Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW M3 (E92)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pierwszy render najlepszy, ale pozostałe również świetne, bardzo dobra kompozycja z tłem na tych outdoorowych. W modelu również ciężko dopatrzyć się jakichś błędów także moim zdaniem praca zasługuje na 5 gwiazdek :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow. świetna robota, dawno nie widziałem tak dobrze wyrenderowanego samochodu. światła wyszły zarąbiście, masz opanowane materiały. wydaje mi się tylko że szczeliny w karoserii mają za mały promień na krawędziach blachy. jest szansa na siatki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś zdradzić z jakiej grupy materiałów wykonałes tynie klosze reflektorów, mi za chusteczkę nie mogło wyjść coś choćby w połowie tak dobrego, i czy przednie światła zapaliłeś materiałem? Używałeś kontroli ekspozycji?

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze no, a ja właśnie bym miał zastrzeżenia co do kompozycji pierwszego renderu. Rozumiem, że ten budynek po prawej to siedziba BMW w Monachium, ale za bardzo dominuje obraz. Chciałbym to nazwać dominantą, ale to aż za bardzo kontrastuje z ilością "poziomów" czyli sylwetką Betiny i płaszczyzną parkingu. Najbardziej mi odpowiadają rendery studyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony nie wyglądają zbyt ciekawie, ponieważ materiał nałożony na nie nie jest zbyt dobry. Jednak na dzień dzisiejszy lepszego zrobić nie potrafię więc jest taki jaki jest, w dodatku bump mapa nałożona na oponę nie wygląda tak, jak bym chciał żeby wyglądała:)

Jeżeli chodzi o szczeliny to rzeczywiście mogłyby być troszkę szersze, niestety wcześniej nie rzuciło mi się to w oczy:)

 

kosi - wszystkie materiały nałożone na model to grupa Arch & Design. Światła zapalone materiałem + światła fotometryczne + Glare Shader w zakładce Camera Shaders. Kontrola ekspozycji jak najbardziej wskazana.

 

Jeszcze raz dziękuję za komentarze i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze szczelinami chodzi o to zeby krawedzie byly bardziej oble, a nie takie ostre jak u Ciebie. Szerokosc jest chyba ok. Chyba ze mowimy o tym samym :D Co do opon to moze to ci pomoze: http://www.smcars.net/forums/attachments/textures-materials/117050d1296072448-tire-treads-sidewalls-goodyear_original.png

 

Tak czy inaczej podowywuje mi siem ;P

 

 

ps. aaa widze ze masz tam texture... hmm... mniejsza z tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności