyleciały na zbity pysk :]

Copyright by Techland

widmosklad.jpg

widmo13.jpg

 

Copyright by Techland

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

och jak ja lubię takie klimaty :D żeby Ci jeszcze trochę dosłodzić :D ten ze strachem na wróble czy co to tam jest ma super kolory... trochę inne niż reszta i świetne ;> a rysunek nad nim jest "zajawa max" jak mówi mój przyjaciel xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WWWoj dziękiz a cynk z pisaczkami ;) W poniedziałek ide sobie takie skołować. Szukałem czegoś takiego jakiś czas..a.le nie wiedziałem czego szukać ;) Słyszałem tylko o Copikach (chyba tak tos ie nazywało), które sa np. stosowane przy kolorowaniu japońskich mang...ale w PL nigdzie tego nie mogłem znaleźć...

 

Aby coś wspomnieć o pracach...to bardziej podobały mi się te "pisaczkowe" XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pro markerów sam mam ale tak nie umiem jak ty :D

cena przynajmniej we wro jak kupowałem to 11 zł za sztukę :)

ja mam cool grey 1 i 5 ice grey 3 :) i cienkopisik :)

Edytowane przez Coyote
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!!

Szkice z pierwszej strony ołówkowe :]

Z postaci rysowalem głównie npców, a raczej ich stroje, bo twarze i główne postacie projektował kto inny. Te twarze co są w tych konceptach to tyle zeby cos było i nie zostały użyte.

Copyright by Techland

charakterskonceptsmin.jpg

We wczesnym etapie powstawania gry projektowałem wodza, który nie miał szans wejscia do gry, predzej do jakiegos rpga fantasy :p, ale lubie go to wrzucam.

Copyright by Techland

wodzue.jpg

Jako ze sie pisakowe podobały to wrzucam co mam jeszcze inny levelik:

Obrona wioski nie pamietam, który to był:

 

Copyright by Techland

[/url]levelwioska1min.jpg

levelwioska2min.jpg

 

 

Copyright by Techland

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki!! ciesze sie bardzo ze podeszły postaci :)

dorzucam jeszcze jeden storyboard levelu, mysle ze nieco lepszy niz poprzedni bo ciekawsze rzeczy były w nim, duzo tego, ale moze kogos zainteresuje.

do levelu "medalion":(brak numerków, ale jakby co czyta sie od gory 3 z lwej 3 zprawej :])

Copyright by Techland

medalionsklad1min.jpg

medalionsklad2min.jpg

medalionsklad3min.jpg

medalionsklad4min.jpg

Copyright by Techland

Edytowane przez WWWoj
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-hpx-: hehe bez przesady :D, ja sie musze jeszcze sporo nauczyc, no i nauczyłem sie naprawde sporo od ludzi, z którymi pracuje :)

dorzucam jeszcze troche bardziej projektowe rzeczy niz storyboarbing do levelu kopania: nie wszystko weszł do gry, ale ta z rysunku w lewym gornym rogu została odwzorowana perfekcyjnie przez modelerów naprawde w grze wygląda fajnie :]

Copyright by Techland

kopalniasklad.jpg

Copyright by Techland

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę cały Techland się tu stołuje. Światowy poziom.. Pewnie te wszystkie koncepty wiszą w całej firmie po ścianach? No i gratulacje za gre.. średnia ocen na prawde wysoka. GT i Gamespot 8/10. Druga po Wiedzminie superprodukcja. Koncepty masakra.. Szkoda, że nie wrzucali tak jak wyszedł właśnie Wiedzmin..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Szakunec! Możesz napisać co nieco o tej technice z cienkopisem i mazakiem?? :) Może jakiś videotut? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie wypas, mocne obrazki.

Najmniej podobaja mi sie concepty postaci. Moze przez to ze maja jakies dziwne pozy - wygladaja troche jakby sie "unosily". Nie czuc konkretnej bryly postaci.

Ale reszta super. Gratulacje.

 

 

Pozdro

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh...rzadko tutaj (w sensie na tym forum) widać tyle pozytywnych ocen :)

Ostatnie koncepty na prawdę bardzo fajne...tak jak i już sama kopalnia w grze.

Mam jeszcze jedno pytanko...Widziałem na niektórych rysunkach ślady po ołówku, a na niektórych nie...Stąd pytanie: Czy zawsze szkicujesz sobie coś ołówkiem, a następnie poprawiasz cienkopisem i pisakiem?? Może i dziwne pytanie ale jestem ciekaw :)

 

PS:

Widzę, że muszę sobie sprawić takie pisaki i poprawić te koncepty, nad którymi teraz pracuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne. Najbardziej podobają mi się koncepty cienkopisem kolorowane markerem - mistrzostwo. Świetnie wyglądają te budowle i sceny, jestem pod wrażeniem. Również te odrzucone koncepty niby za bardzo bajkowe są moim zdaniem bardzo klimatyczne i może wykorzystacie je jeszcze do jakiejś gry. Szkoda by się zmarnowały :)

ehhh... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności