Skocz do zawartości

MateuszMazurek


Nilfheim

Rekomendowane odpowiedzi

qFhlB.jpgASxdJ.jpgNxyiE.jpgRKxWF.jpg2GFJm.jpgostatnie szkiceysGX7.jpgW3ntf.jpgDzień dobry!ostatnie dwa to szkice, pozostałe to skończone prace. 1 praca to postapokaliptyczny rewolwerowiec na dacab który dostał 3 miejsce. A ostatnia to mroczny druid też na dacabMam 19 lat i studiujęzapraszam do obejrzenia akwarelek i innych prac na http://www.mateuszmazurek.digart.pl/ Edytowane przez Nilfheim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 269
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

swietnie operujesz nasyceniem barw i tworzysz nastroj, tylko forma jest taka sobie, jakbys nie zwracal na to uwagi wogole, po prostu zastanow sie jak chcesz sobie ustawic ta postac na samym poczatku, bo 1 jest jak ze sredniowiecznych rycin a ten 'horned god' wyglada jak taki bulb ze smetnie zwisajacymi raczkami ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie po zmianie główki. Pamiętaj że istnieje coś takiego jak światło odbite i na skórze też ono jest. W tym przypadku dolne cześci piersi, bok, wzgórek łonowy, wewnętrzna część uda. No i w niektórych miejscach jeszcze warto mocniej pójść w czerń. To nada ciału trochę życia, bo teraz lekko gumiasto wygląda. Włosy też są przestrzenne więc nie będą płaską jedną plamą, zmień bo Ci spłaszcza całość. Gdzieniegdzie przydałby się też ostry cień. To tyle, fajnie się w tej teczce dzieje, pozdrawiam. ;)

 

EDIT: jeszcze uwiodłem się na pokuszenie o over i wyłapałem kilka błędów. Zbyt bardzo ją rozjaśniłeś przez co wyszły Ci miejscami tzw. przepalenia. Miała za długi brzuch i cierpiała na anoreksję więc ją trochę nakarmiłem. ;) Twarz zrobiłeś mocno szkicową i nie zastosowałeś efektu który Omen tłumaczył w tutku (ja to nazywam efektem świeczki) czyli ten gradient który występuje na każdym obiekcie. Tutek na głównej znajdziesz bez problemu. ;)

 

axdcp2.jpg

Edytowane przez Paweł Kaczmarczyk