Skocz do zawartości

FRYBENCH - render benchmark


Kub@

Rekomendowane odpowiedzi

Pomyślałem że fajnie by było jakby ludzie podzielili sie swoimi wynikami w benchamrku renderujacym :) pomęczmy troche nasze maszyny ;)

 

Ściągamy programik ze stronki (wymagana rejestracja) http://frybench.com albo z rapida : http://rapidshare.com/files/266642733/frybench.zip

 

wciskamy tylko play i fryrender robi resztę ;)

(na dole po lewej mamy Rendertime)

 

Na moim kompie:

q6600 2400@3000 Mhz,

ram 6 gb 666 mhz,

płyta p5k pro

system win XP 64

czas 13 min 53 sek.

Edytowane przez Kub@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No tak. Kompa już kupiłem nowego z OC i mam gwarancję na stabilną pracę non stop. Procek jest chłodzony płynem, do tego dochodzi 7 wentylatorów w całej obudowie. Tyle mogę powiedzieć bo tyle mi powiedziano a sam jestem w OC zielony.

 

Komp renderował całą noc i wszystko jest tip top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim sklepie dają taką gwarancję? Bo u intela to już gwarancji nie masz ;)

 

 

Q9300@3,2Ghz

4GB 800Mhz CL5

Abit IP35-E

Windows Vista x64

Render time: 12min 31sek

 

Widzę że w tym frybenchu sporo ram daje.

 

Wynik lisa mnie zmiażdżył :0 Jednak 4Ghz 920 DO robi swoje. No i HT oczywiście i 8bucketów. Musze pogadać z jakimś modem aby zrobić taki przyklejony temat, jak z drugiej strony ekranu itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na quadzie 2.4 krecony do 3.5

 

Można wiedzieć czym chłodzisz procesor? Ostatnio się zacząłem zastanawiać nad podkręceniem swojego.

 

edit 1:

no dobra wynik na kompie w pracy C2D 2.4GHz 4GB czas Vista 64bit: 35m 08s... Hehe uroki zapchanego systemu. W sumie pracowałem cały czas na nim więc to pewnie też miało wpływ na wynik.

 

edit 2: