Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

dziś wieczorem naszło mnie aby coś porobić ;) jak na razie 818 i na dzisiaj starczykubel_final_new.jpg

Edytowane przez szczuro

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Słabo się znam na Low-Poly, więc mogę się mylić:

 

kubel2.jpg

1. Te zbiegające się linie wyglądają, jakby tam za kołem był vertex - jeśli jest niepotrzebny to zawsze klika tris ;)

2. weld do najbliższego na dole to kolejny trójkącik

3. Nie wiem co dokładnie chcesz umieścić na tym planie, ale po przecięciu pionowo na pół może zastąpi wszystkie tris przy 2

 

Ten taki kołpak na zapasowym kole bardzo gęsty, może jeszcze tam Ci się uda zaoszczędzić.

 

Bardzo fajny modelik, jedziesz dalej!

Napisano
  • Autor

1. niestety nie mogę usunąć tego

2. nie było jeszcze skonczone ale dzieki za podpowiedz

koło takie gęste zostawiłem sobie żeby mieć z czego schodzić :) dobiłem do 1000

Kubel3.JPG

Napisano

nooo wyglada spoko - zabieraj sie za uv i texturki bo czasu malo zostalo

Napisano
  • Autor

nigdy nie byłem masterem tekstur ;/ a wczoraj w połowie pixelartu :) straciłem warstwy przez reseta, może i dobrze bo były beznadziejne ;P teraz próbuje od początku w inkscape taką bazę pod bumpa i color na raz :) Kubel4.JPG

jeszcze co prawda nie skonczona i nie wiem czy wyrobie się ze wszystkim, ale liczę na jakieś komentarze bo z tekstur jestem noga :P

a i wywaliłem seama na szybie :) 996 :)

Edytowane przez szczuro

Napisano
  • Autor

experymentuje z diff, Kubel6.JPG

empeck: a kółka wyszły średnio, ale to nie ich docelowy kolor

kuba: w poprzednim chciałem pokazać detal w środku :) ogólnie nie pracuje w perspektywie :) a blender domyślnie ma ustawioną jakąś beznadziejną :)

Napisano
  • Autor

chyba więcej nie chce mi się nad tym siedzieć, może jeszcze coś z rana poprawię Kubel7.JPG

Napisano

Nie lubię takich fov'ów. Można sie problemów z oczyma nabawić, tyle jeśli chodzi o prezentacje.

Tekstura średnia, bardzo średnia.

Trójkąty na kole zmarnowane, bo nie widać ich praktycznie.

Napisano

Świetny modelik wyszedł - teksturka faktycznie troche slaba a;le normal na modelu nadrabia.

pozdro

Napisano

Wg mnie jest dużo lepiej, Gdyby tylko posiedzieć dłużej nad samym difem i przybrudzeniami to byłoby świetnie.

Napisano
  • Autor

niestety żona ma dziś urodziny i nie będe miał za bardzo czasu :) po za tym do bro i tak mi daleko ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.