Skocz do zawartości

Space Escape - "Alien Breed" na komórki ;)


Szczurek

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Witam, nasza nowa gierka, wersja "bardzo beta":)

 

Space Escape to nasza nowa gra na urządzenia mobilne.Wykorzystuje nasze najnowsze rozwiązania graficzne. Zobaczymy postacie z Normal Mappingiem, dynamiczne oświetlenie, cienie, szyby załamujące światło, efekty gorącego powietrza, pociski pozostawiające smugi niczym z Matrixa, Post processing obrazu i nasz najnowszy wynalazek, znany z pecetowego CrysisaLight Shafty. Wsio zoptymalizowane i pisane przez nas od zera, po to aby śmigało nawet na słabych telefonach.

 

Pozdrawiamy

Mariusz "szczurek" Waszczur

Marcin Nowak

 

Film z komorki :

 

 

[url" target="_blank">

 

kilka obrazkow:

 

 

menus1.jpg

By szczuras4 at 2011-11-01

 

73430370.jpg

By szczuras4 at 2011-11-01

 

32240629.jpg

By szczuras4 at 2011-11-01

Edytowane przez Szczurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A co z Androidową/iOS-ową wersją Space Hell? Czy docelowy system dla Space Escape to też Bada? Jak tak to bieda :]

Szyby rzeczywiście wyglądają bardzo ładnie. Całość natomiast mocno kojarzy mi się z Angry Bots. Bardziej niż z Alien Breed ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tylko postać się nie podobała, jeszcze słabsze niż te pasztety z bulletstorm, ale powiedzmy, ze lepsze niż w starym Chrome. Kwadratowe wybroczyny obcych to pewnie beta. Bullet trails trochę jak podlewanie trawnika wyszły - może zbyt intensywne, dunno.

Jak robicie na Bada to trzymam kciuki by z uwagi na posuchę Wasz produkt się sprzedawał. Ale wersja za 2euro na steamie też mogłaby być fajną alternatywą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postać to "total low mesh" (giera jest robiona na komórkę), więc w sumie będzie to kilka pixeli biegających po ekranie;).

Niestety zmniejszył nam się team do 2 osób, szkoda czasu na robienie 2-giej high meshowej postaci ;)Zielone wybroczyny to nie otexturowane plane'y- się poprawi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beny - jak narazie robimy to w 2 osoby:)

Marcin programuje (silnik, narzędzia, grę itp) ja robię grafe i animacje(modele, levele, menusy ,animacje itp)jak zdążę to machnę możne jeszcze jakiegoś prostego cinematica.

2 kumpli obiecało pomoc,więc może team się troszkę powiększy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny projekt. Jednak psuje wszystko wg mnie to miganie ekranu podczas strzału. Po oglądaniu niecałych 2minut tego materiału nieźle mi to zmęczyło wzrok. A kiedy ktoś będzie grał np. w to po ciemku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom dav faktycznie, troche przeszkdadza. Panowie zrobicie może taki temacik, prosty tutorial ze dwa obiekty opisane łopatologicznie co i jak sie robi to wam forumowicze bedą trzaskać. Sam chetnie wzialbym w czyms takim udzial. W nagrody wpis w creditsach i oczywiscie cenna nauka. Co wy na to? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Fajnie to wygląda. Co do tego migania to może przypiszcie do pojawiającej się krwi przeciwnika jeden plane z teksturą opacity i białą plamą. Będzie migał, a do tego da możliwość wyregulowania zasięgu. Oczywiście o ile jest to możliwe do zaprogramowania.

 

Polecam dla utrudnienia dodać opcję gdzie klient widzi tylko w jakimś zakresie na boki. Nie widzi jak idą za nim przeciwnicy, a tym bardziej, że za rogiem czeka kolejnych pięciu:).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahh...już wiem dlaczego mam déjà vu ]:>

 

Nie chciałem nic pisać, ale masz rację. Gra o której mowa w tym temacie jest strasznie podobna do tej podstawowej ktora jest wgrana w każde unity. Ja rozumiem, że można się uczyć dopiero obsługi tego fajnego programu ale tak naprawdę producenci Alien Breed zmienili naprawdę niewiele i nie wiem czy przypadkiem wykorzystywanie modeli 3d w swojej grze i pobieranie opłaty jest niezgodne z prawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Allister Brimble to tam nie gra, a szkoda... ale wystarczy poczytać o chłopakach w necie, żeby nie rzucać w nich Unity'm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśleliście o tym żeby ściany i podłogi bardziej się różniły?

Np innymi kolorami.

Żeby różne gameplayowo strefy/obiekty były syntetyczniej przedstawione - coś jak w mirrors edge było na maxa podkręcone.

Bo teraz troszkę wszystko jest monochromatyczne, dużo takiego "noisu" tworzą światła, cienie, kupa małych kształtów które powodują chaos.

Nie widać czytelnie gdzie ściana, gdzie podłoga, gdzie drzwi itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

wygląda mega, troszkę sztywny stworek - ten największy - ale ujdzie. Fajna sprawa dwa tryby rozgrywki... będzie sukces.

 

w czym robiliscie lokacje, Max, Maya, Blender?

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wypas. Ten typ gier to chyba jeden z moich ulubionych na PC-ta.

Dobre uwagi mial gutek, zeby jednak pewne rzeczy byly klarowniejsze. Gra jest na malutkim ekranie i boje sie, ze przy takim natloku informacji i jednoczesnej monochromatycznej palecie, moze byc ciezko graczowi sie rozeznac. Ale to juz sami musicie w praniu ocenic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności