Skocz do zawartości

Postać 3D: Podróżnik


Levus

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ho!

 

Chcę tę postać mieć już za sobą, więc wrzucam na pożarcie.

Soft: zbrush, max (mental, scanline), photoshop (compositing, lekki paintover)

 

pozdrawiam i miłego oglądania!

gnommagefinal800copy.jpg

 

a tu clay:

gnomeclay.jpg

Edytowane przez Levus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo heja wyszło, mi co prawda bardziej podoba sie ten szczuro-wąż, szkoda ze go tak mało widać. Wiem ze teraz to juz tylko pierdzielenie z mojej strony bo pracka skończona, ale dałbym bardziej pochmurną pogodę, główne światło od tyłu a na froncie skrzynie jakąś coby jej zawartość oświetlała postacie....tak czy siak przyjemnie wyszło

 

mozemy sie spodziewać jakiś wire albo cuś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka :)

Podoba mi się design, modelling, głowa całościowo i szczurostwór również całościowo.

Co mi się nie podoba - ogólnie rendering, jest tak jakby sfotografowało się pacynkę na zbudowanej w studio makiecie (przeskalowane kamienie, mało urozmaicony grunt i plastelinowe liście palmy). Shadery ubioru wydają mi się zbyt połyskliwe, zupełnie jakby ktoś pomalował figurkę, nie natomiast jak rzeczywisty ciuch. Nie podszedł mi także wspomniany wcześniej ogólny żółty kolor, ale to rzecz gustu.

 

Na ogół praca bardzo pozytywnie, uważam jednak że mogłeś dłużej posiedzieć nad wykończeniem całości. Pokażesz clay render?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, bardzo się cieszę, że się podoba:)

 

Johny, render głównie z mentala, w passach, część scanlinem (atmosphere, zdeph), złożone i nieco podmalowane w shopie.

 

JmTm00, siaty chyba nie ma sensu, żebym pokazywał bo jest strasznie gęsto, bez dbałości o topologie, wszystko to meshe highpoly wywalone bezpośrednio ze zbrusha, pojechane wcześniej decimation masterem.

 

ArTooRo, no to jak tak to przygotuje wieczorem.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ziom, jest klasa

ale :)

wyglada na to, ze tam swieci ostre slonce, natomiast cieni prawie wogole nie widac, moim zdaniem brakuje ostrzejszych cieni, no i nad shaderkami ubranek mogles jeszcze troche posiedziec (zamszo-skora jest swietna). Ale wiesz, to takie czepialstwo zazrdosnika :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna pracka, bardzo charakterystyczna postać, poza i ekwipunek; na tle tak wspaniałego modelu (pomarudziłbym tylko nad spodniami podróżnika, które są dość dzwinie pomięte, ale to tylko marudzenie) troszeczkę gorzej wypada tło, a zwłaszcza podłoże, zdecydowanie za gładkie moim zdaniem. Niemniej jednak - 5* i życzenie szybkiej publikacji na froncie stronki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności