Skocz do zawartości

"Zabawa w chowanego" - psychiatryk.


velendil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Studiuje w PJWSTK w Warszawie i jako ze jestem na ostatnim roku, zabrałem sie za zrobienie prostego i krótkiego filmu w 3D. Pracuje w maji (czasami dochodzi zbrush) a tekstury wykonuję w photoshopie.

 

Cała akcja mojej krótkiej animacji rozgrywa sie w szpitalu psychiatrycznym, wszystbo bedzie widziane z oczu głównego bohatera. Chciałbym osiągnać psychodeliczny klimat filmu, zatem oprócz głównego bohatera (czyli w zasadzie widoku z pierwszej osoby) pojawia sie miejscami mała dziewczynka, która odlicza na głos do dziesięciu (jak w zabawie w chowanego :) ) i zaczyna szukac.

 

Aktualnie jestem na etapie modelowania, teksturowania i oswietlania całego spzitala. Niestety zabrałem się do tego bez jakiejkolwiek wiedzy na temat produkcji jakokolwiek mozna to nazwac animacji, zatem straciłem mnóstwo czasu ale jednoczesnie czegos sie nauczyłem. Niemam więc sprecyzowanego storybordu, a pomysł, niestety, zmieniają się z dnia na dzien, jednak mysle, ze jestem blizej końca niz byłem parę miesięcy temu.

 

Ponizej prezentuje pare renderów tego, co juz udało mi sie uzyskać, wciąż jest mnóstwo pracy, wiele rzeczy wymaga poprawy a przedewszystkim - tekstur.

 

Moimi głównymi inspiracjami było Mirrors Edge (z powodu perspektywy pierwszej soboy), Sillent Hill (sam klimat) oraz trailer StarCrafta II (technologiczne modele). Miesiąc temu natknąłem się niestety na cos, co jest bardzo podobne do mojego projektu - znakomity film Asylum 5D, jednakze moj projekt nie jest nim inspirowany. To tyle w ramach wyjasnien :)

 

room14_high.png

 

room15.png

 

corridor1.png

 

corridor2.png

 

corridor3.png

 

corridor4.png

 

 

Aktualnie zajmuję sie teksturami scian w korytarzu oraz muszę spędzic trochę czasu nad oswietleniem (za duzo swiata wpada przez górna część sufitu). Chciałbym również dodać tzw. Volumetric Light oraz, bodajże za pomocą partikli, jakis unoszący się pył i kurz, także jak ktos mógłby doradzic mi cokolwiek na ten temat, i przedewszystkim, czy to sprawdzi się w mojej animacji (bo moze lepiej uzyskac to podczas post produkcji?) to byłbym ogromnie wdzięczny :) Ponadto chciałbym dodać jakies drobne kamyki na podłodze, znaciem oze na to jakis dobry i sprawdzony sposób a nie zabierający duzo czasu ? (próbowałem paint effecta jednakze wyglądało to bardzo kiepsko) Do renderowania używam Mental Ray'a.

 

Pozdrawiam serdecznie i liczę na krytykę oraz wszelakie podpowiedzi : )

 

Piotr Nowacki

Edytowane przez velendil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość fishinthewater

Jakoś umknął mi ten wątek...bardzo fajny klimacik.

Mam nadzieje że ten projekt nie wyląduje za kilka dni w szufladzie. Fajnie by było jak byś ukończył ten filmik.

Powodzenia

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Fajny pomysł widzę że już pomieszczenia masz. Asem 3d nie jestem ale myśle że powinieneś przysiąść i spisać jeden konkretny scenario do tego inaczej narobisz się a 50% z tego wykorzystasz w animacji albo co chwile będzie nowy lepszy pomysł i stary będzie do kitu aż stwierdzisz że kit z tym wszystkim bo ci sie nie podoba (a podobać to sie zacznie jak wyrenderujesz już ostateczną wersje)

Co do kamyków to w 3ds ma jest funkcja scatter a właściwie jest to jako obiekt... teraz rozmawiałem z panem Google do majki jest jakiś plugin wpisz w google Scatter maya i znajdziesz.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Norad

Cześć

Duży + za własną inicjatywę. A tak swoją drogą, mógłbyś rozwinąć skrót tej uczelni? :)

 

Co do samej animacji - po renderach wygląda to strasznie jasno. Zastanów się czy rzeczywiście wszystko musi być tak widoczne? Klimat można osiągnąć w wiele ciekawych sposobów, niektóre rzeczy mogą być tylko ozaznaczone przez kontur - np dzięki źródle światła za nimi. Pomyśl o tym co sprawia że ludzie się boją. Rozsądnym byłoby obejrzenie z 3 - 4 dobrych horrorów (jak obejrzysz choć jeden też ci to pomoże) zwracając uwagę na momenty w których jest groza! Zobacz jakie to sytuacje, najlepiej spisz. Możesz też popytać znajomych co o tym myślą, czego się boją. W trakcie pracy dobrze też pytać ludzi o feedback.

 

No i trochę kiepskim pomysłem było zabieranie się do pracy bez konceptów. Zawsze warto jest chociaż spisać swoje idee, bo potem można kilka fajnych pomysłów pogubić.

 

Jeszcze jedno - dziewczynka... Większość osób po usłyszeniu słowa "horror" lub "psychodela" widzi przed oczyma dziewczynkę. Zawsze powinieneś odrzucać albo chociaż przesiać pomysły na które wpadasz na początku, bo jeśli ty byłeś w stanie na nie wpaść w przeciągu chwili, to jest duża szansa że ludzie będą tego oczekiwać - i film będzie oklepany. Może zamiast tego jakiś starszy pacjent, może aż dziadek? Zaraz... Dziadek grający w chowanego?

 

Dodam, że dobrym research było by spróbowanie Bioshock'a 1 lub 2, System shocka 2 oraz The Patch. Klimat klimat klimat. Ewentualnie obejrzyj chociaż screeny.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Norad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast 1 dziewczynki tylko cienie dzieci takie postacie dymki i odgłosy zabawy a na koniec moment w którym widać je normalnie lub wystarczająco dokładnie do określenia i parę ujęć na starca z siekierą przed którym się chowają, trochę krwi ? jakiś mały ciasny pokoik ze zgaszonym światłem parę mrugnięć żarówki ukazującej dziecięce rysunki odbite łapki na ścianie z krwi parę maz. Może starzec mógłby cię zamknąć w nim zanim ujawnisz jego oblicze chwile przed tym olśnieniem... Często w filmach główne potwory są ukazane niewyraźnie z daleka w ruchu ciemnościach w każdym razie cały film a ani jednego wyraźnego ujęcia. Patrząc widz wie że to jest potwór straszny itd. resztę wyglądu sobie dopowiada jego psycha każdy widzi go takiego jakiego by się najbardziej bał.

Mozę mój pomysł jest głupi ale mam nadzieje że tobie przyjdzie do głowy czytając ten tekst ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie ciekawie :)

 

Miło to słyszeć :)

 

Jakoś umknął mi ten wątek...bardzo fajny klimacik.

Mam nadzieje że ten projekt nie wyląduje za kilka dni w szufladzie. Fajnie by było jak byś ukończył ten filmik.

Powodzenia

Pozdrawiam.

 

Projekt napewno nie pojdzie do szuflady, robie go bardziej dla siebie niz na dyplom i spedzam na nauce i doskonaleniu tego wszystkiego kazdy dzien :)

 

Hej

Fajny pomysł widzę że już pomieszczenia masz. Asem 3d nie jestem ale myśle że powinieneś przysiąść i spisać jeden konkretny scenario do tego inaczej narobisz się a 50% z tego wykorzystasz w animacji albo co chwile będzie nowy lepszy pomysł i stary będzie do kitu aż stwierdzisz że kit z tym wszystkim bo ci sie nie podoba (a podobać to sie zacznie jak wyrenderujesz już ostateczną wersje)

Co do kamyków to w 3ds ma jest funkcja scatter a właściwie jest to jako obiekt... teraz rozmawiałem z panem Google do majki jest jakiś plugin wpisz w google Scatter maya i znajdziesz.

 

Powodzenia

 

No własnie, wystartowałem do tego z zerową wiedzą, jakis storyboard był, ale lichy, a ja za bardzo wkreciłem się w robienie detali, pozatym doszła nauka o oswietlaniu, modelowaniu, rozkladaniu Uv, mnostwo czasu spedzonego w fotoszopie (kazda textura ma bumpa i speculara), wszystko co zrobilem jest recznie malowane. Napewno jak bede robił kolejy projekt pierw zajme sie storybordem, samym spisaniem histori, konceptami a nastepnie jakims previzem , poczym dopiero zabiore sie za detale i resztę. No ale cżłowiek uczy sie na swoich błedach nie na cudzych :) Aktualnie się spiąłem, storyboard jest gotowy, postarm sie go tutaj niedlugo opublikowac jak takze pare dodatkowych renderów oraz poczatkowy model postaci. Dzieki wielkie za wskazówke do pluginu, poszukam napewno :)

 

 

Cześć

Duży + za własną inicjatywę. A tak swoją drogą, mógłbyś rozwinąć skrót tej uczelni? :)

 

Co do samej animacji - po renderach wygląda to strasznie jasno. Zastanów się czy rzeczywiście wszystko musi być tak widoczne? Klimat można osiągnąć w wiele ciekawych sposobów, niektóre rzeczy mogą być tylko ozaznaczone przez kontur - np dzięki źródle światła za nimi. Pomyśl o tym co sprawia że ludzie się boją. Rozsądnym byłoby obejrzenie z 3 - 4 dobrych horrorów (jak obejrzysz choć jeden też ci to pomoże) zwracając uwagę na momenty w których jest groza! Zobacz jakie to sytuacje, najlepiej spisz. Możesz też popytać znajomych co o tym myślą, czego się boją. W trakcie pracy dobrze też pytać ludzi o feedback.

 

No i trochę kiepskim pomysłem było zabieranie się do pracy bez konceptów. Zawsze warto jest chociaż spisać swoje idee, bo potem można kilka fajnych pomysłów pogubić.

 

Jeszcze jedno - dziewczynka... Większość osób po usłyszeniu słowa "horror" lub "psychodela" widzi przed oczyma dziewczynkę. Zawsze powinieneś odrzucać albo chociaż przesiać pomysły na które wpadasz na początku, bo jeśli ty byłeś w stanie na nie wpaść w przeciągu chwili, to jest duża szansa że ludzie będą tego oczekiwać - i film będzie oklepany. Może zamiast tego jakiś starszy pacjent, może aż dziadek? Zaraz... Dziadek grający w chowanego?

 

Dodam, że dobrym research było by spróbowanie Bioshock'a 1 lub 2, System shocka 2 oraz The Patch. Klimat klimat klimat. Ewentualnie obejrzyj chociaż screeny.

 

Pozdrawiam

 

Polsko Japońska wyższa Szkoął Technik Komputerowych - wydział Sztuki Nowych Mediów. Masz rację co do swiatła, zauważyłem takie rzeczy jak oglądałem Shutter island , porobiłem pare screenshotów i zastosuje to jakos do zmiany oswietlenia. Spisywanie pomysłów podczas ogladania to dobry pomysł , tak też zrobie : ) Ze znajomymi rozmawiam ile moge, kazdy w jakis sposób radzi mi co zrobic, czego sam najbardziej boi się w horrorach, takze wiele mi to pomaga. No storybord to juz trudno, wyzej sie rozpisałem jak to było , nastepnym razem zaczne od początku a nie od srodka : )

 

Na dziewczynsce staneło, ale bedzie to miało skutki w zakonczeniu, wlasnie poprzez swoja banalnosc, postaram sie zaskoczyc widza, nie wiem na ile mi sie to uda, ale sie staram :) Niechce juz kombinowac z pomysłem, złozyłem wlasna wizje do konca, takze chce juz to skonczyc, bo prawda jest taka, ze bez konkretnego storyboardu i konceptów przychodza mi rozne pomysły do głowy i gubie wątek oraz chce wszystko zmieniac i dodawac wiecej szczegółów itd. Pomysł z dziadkiem rewelacyjny :) Zaluje, z enie zalozylem tego tematu wczesniej, jak pomysl sie rodził : (

 

W bioshocka 2 aktualnie pogrywam, takze wiem o czym mowisz :) Interesująca gre swietlną mozna obejrzec w Batmanie Arkhanum Asylum, czy jakos tak. Na cgsociety był ostatnio artykuł o tym, jak budowali tam cały nastrój (http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=5283). Warto poczytac!

 

Jeszcze raz wielkie dzieki za support :)

 

popraw proszę nazwę wątku

 

Kurcze nie wiem jak szczeze mowiac, nie da się edytowac nazwy wątku albo ja najwyraźniej tego nie ogarniam. Niewybrałem jej gdzy nic mi nie pasowało do mojego projektu. Jest tu wnętrze, będzie postac, troche animacji... Może powstanie kategoria "projekt"?

 

Może zamiast 1 dziewczynki tylko cienie dzieci takie postacie dymki i odgłosy zabawy a na koniec moment w którym widać je normalnie lub wystarczająco dokładnie do określenia i parę ujęć na starca z siekierą przed którym się chowają, trochę krwi ? jakiś mały ciasny pokoik ze zgaszonym światłem parę mrugnięć żarówki ukazującej dziecięce rysunki odbite łapki na ścianie z krwi parę maz. Może starzec mógłby cię zamknąć w nim zanim ujawnisz jego oblicze chwile przed tym olśnieniem... Często w filmach główne potwory są ukazane niewyraźnie z daleka w ruchu ciemnościach w każdym razie cały film a ani jednego wyraźnego ujęcia. Patrząc widz wie że to jest potwór straszny itd. resztę wyglądu sobie dopowiada jego psycha każdy widzi go takiego jakiego by się najbardziej bał.

Mozę mój pomysł jest głupi ale mam nadzieje że tobie przyjdzie do głowy czytając ten tekst ;)

 

Nie, Twoj pomysł nie jest głupi, wiele mi mowi i podpowiada, takze dziekuje serdecznie , napewno wezme spora jego część(bo czas goni) pod uwagę :) Gra cieni i swiateł moze okazac się kluczowa :)

 

 

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za dosadne komentarze : ) Na dniach wrzuce kolejne rendery, oraz storyboard. Postaram sie równiez zaprezentować postać. Mam jeszcze jedno pytanie. Chciałbym zrobic lekką mgłe na korytarzu na ziemi. Jak moge to osiągnąć ? Czy stworzyc environment fog (jednak bedzie ona w kazdym miejscu taka sama. CZy zrobic to za pomoca majowskich fluidsów (container 3D), czy moze zrobic to np. w after effectsie (ale nie mam pojecia jak, moze zamaskowac sama podłogę jakis surfaceshaderem białym, a reszta pomieszczenia czarna i potem w afterze na taka alfe nakładać mgłe?)? Ma ktoś jakis sprawdzony sposób ?

 

Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

Nazwę wątku możesz zmienić edytując pierwszy post klikając w 'wyślij zaawansowane'.

Faktycznie kategorii w nazewnictwie wątków jest mało. Myślę że jak dasz np Scena 3d to nikt nie będzie się burzył bo jest już sporo wątków w takiej kategorii.

Pozdrawiam i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy stworzyć environment fog (jednak będzie ona w kazdym miejscu taka sama. Jeśli nic nie będzie w niej się poruszać to może Volume fog (wygląda tak jak w załączniku)jest taka w 3ds w mayce pewno też jest jakiś odpowiednik. Ewentualnie na cząsteczkach jeśli ci to kompa nie zje ;) Jak masz możliwość to może CUDA ruszy ci z pomocą ;] Ale jak zrobisz na na cząsteczkach z większych face i na każdym ileś drobinek kurzu to będzie wyglądać dobrze a nie będziesz potrzebował symulować ich w strasznej ilości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie kurze fogi i volumy najlepiej w postprodukcji. Nie tylko szybciej ale i efekt będzie lepszy. Uwagi co do oświetlenia jak najbardziej trafne. Zrezygnuj z pokazywania wszystkich detali na rzecz kontrastowego oświetlenia.

Fajne, trudne i rzadko widziane w animacjach są abstrakcyjne wzory tworzone przez światło i cień, gdzie nie sposób powiedzieć co jest na ekranie aż coś sie poruszy, kamera odjedzie lub usłyszysz dźwiek który podpowie ci rozwiązanie. To jest dopiero klimat.

 

Wygląda to całkiem fajnie tylko troche pusto. Może wyburzyć jakis strop i położyć w pokoju? W FEAR jest naprawdę dużo ciekawych motywów aranżacji wnętrz i oświetlenia rozwalonych budynków.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Pograłem troche w FEAR, widziałem pare fajnych gier cieni i rozumiem o co Ci chodzi : ) Tez myslalem o fogu w postprodukcji. Chyba mozna to jakos polaczyc z DepthMapą aby uzyskac efekt mgły w oddali, tylko nie wiem jak...

 

wielkie dzieki za podpowiedzi, wskazówki i co najwazniejsze - krytyke.

Aktualnie pracuje nad ta małą dziewczynką (inspiruję się mała siostrzyczka z bioshocka) oraz robie mały previs ruchów kamery. Jutro nagrywam referencyjne ujecia takze mam andzieje, pokaze cos w ten łikend. Ponizej prezentuje dziewczynkę, moj pierwszy model człowieka w zyciu, podstawowy mesh w maji, potem zbrush na przemian z mudboxem no i korekta map w potatoszopie : )

 

girl_03.jpeg

 

Ogolnie jest jeszcze wiele do roboty, jednakże każda uwaga mile widziana : )

 

Pozdrawiam!

Piotr Nowacki

Edytowane przez velendil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczodoły ma jak jajeczka zrób kąciki od strony nosa tam też jest ten jajowaty kształt zadarty do góry w dolnej powiece. Załączniki ci coś podpowiedzą. I zrób gałki oczne już na gotowo nawet na próbnym renderze będzie to od razu bardziej naturalnie wyglądać a pracy tyle co nic.

Ide spać dobranoc

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobisz oczy zajmij się nosem i może załóż sobie wiek tej dziewczynki bo się pogubisz ;] w szukaniu referek z moich obserwacji wynika.

 

Pod nosem powinno być wgłębienie między nim a górną wargą powiedzmy że dziewczynka o wieku 2 latek już ma to bardzo wyraźne o dość ostrych krawędziach.

 

Na nos sam musisz popatrzeć na pewno jest inny wydaje się być krótszy i na wysokości oczu nie taki masywny oraz nie tak bardzo wysunięty. Sam jego grzbiet trochę zwężyć byś musiał.

 

sam kształt głowy niby ok ale nie wiem czy nie za ostry jak na małą dziewczynkę ostre rysy twarzy wychodzą z wiekiem dzieci są bardziej kuliste ;p takie jest moje zdanie... podbródek szerzej i dograć policzki wgłębienie na podbródku wedle uznania nie każe dziecko ma je widoczne. Trochę zdjęć przejrzałem zanim sie wypowiedziałem więc... powinien osąd być właściwy ;)

 

,,Tworzenie piękna rozwija dusze.

Tworzenie humoru polepsza zabawę.

Tworzenie horrorów budzi senne koszmary.

Tworzenie patosu rodzi współczucie.

Tworzenie nowości przyśpiesza przyszłość.

Czysty proces tworzenia rozwija wrażliwość i czyni nas kimś więcej ,niż byliśmy do tej pory.

Tak naśladujemy Boga.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za cenne wskazówki, napewno wszystko uwzglednie, oczy juz troche dopracowałem, pokaze jak tylko ją oteksturuje. A teraz jakby mały storyboard, czyli mniej wiecej pokolei pare renderów testowych jak bedzie przebiegac droga głównego bohatera oraz mały previs , pierwszy, ejszcze niedopracowany, a takze symulacja zasłon w korytarzu (nCloth). Wszelkie uwagi jak zwykle mile widziane : )

 

01.jpeg

 

02.jpeg

 

03.jpeg

 

04.jpeg

 

05.jpeg

 

06.jpeg

 

07.jpeg

 

08.jpeg

 

a tutaj videło:

 

http://vimeo.com/11866578 - previs

 

http://vimeo.com/11866619 - symulacja.

 

 

Aktualnie tak jak widzicie jest jeszcze sporo rzeczy do oteksturowania, wiec zaczynam z tym walczyc : )

 

Popracowałem troche nad oswietleniem, chciałbym tez zagrac troche cieniami ale aktualnie skupiam się na teksturach.

 

Pozdrawiam serdecznie i czekam na opinie i krytyke!

Piotr Nowacki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem kiedyś coś podobnego wykonać (tylko, ze obiektem miała być opuszczona szkoła) no, ale zabrakło samozaparcia i umiejętności (dopiero zaczynałem zabawę z maxem). Ale widzę, że świetnie Ci idzie.

Mam taką mała propozycje - co Ty na to, aby w pewnym momencie postać skupiła wzrok na czymś - przyglądała się powiedzmy jakiemuś rysunkowi lub czemuś podobnemu i nagle usłyszała straszny hałas w oddali w głębi korytarza (spadająca rurka lub uderzenie czegoś innego metalowego) po czym postać szybko odwróci się powiedzmy w prawo, ujrzy tylko cień, który szybko zniknie - myślę, że dodałoby to trochę dramatyzmu ;)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"co Ty na to, aby w pewnym momencie postać skupiła wzrok na czymś - przyglądała się powiedzmy jakiemuś rysunkowi lub czemuś podobnemu i nagle usłyszała straszny hałas w oddali w głębi korytarza (spadająca rurka lub uderzenie czegoś innego metalowego) po czym postać szybko odwróci się powiedzmy w prawo, ujrzy tylko cień, który szybko zniknie - myślę, że dodałoby to trochę dramatyzmu ;)"

 

A musze Ci przyznac, ze cos takiego bedzie : ) Moze nie dokladnie tak jak napisales, ale chciałbym zagrac w ten sposób otoczeniem :)

 

Dzieki i pozdrawiam!

Piotr Nowacki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile masz czasu do końca realizacji, ale zapewne zdajesz sobie sprawę, że animacja kamery odegra w tym filmie kluczową rolę. Na razie to niestety najsłabszy element filmu nad którym pracujesz. Proponuję pewną technikę, która może pomóc w nadaniu odpowiedniego charakteru twoim ruchom kamery.

Jesli masz jakiś aparat cyfrowy, którym możesz kręcić filmy, albo jakąś małą kamerkę to spróbuj zrobić kilka testów, kilka podobnych ruchów jakie zamierzasz umieścić w filmie. Następnie przyjrzyj się temu, co nakręcisz.. spróbuj zanalizować materiał video i wyłapać fajne niuanse, jakie towarzyszą rozglądaniu się.

Idąc tym tropem, można pokusić się nawet o pełne odwzorowanie kamery z nakręconego materiału, ale pewno to dla Ciebie o jeden krok za daleko, więc nie proponuję tego typu rozwiązań, choć musisz wiedzieć, że czasami się je stosuje.

 

Trzymam kciuki za realizację, bo fajnie się rozkręca.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto wszystko, co udalo mi się zrobić do dyplomu. 7 miesięcy pracy połączonych z sama nauką Maji, gdyż 3D zająłem się lekko ponad rok temu. Mam nadzieje, ze choć trochę się spodoba : )

 

albo

 

albo

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo początkujący w grafice, więc profesjonalnych rad Ci nie udzielę, ale powiem jak ja to odebrałem:)

 

Technicznie:

Grafika na poziomie gameartu wcale mi nie przeszkadzała w odbiorze. Nie wiem co prawda co to za machiny na początku, ale generalnie wiadomo co autor chciał przedstawić. Ruchy kamery bardzo fajne. Im wolniejsze tym lepsze. Te momentu jak podbiegał średnio mi się podobały.

 

Nie podoba mi się za bardzo ścieżka dźwiękowa. Są wszystkie odgłosy, które powinny, ale mam wrażenie, że to odstaje od obrazu.

 

Jeśli chodzi o samą historię, to nie zrozumiałem końcówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyszło gratuluje, widać że sie narobiłeś - troszkę zbyt gwałtowne ruchy kamery jak dla mnie w niektórych miejscach no i pasowałoby bardziej to wszystko uspulnić bo za pierwszym razem za bardzo nie wiadomo o co chodzi jak się to ogląda, mam nadzieję że jeszcze coś stworzysz i pokażesz na łamach tego forum, aha być moze nauczysz się jakichś bardziej zaawansowanych efektów, tak czy siak zasługujesz na uwage pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz zwrocilem uwage na ten watek. Film jakby nie patrzec wyszedl fajnie. Klimat udalo sie zbudowac, az zjezyl mi sie wlos na glowie za pierwszym razem. Co do obrazu: - ruchy kamera przede wszystkim w niktorych miejscach kanciate i to chyba najbardziej razi. To ze kilka szybkich ruchow to nie problem natomiast fajnie by bylo zeby na czas ruchu obraz robil sie mniej wyrazny a przy zatrzymaniu wyostrzal. Co do dzwieku to glos dziewczynki nad wyraz wesoly i slodki - to troszke mi malo pasuje do klimatu (Bardziej pasuje do sceny w ktorej ktos umiera widzi biel i slyszy radosne glosy) I to co najbardziej razilo to to ze niektore dzwieki po prostu byly zle wyciszane i za malo wkomponowane w cala sciezke dzwiekowa. Koncowki nie rozumiem ale nie ze wzgledu na obraz a dzwiek :P Cala reszta wyszla swietnie. Gratuluje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje serdecznie za komentarze :) Nie chce tlumaczyc o co chodzi w zakonczeniu, głównie chodziło o to, zeby niebyło ono w 100% zrozumiałe od razu, trzeba troszke pogłówkowac, nie jest ono przypadkowe, raczej nic tam nie jest przypadkowe. Co do głosu małej radosnej dziewczynki taka była intencja, niechciałem robic standardowego dla horrorów przerazającego głosu. Zgadzam sie owszem co do dźwięków otoczenia, bo składałem wszystko z zerowym doświadczeniem muzycznym, także i tak jestem zadowolony z tej roboty :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie budowany klimat, strasznie podoba mi się sposób, w jaki dziewczynka odlicza przed rozpoczęciem poszukiwań, brzmi to rewelacyjnie. Troszeczkę zawiodła mnie pointa, skojarzenia z Silent Hillem też były ciut za duże, ale może to tylko moje skrzywienie. Niemniej gratuluję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podobało. I tyle co trzeba to zrozumiałem. Klaun extra pomysł. Racja że jakością przypomina gry sprzed paru lat, ale jak na taki staż w 3d to i tak super. Czasem brakowało mi widoku na jego ręce, np. jak walił w drzwi, no i trochę niespójne językowo. Ogólnie super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kurde dreszcze w ostatniej scenie! Tak jak było wspomniane, dźwięk trochę siadał, ale za storytelling masz plusa.

Autentycznie miałem dreszcze! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności