Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Scramble


Lucas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Piękna rzecz! Jako całość - robi znakomite wrażenie. Piękny model i kolory. Ogień z dysz - rewelacja. Co do krytykanctwa: moim zdaniem bump jest za duży - trochę ten samolot wygląda jak mały modelik. Mógłaby też być gdzieś mapa specular, żeby zaburzyć odbicia światła na powierzchniach. Mogłoby też być więcej światła wypełniającego (ambient) i brud na rakietach. Teraz jest bardzo sterylnie. Trochę brak samego "powietrza". Jak "zetniesz" trochę czerni powinno być lepiej. Poza tym, mam taki myk do powietrza: powiel całość obrazu, mieszanie warstw typu screen (krycie około 13%) i mocno zbluruj gaussem (wysokie wartości). Dzięki temu można zlikwidować tą próżnię.

Tyle krytyki. I tak jest dobrze. Graty ukończenia miga :)

Pozdrawiam

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No! To drugi MiG w powietrzu! Gratuluję ukończenia pracy! Zgodzę się z uwagami Piotrka. Generalnie popracowąłbym jeszcze nad integracją z tłem i usunął ten babol oświetleniowy tuż za osłona kabiny pilota. teraz jest tam jakiś taki nieładny blik, jakby osłona miała inny odcień niż kadłub.

 

A ogień faktycznie fajny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogień bez żadnych pluginów:) Jest to po prostu kilka sfer i cylindrów z falloffem na opacity i self-illumination plus mapy proceduralne typu noise i smoke. Rozgrzane powietrze to postprodukcja w PS.

 

W sumie jeśli ktoś chce to mogę wrzucić screeny z ustawień materiałów ale renderuję Brazilem więc nie wiem czy komukolwiek się przydadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności