Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW Sauber F1.09


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Ci forumowicze, którzy dorobili się metrowych bród i co najmniej szóstki potomków pamiętają tego WIP'a. :)

Wypadało to wreszcie skończyć.

Nie do końca wyszło to co chciałem, ale czas naglił, a nie było sensu odkładać tego znów na przyszłość.

 

Max, Vray, PS.

 

bmwsauberujecie01a.png

.

bmwsauberujecie02a.png

.

bmwsauberujecie03a.png

.

bmwsauberujecie04a.png

.

bmwsauberujecie05a.png

.

bmwsauberujecie06a.png

Edytowane przez RA
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Świetna praca. Rendery super ;} Podłączam się do pytania wyżej o tło. Z czego jest podłoże? bo jak kostka brukowa jakaś, to jest chyba z 5 razy za duża. Sprawia to wrażenie jakby to była zabawkowa wyścigówka? Niemniej 5*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model jest swietny! jestem pod ogromnym wrazeniem pracy jaka wykonales, swietne teksturki i materialy! Jednak sama sceneria jakos do mnie nie przemawia, moze nie tyle sama sceneria (bo wykonana jest na rownie wysokim poziomie), ale polaczenie jest z autkiem, jakos te 2 elementy sie gryza ze soba. Wykonujac taki ogrom pracy nad modelem skupilbym sie jednak na samej prezentacji modelu, tlo niepotrzebnie odwraca uwage. Tak czy siak ode mnie 5* :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku chciałem to zrobić z jakimś bogatszym tłem, więc wszystko później to wynik dostosowywania się do tego założenia. :)

Tło odcina się od samochodu, ale to też zamierzony efekt. Hala to model.

Nad ujęciami wypadałoby posiedzieć dłużej, ale się już nie dało. Ten samochód najlepiej wychodzi w teleobiektywowych ujęciach, bo tak można zgubić brzydki przód i jego ogólną "opasłość". Ale tego też nie chciałem robić, nie dla tego samochodu. Same kłody pod nogi sobie rzucałem. ;)

Podłoże to jakaś betonowa płyta. Znalazłem teksturę i przerobiłem ją na tile'owaną.

Wiedziałem, że będzie kontrowersyjna, ale za bardzo mi się podobała, hehe.

Dzięki za miłe słowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wielkim fanem wipa i to sie nie zmieniło w finished. Jedyne co to ten glow na lakierze mi sie tak sobie podoba ale w sumie do subiektywnej oceny musze poczekać aż zobaczę to na normalnym monitorze a nie na laptopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jest świetny, co już dawno udowodniłeś nam w Wipie . Jednak scena już tak nie powala. Bardzo mocno rzuca się w oczy przesadzony glow , powtarzająca się płaska tekstura podłoża , którą ciężko określić ( beton, parkiet , kostka ? ) ewidentnie odcina się od reszty. Sam kontrast sceny b&w oraz obiektu (kolor) jakoś mi tutaj nie leży.

 

Generalnie model + shadery, ekstraklasa

scena - coś poszło nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się doczekaliśmy ;) . Model i shadery oczywiście miazga, sama hala też spoko, ale jakoś nie za bardzo pasuje do bolidu. Widział bym go jednak na jakimś torze.

Tak czy inaczej 5* jak najbardziej zasłużone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod względem modelu uważam, że jest jednym z najlepszych poly-samochodów na forum. Tekstury na bolidzie też świetne. Natomiast sam render jest mocno średni dla mnie, szczególnie z perspektywy tego co było w wipie. Strasznie przesłodzone, za duży glow i surrealistyczna hala "kopiuj-wklej". Do tego na końcowych renderach nie widać najmocniejszej strony modelu: poprawnych, dobrych refleksów na karoserii. Czuje mocny niedosyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No hala aż prosi się o detal, ale nie miałem czasu na to. Trzeba to było skończyć, a halę miałem już prawie całą gotową jeszcze z 2009 roku, więc tylko to i owo dodałem i poprawiłem.

Cukierków będę bronił, bo tak mi się podobało. :D Choć glow'a może faktycznie za dużo.

Z odbiciami, to nie rozumiem, bo akurat są zupełnie poprawne. I nie są z hdr'ki.

To co było w wip'ie miało pokazać model. I do tego się raczej sprawdziło, ale do finału dla mnie byłoby nieciekawe.

Pewnie mam taką fazę, że niezbyt przepadam za tymi ostrymi jak żyleta renderami. To co powyżej w końcu nie idzie na okładkę do gazety. Nawet do tego nie aspiruje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbicia są jak najbardziej poprawne, bo jakie mają być ;). Chodzi o to, że za mało się wybijają w kompozycji, są za mało widoczne na renderach. Przez takie oświetlenie gubi się bryła.

 

Osobiście, zdecydowanie wolałbym, żeby finalne rendery poszły w tę stronę:

 

bmwsauberf109085.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie starałem się tego uniknąć w tym przypadku, hehe.

Po prostu mijamy się w gustach. :)

Coś ostrzejszego mam zamiar zrobić na pewno za jakiś czas, ale z tym samochodem to nie wchodziło w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak zyje :) Już zapomnialem o tym wipie :)

Świetna robota. Aczkowiek tez mam mieszane uczucia co do tła. Samo w sobie jest ok ale jakoś nie klei sie z modelem. Może zwyczajnie brakuje mu kontrastu i ostrości w zestawieniu z bolidem. Ogólnie jak na TEN model prezentacja nieco rozczarowuje.

No i ta kostka, którą uważam po prostu za błąd. To ewidentnie mapa cegły i przeskalowana do rozmaru płyt robi na mnie bardzo złe wrażenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, a jednak to skończyłeś, brawo :) Ale o ile zachwycałem się modelem i jego prezentacją w wipie tak tu już mam mieszane uczucia. Hala wygląda świetnie i szczena mi opadła jak napisałeś, że to wszystko jest modelowane, ale za chiny mi nie pasuje do tego auta, prędzej bym tu widział starego Gullwinga, także nie będę oryginalny ale również przyznam, że oczekiwałem bardziej "technicznych" renderów ;) Ale cóż, wszystkim nie dogodzisz... chooociaż mógłbyś spróbować renderując to cudeńko jeszcze raz w innej scenerii :D

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu by był sex gdybyś ten jakże piękny model pokazał powypadkowym :D z porozwalanymi częściami, kierownicą częściowo oderwaną, fragmentami silnika i innych detali. Kręcił bym się na krześle z radości. A tak jestem pod ogromnym wrażeniem ale już bez wcześniejszego kręcenia na krześle;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobra robota! Co tu dużo pisać, wszystko na wysokim poziomie, jedynie tło na którym jest sporo rozświetleń,rozmycia, glow, elementy które według mnie odwracają lekko uwagę od samego pojazdu. Aha, nie wiem ale skala podłoża wydaje się za dużą, przez co patrze na model trochę jak na zabawkę.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie doskonale zrealizowany temat! Widać ogrom pracy, włożonej w ten projekt. Pamiętam Twój WIP i już wtedy to było COŚ! Teraz jest genialnie. Fantastyczny model i wspaniałe, bardzo klimatyczne rendery. 5***** i wielkie gratki w pełni zasłużonego fronta!

Pozdrawiam

Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne RA, pamiętam WiP'a, już miałem wrażenie, że praca nie dożyje galerii a tu proszę :). Jestem pełen podziwu, że udało Ci się zamknąć temat, z takim efektem - co prawda ta tekstura podłoża może nieco przyduża, ale jako całość, wygląda wspaniale.

 

P.S Gratuluje fronta.

 

Pozdrawiam,

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności