Skocz do zawartości

Designer79


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po dłuższej nieobecności na forum zakładam nową teczkę - do której mam nadzieję od czasu do czasu coś ciekawego wrzucić. Na początek praca, która nie ma jeszcze statusu finished - korzystałem tylko z głowy, wiec odbiło się to trochę na anatomii dłoni. Jestem ciekawy waszych opinii. Marilith 6281986.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Graficznie i koncepcyjenie bardzo fajne :). Anatomii czepiać się nie będę, a jedynie gestu. Brakuje trochę życia w rękach, widać jakby były doklejone byle były. Tak naprawdę gest mają w sobie tylko górne ręce, reszta sprawia wrażenie wstawionych i nie oddających emocji konceptu.

Bardzo fajnie, czas na pracę nad tchnięciem życia w pracę, bo techniczne już umiejętności masz :).

Polecam książki: Drawn to Life

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu się tak mi stało, że nowe się namalowało zamiast poprzednie poprawiać chciało..

Dzięki wielkie za uwagi i oczy wiscie przyjmuje je z pokorą :)

 

A tu taki pin-upek pseudoszybki nieszałowy w ramach wolnej chwili.

 

6312569.jpg

 

1289390277.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biczownik podobny do Mushizo z Ninja Scroll z tymi owadami z grzbietu, natomiast w ostatnim trzeba kompletnie zmienić kompozycje, kolorki powoli zaczynają oddawać klimat, niemniej jednak telthona ma racje. Pierwszy koncept super mi się podoba no może oprócz tła... laska ma zbyt masywną twarz na mój gust szczególnie czoło...Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komenty - wziąłem sobie do serca Wasze uwagi i... zmieniłem kompozycje, dodałem detal, poprawiłem kolory. No i specjalnie dla telthony tyłek jest bliżej, mógły być jeszcze bliżej ale psuło mi to koncepcje całości - za jako bonuns to jest on uwydatniony przez przezroczysty materiał.

 

(btw telthona: te spodki to nie render -to po prostu parę krzywych :P )

 

Czekam na dalsze wytykania.

6884977.jpg

 

oraz LOD

 

[ATTACH=CONFIG]84031[/ATTACH]

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie postarałeś się jeśli chodzi o kompo, odbiłeś w zasadzie horyzontalnie canvas i jedno ufo dałeś dalej... co do kolorów to w pierwszym było zdecydowanie lepiej, czuć było popołudniowy klimat nevady...wrzuciłem poniżej jak moim zdaniem lepiej było ułożyć laskę i auto, z tym ufo to mnie jakoś skusiło żeby dodac trochę akcji ale ogólnie widzisz że dosłownie kilka chwil i można zmienić całkowicie obrazek, najlepiej by było umieścić widza w zupełnie innym miejscu ale to pewnie temat na inną pracke...w orginale niepotrzebnie są trzy główne focal pointy: drzewo, laska z autem, i ufa...

ufo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie to ciasne się u Ciebie kazziu zrobiło. Do tego ten pojazd, a raczej ślady poślizgu, nie mogę sobie wyobrazić jak ten poślizg miałby wyglądać przy takim ustawieniu auta. Ja bym proponował oddalić trochę te talerze, zmniejszyć, może troszkę je bardziej wyblakłe zrobić (persp powietrzna czy jak to się tam nazywa).

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, co do kolorów to moim zdaniem w 1 wersji raczej oddawały pochmurny dzień, wiec podniesienie kontrastu i nasycenia w bezchmurne niebo to dobry zbieg. Niewątpliwie kompozycja nie jest rewelacyjna, ale w zamyśle to miała być tylko envirka, a te "focal pointy" powstały jako bonus.

 

kazziu: Fajny pomysł z tym crash site, ale kompozycja którą zrobiłeś jakoś mi nie leży - głównie dla tego, że skupiło się to teraz na tych focal pointach, a nie na krajobrazie i rzeczywiście ciasno się zrobiło.

[ATTACH=CONFIG]84049[/ATTACH]

 

 

Wydaje mi się, że jedyne sensowne rozwiązanie to coś takiego z tym że teraz chyba perspektywa auta nie pasuje? Alternatywnie można po prostu wywalic babkę z autem, zostawić zmniejszone spodki oraz drzewo dla przelamanie pustkowia i wszsytko:P

 

1326784949.jpg

 

 

a tu takie tam niewinne kukanie :P

1316555275.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiczonko based on referka :P

 

btw, mam pytanie techniczne czy ktoś może wie, czy istnieje jakieś rozwiązanie do kategoryzacji brushy w PS? Najlepszym rozwiązaniem była by lista dziłająca na zasadzie drzewa lub poprostu grup z drag and drop. Ewentualnie zrobienie dodakowego toolboxa z ulubionymi brushami. Dziwię się, że nie zaimplementowano jeszzce takiej podstawowej funkcjonalnosci w PS.

 

bmrefdpsmall.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw, mam pytanie techniczne czy ktoś może wie, czy istnieje jakieś rozwiązanie do kategoryzacji brushy w PS? Najlepszym rozwiązaniem była by lista dziłająca na zasadzie drzewa lub poprostu grup z drag and drop. Ewentualnie zrobienie dodakowego toolboxa z ulubionymi brushami. Dziwię się, że nie zaimplementowano jeszzce takiej podstawowej funkcjonalnosci w PS.

 

Nie wiem jakiego masz CS, ale w 5 już coś takiego wprowadzono, w polskim nazywa się Domyślne ustawienie narzędzia w angielskim chyba Tool prestes, mozna tam ustawić sobie wszystko, i zmieniać brushe jednym kliknięciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakiego masz CS, ale w 5 już coś takiego wprowadzono, w polskim nazywa się Domyślne ustawienie narzędzia w angielskim chyba Tool prestes, mozna tam ustawić sobie wszystko, i zmieniać brushe jednym kliknięciem.

 

z tym że działanie tego cuda sporo odbiega od np świetnego rozwiązania z paintera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi bardziej o scenariusz gdy na liście brush presets jest np ok 200 pozycji, wtedy trudno ogarnąć i pogrupować sobie je wg kategorii - np folder/grupa: szkic, faktura lub często używane, sporadycznie, etc.

 

Jestem przyzwyczajony do tego, że mam toolboxy z powyciąganymi pedzalami. Wcześniej nie używałem PS do DP i więc ciężko mi się przestawić:P

 

Edit: grass dokladnie tak jak mowisz - razwiązanie z ps wydaje mi sie jakieś poronione :P

 

Edit2: swoją drogą nie wiem czy ktoś miał okazje testować skromnej wielkości programik Paint Tool SAI - jego prostota i przejrzystość a zarazem intuicyjność i możliwości wywarły na mnie spore wrażenie. Zdaje się ze głównie to program do mangi ale podejrzewam, że gdyby był bardziej popularny, miał więcej pędzli to kolejne wersje miałby by szanse stać się jednym z najlepszych do dp :P

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Wrzucam koncept samochodu - całkowicie bez referek.

 

Mam pytanie do Was odnośnie "kolorowania" w PS szkiców w grayscale.

Czy jest jakiś na to najlepszy sposób, czy też po prostu overlay i jazda?

Czy np. szkic powinien mieć jakiś określony zakres szarości itp?

Jeżeli ktoś mógłby poratować przykładem bądź linkiem byłbym wdzięczny.

 

Przeglądanie teczek na tym forum jest bardzo demotywujące szczególnie tych 4+ :(

 

 

vel20000711a.jpg

 

A tu jeszcze taki WIPek

 

fcfemale.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dłoń już raz powiększałem, ale jak tak powiedziałeś to teraz też mi się wydaje, że mogła być ciut masywniejsza.. (chyba już tej refki nie znajdę:/). Szarpen z automatu daje.. ale racja może ciut za mocny.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Jeszcze jedno w tym stylu, czas ok 2h tym razem.

Zdj. ref. z tej samej strony co poprzednio.

 

guffqa: dzięki za te słowa :) heh wiesz ja bym chciał robić w połowie takie rzeczy jak niektórzy miazgatorzy i też pozostaje mi ciężko trenować ;)

 

szkicor009a.jpg

szkicor010.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lew wygląda jakby miał za krótki tułów, rozumiem że to miało być coś jak tutaj:

stock-photo-a-lion-lying-inside-a-cage-57032869.jpg

ale u ciebie w ogóle nie 'czuć' perspektywy, to po prostu lew z przykrótkim tułowiem i wielkim dupskiem:))

 

Babka na moje niewprawne oko jest ok, choć nie jestem pewna czy np. jej prawe ramię nie jest za krótkie w porównaniu z lewym. Ale to drobiazg:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aye, zbyt wielki pysk powoduje zaburzenie harmonii. Ale ale ja Cie dzsiaj bardzo pochwale bo walorystycznie ta pani wyzej bardzo sie udala, skora miejscami rewelacyjna.

 

Zerknij sobie na ten proces ktory wrzucilem komus do teckzi odnosnie wlosow, to chyba u Kalberosa, bo niestety masz tendencje do dlubania i lwa to zabolalo. Tak czy inaczej jest postep a o to chodzi, ciao.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dzięki Wam;)

 

No to kolejna babeczka - chyba ze 4h, referka ze strony jw. Mam nadzieje, że coś mi zostanie z tego w głowie, malować na podstawie zdjęcia to jedno, a tak tylko z bańki to jednak dużo trudniej... :/

szkicor011.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i idziesz do przodu .Kolorki już lepsze ,anatomia tez poprawiana no i te panie naprawdę ci dobrze wychodzą .Co do tej pracy jeszcze to cień pod stopa która znajduje się bliżej ręcznika jest za slaby i wygląda to troszkę tak jak by noga była w powietrzu a jednak układ mięśni, rozłożenie siły wskazuje na to ze na niej się opiera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrzalem na Twoje poprzednie prace i zrobiles ogromny progress, widac, ze nie obijales sie przez ten rok. :) Co do ostatniego obrazka to wyglada on tak jakby babka i szata byly oswietlone osobno. Dlatego nie czuc formy w niektorych miejscach - np. zaciemnienie tej nogi mialoby sens gdyby tlo - szata byla rowniez ciemna. Tak mi sie przynajmniej wydaje. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macksy- może nie ja powinienem odpowiadać na to pytanie, ale to pewnie przez refkę, zdjęcia ze stocków bywają dziwnie oświetlone.

Panienka w wersji BW bardziej przypadła mi do gustu, w kolorowej brakuje mi trochę malarskości ale pod względem anatomicznym jest świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dzięki Wszystkim za komentarze.

 

Co to oświetlenia to starałem się maksymalnie trzymać referki więc tak jak napisał Bombadil to kwestia zdjęcia..

 

Rothbart: w tej pracy jak i innych koloru szukałem "ręcznie", jedynie w babce z mieczem (kilka postów wcześniej) wspomagałem się pipetą, bo tam co innego ćwiczyłem i nie chciało mi się czasu marnować:P

 

Żeby nie było tak łatwo postanowiłem coś machnąć totalnie z głowy, niestety efekt nie jest taki jak bym oczekiwał i jest tu trochę mankamentów - no ale cóż wrzucam pod ocenę.

 

EDIT: drobne poprawki i status Finished na tą chwile.

 

Love Light Umbrella

2012lovelightumbrella.jpg

Edytowane przez Designer79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności