Skocz do zawartości

STALINGRAD Trailer UDK


DonJakub

Rekomendowane odpowiedzi

Przesyłam wam moją pracę licencjacką, którą wykonałem ok 3 miesiące temu.

Pomysł, wszystkie modele, tekstury oraz animacja jak i postpro i cała reszta, po za (wybuchami i dźwiękami ) została w pełni wykonana przeze mnie w ok 10 miesięcy w różnych odstępach czasowych... (dużo ? mało ? ) - nie wiem ale ogólnie jestem zadowolony.

Praktycznie 80% story boardu zostało zrealizowane dokładnie tak jak chciałem.

Co do kolorystyki początkowo całość miała być czarno-biała ale potem saturację zmieniłem na bardziej "kolorową" : )

 

Z góry zakładam, że będziecie wyciągać masę błędów i niedociągnięć ale w pełni się z nimi zgadam bo sam je dostrzegam.

 

Miłego oglądania.

 

 

Trailer:

 

Screeny:

[/url]27960848.jpg

 

 

23912640.jpg

 

 

98874402.jpg

 

 

76129489.jpg

 

 

60908985.jpg

Edytowane przez Bruneq
dodanie kodowani do obrazkow i filmu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

foteczki sie nie laduja.

Filmik obejrzalem. Troche wiecej mogles wycisnac z tego UDK IMO, jakies Lightshafty, fxy i oswietlenie. budynki spoko. Pamietajmy ze to praca licencjacka a nie doktorat, wiec ogolnie jest OK. Ja juz 4 lata sie odganiam od zrobienia licencjata...ech...

 

ps. U Dzioma robiles?

Edytowane przez Bruneq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem bardzo duzo rzeczy :P Mozesz go pozdrowic odemnie (obu o ile jeszcze pracują obaj)

 

Popracuj nad oswietleniem scenki, to bardzo duzo skoczy na plus. Tak na przyszlosc, do folio. mozesz nawet z automatu w UDK porozkladac drugie kanaly i powypalac lightmapy z ligtmassem, ale to juz troche ci zezre czasu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo za ogarniecie całości, troszkę chyba Ci haczy ;)

Moim zdaniem, mogłeś polatać więcej po okolicy, znaczy podublowac te budynki i tak nikt by sie nie zorientował... ale spoko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubajaniak - szczerze powiem, że nawet w Snajpera Elite nie grałem więc nie wzorowałem się.

Jedynie na czym wzorowałem się to archiwalne foty.

 

Selena - światło było tak ustawione, że słabo widać light shafty, normale są ; )

 

pastor44 - całość miała być w ogóle czarno biała ale wolałem zostać przy szarości - to jednak klimaty IIWŚ a nie GoW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo.

 

Widać dużo włożonej pracy i dużo modeli, ale moim zdaniem warto by było posiedzieć trochę dłużej nad pojedynczymi elementami i zrobić im ciekawsze tekstury / normalki i skorzystać z modułowości, przynajmniej do budynków. Oprócz tego same teksturki wydają mi się zbyt kontrastowe, przez co człowiek gubi się w przestrzeni, myślę że lekkie zmniejszenie kontrastu w teksturach i dodanie konkretnego światłocienia, zrobiłoby tu bardzo dużo.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomina mi stare dobre czasy pierwszego MOH'a na psx. Czemu Niemiec czekał na Ciebie bez broni, z prawie podniesionymi rękami? Miał Panzerfaust'a a pistoletu już nie? Dziwne. Gratsy za zrobienie tak rozległej pracy na wsinf! Mało kto tam robi prace o takim rozmachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardeni - Dzięki, ale czy 10 lat temu cod1 i mohaa tak wyglądały ? Chyba nie bardzo :)

 

Kruku - w sumie robienie p. licencjackiej dawało mi dużo satysfakcji i frajdy a sama obrona to "lajcik", bardziej naciskałem by było do portfolio.

 

Antain - wnioskuje, że chodzi Ci o nie niemca a soviete i z nie Panzerfaustem tylko Faustpatronem - tak akurat wymyśliłem sobie dla odmiany :)

 

 

Ogółem dzięki za komenty !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardeni - Dzięki, ale czy 10 lat temu cod1 i mohaa tak wyglądały ? Chyba nie bardzo :)

racja mohaa i cod 1 wyglądały jednak trochę lepiej. Oczywiscie masz wyższą rozdzielczosc textur, chociaż ich jakość nie powala. Najgorsza jest ogólna drętwota... w podanych przykładach gier dosyć dużo się tam działo, i było stosunkowo dynamicznie. tutaj mamy 2 żołnierzy w dodatku fatalnie animowanych. wieje pustką i nudą. dla mnie znacznie lepiej by to wyglądało gdybyś dał sam przelot kamery, jako prezentacja levelu.

PS. nie czepiałbym się gdybyś nie stwierdził że to wyglada lepiej niż cod1 czy mohaa. niestety tak nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jest bardzo fajnie, trzeba brać pod uwagę, że nie jest to tylko sama scenka, a prawie gra (taka cutscenka interatywna)

Może jakiś kolor dodać do tła-nieba (+oznakowanie transporterka) i będzie good, podoba mi się ale jestem fanem WW2 więc mogę być nie obiektywny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valery - zapomniałem dodać, że animatorem nie jestem a animacja miała tylko bardziej urozmaicić scenografię, która w tym przypadku pełni większą rolę. Dla tego nie mamy tutaj hordy przeciwników a raczej 2ch żołnierzy. Co do levelu to wiadomo na potrzeby game artu wiele rzeczy ma po prostu wyglądać fajnie jak w cod/moha. Ja się w dużej mierze wzorowałem na archiwalnych zdjęciach. W założeniu miała to być scena zniszczonej ulicy, z której jestem zadowolony. Być może inne ustawienie modeli + dodanie więcej elementów dało by lepszy efekt.

Dla przypomnienia w COD 1 na level pada 5 desek i 3 cegły resztę nadrabia rozmyta tekstura : )

ale wiadomo tam pracowało trochę osób przy tym, ja natomiast robiłem to zupełnie sam.

 

 

pastor44 - dziękować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, do tego dodam, że można jeszcze zwrócić uwagę na:

-jasności tekstur (przepalenia przy takim oświetleniu? występują gdy masz bardzo ostre światło)

-kolory tekstur (ich brak)

-jasność nieba, a jasność sceny (niebo nie może być ciemniejsze niż scena chyba, że jest tu jakieś sztuczne światło ale to oświetlenie na to nie wskazuje)

 

Najlepiej jak główne ujęcia sceny potraktujesz jak obrazy 2d (bo w gruncie rzeczy nimi są)

Edytowane przez pastor44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- tak z teksturami trochę przesadziłem są zbyt mocne i sprawiają wrażenie przepalonych

- kolor a w zasadzie brak koloru jest uzasadniony ;)

- nie dodawałem dodatkowych doświetlenie a w sumie szkoda, może by to polepszyło jakość sceny ale z 2giej strony większość gier odchodzi od kolorowych obrazów w stylu "wowa"

 

Obrazy 2d ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności