Skocz do zawartości

Animacja 3D: Wojna i Pokoj / War & Peace TV Channel ID


Pionier

Rekomendowane odpowiedzi

Wojna i Pokoj / War & Peace TV ID - 40'

__

 

! FILM:

! BREAKDOWN:

 

__

 

kopiuj/wklej mode: on

 

We - Ars Thanea, were tasked by ITI Neovision to create a rebrand

for Wojna i Pokoj / War & Peace TV Channel. WiP is mainly about

modern and classic Russian cinematography.

 

Ars Thanea was responsible for creative direction, directing & production.

Everything from scratch to final.

 

 

Credits:

Creative Director: Bartłomiej Rozbicki

Art Director, VFX Supervisor, Designer: Karol Kołodziński

Photography: Maciej Kozłowski

Screenplay: Karol Kolodziński

3D Artist: Piotr Kolus

Music & Sound: Jarek Lublin

Models: Marcin Molski, Joanna Paździórko

Logotype Design: Paweł Nolbert

ITI Producers: Anna Borowska, Katarzyna Jesień

 

Light: Piramida Film

Greenscreen: Studio Tęcza

 

Special Thanks to Irena Gruca-Rozbicka, Filip Kovcin and Michał Wojtan.

 

kopiuj/wklej mode: off

 

z mojej strony dodam że byłem odpowiedzialny za stworzenie sceny z metrem i pociągiem, co i jak widać w 'breakdown'. cała reszta to w zasadzie dzieło Karola! :)

 

screeny:

40139_438110941217_46349016217_5794433_1051456_n.jpg

33730_438110991217_46349016217_5794436_8376842_n.jpg

33730_438110996217_46349016217_5794437_3620142_n.jpg

33730_438111001217_46349016217_5794438_2197733_n.jpg

33730_438111006217_46349016217_5794439_3445619_n.jpg

33730_438111026217_46349016217_5794442_2545472_n.jpg

37184_438111121217_46349016217_5794448_4209884_n.jpg

 

dzięki i pozdrawiam,

pionier

Edytowane przez Pionier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zacne :D oddaje klimat, bardzo podobaja mi sie smaczki, malo widoczne ale to wlasnie one ciesza oko, a tu mala flara wyskoczy, a tu dymek sie zakreci - rispect!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze wam wyszło.

 

Mam takie pytanie, zabrzmi pewnie głupio ale nie znam się na tym.

Jak to jest zrobione, że ta pani z nogami (przed drzwiami pociągu) na greenscreenie jest oświetlona raczej równomiernie, przód i tył tak samo, a na finalnym ujęciu jest oświetlona mocno od przodu (od drzwi pociągu)? Bo chyba nie domalowywaliście oświetlenia klatka po klatce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plastycznie całkiem fajnie, podoba mi się bardzo ujęcie z nogami kobiety, pięknie to wygląda :) ale co się stało z montażem? troszkę chaotyczny, ruch kamery też taki jakiś nie spójny, jak np. zbliżenie na łańcuszek, troszkę błędów też filmowych jak złamanie na początku osi kamery, ale nogi są fajne hehe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę błędów też filmowych jak złamanie na początku osi kamery, ale nogi są fajne hehe :D

Ja bym się takich spraw nie czepiał.. Ostatnio łamie się oś baaardzo często nawet w dużych fabułach.. Myślę, że nie ma z tym problemu jeżeli widz wie o co chodzi. Trzeba podchodzić do tego indywidualnie a nie, że złamał i odrazu błąd.

 

Film wizualnie bardzo ładny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja coś dorzucę od siebie. Sam spot IMO bardzo zgrabny, ładnie wystylizowany i fajny kolorystycznie (grading to chyba się nazywa). Odnosząc się do Twojej pracy Pitku to powiem, że potwierdzasz za każdym razem swoją klasę i nawet ją podciągasz. Ten pociąg i dworzec wyglądają genialnie. Jak zobaczyłem za pierwszym razem powiedziałem sobie - niemożliwe że to zrobione w 3D. Ale jak widać Pionierek potrafi :D Gratki fajnego projektu i satysfakcji z pracy :) 5*****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek prosił mnie bym odezwał się w tym wątku i odpowiedział na pytania.

Na początek dzięki wielkie za miłe słowa, cieszy mnie że projekt się wam podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze wam wyszło.

 

Mam takie pytanie, zabrzmi pewnie głupio ale nie znam się na tym.

Jak to jest zrobione, że ta pani z nogami (przed drzwiami pociągu) na greenscreenie jest oświetlona raczej równomiernie, przód i tył tak samo, a na finalnym ujęciu jest oświetlona mocno od przodu (od drzwi pociągu)? Bo chyba nie domalowywaliście oświetlenia klatka po klatce?

 

 

Celowo oświetlaliśmy osoby na greenscreenie w miarę równomiernie, aby potem mieć możliwość manipulowania światłem. Może nie tyle co domalowaywaliśmy, ale faktycznie trzeba było poprawić światło w każdej klatce - w sumie dotyczy to nie tylko ujęcia z nogami, ale większości ujęć na dworcu. Piotrek zrobił bardzo fajny render, materiał z greenscreenu był też dobrej jakości, ale jednak żeby pożenić obie rzeczy trzeba było trochę pooszukiwać ze światłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline?

 

Tempo nie było jakieś mordercze, raczej luzik, aczkolwiek ja trochę się stresowałem czy w ogóle dam radę ogarnąć post do takiej produkcji - robiłem to po raz pierwszy. Dużo oczywiście pomógł Pionier oraz Paweł Wilkos, szczególnie przy scenie dworcowej. Shoot robiliśmy w ostatnich dniach lipca, a cały ident miał być gotowy jakoś na początku września, więc mieliśmy tak miesiąc z hakiem.

Na samym planie było raczej spokojnie i miło, chociaż po koniec musieliśmy się już spieszyć - łącznie tego dnia mieliśmy do zrobienia ok 28 ujęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Superancko. Od jakiegoś czasu obserwuje prace Ars Thanea. Robi się tam świetne grafiki, a ostatnio co raz częściej pojawia się dobre video.

Gratuluję wykonania dobrej pracy.

Odnośnie jeszcze pytania Ani, to rozumiem, że takie sztuczne oświetlenie jest wywoływane głownie przez balans kolorów z odpowiednim maskowanie, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline?

 

hejka Krisu :)

 

Jeśli chodzi o czas jaki dostałem na elementy 3D to mogę powiedzieć że termin, podejście do mojej pracy/projektu było na totalnym luzie i bez żadnych chorych klimatów, życzę każdemu pracy w takiej firmie jak Ars Thanea ;D (zresztą, póki co jest tak przy każdym projekcie)

 

wiem, trochę to słodko brzmi ale na serio tak jest :P

 

dzięki za front page!

 

piona!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był to zewnętrzny projekt, dla kogoś, czy stworzyliście to wewnątrz firmy?

Ktoś stąd maczał przy tym paluszki, jesli chodzi o koncepty itp. 2D, bo graficznie jest to bardzo fajny projekt, jak na produkcje iPhonowe. No i też jestem jak długo zajęły prace nad grą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był to zewnętrzny projekt, dla kogoś, czy stworzyliście to wewnątrz firmy?

Ktoś stąd maczał przy tym paluszki, jesli chodzi o koncepty itp. 2D, bo graficznie jest to bardzo fajny projekt, jak na produkcje iPhonowe. No i też jestem jak długo zajęły prace nad grą?

 

O ile mi wiadomo nikt z max3d przy tym nie pracował, za concepty i ogólnie stronę 2D odpowiedzialny był Marcin Gibowski, cały projekt został zrealizowany w Ars Thanea od początku do końca a czas realizacji wyniósł 5 miesięcy. Fajne że się podoba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności