Skocz do zawartości

Chc.41 : Neuroshima by Jacek Kuna


Jacek Kuna

Rekomendowane odpowiedzi

Neutoshima - ZABÓJCA

 

Lekko opancerzony, mobilny zabójca. Eliminuje z zaskoczenia, w mgnieniu oka ewakuuje się z miejsca zbrodni. Aby spowolnić ewentualny pościg używa granatów dymnych i gazu łzawiącego.

 

gggggcf.jpg

 

 

miniaturka do sondy

miniaturkadosondy.jpg

 

 

hi-res: http://img593.imageshack.us/img593/9398/neuroshima001mnniejsze.jpg

Edytowane przez Jacek Kuna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Siemka Jacek.

 

Podoba mi się to jak budujesz ten pancerz. Że jest konsekwentny, nic sie nie gubi, wszystko jest czarno na białym. Jego struktura też jest fajna. Musi być w ostatecznej formie więcej detalu jednak bo jest jak na moje oko na razie zbyt geometryczny. Złamał bym go jeszcze jakimiś mniejszymi elementami, blachami etc.

 

Można by też więcej powiedzieć jakbyś powiedział co to za postać, bo ciężko na razie wykminić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem Ci taki szybki over. Parę prostych oklepanych zabiegów żeby poprawić czytelność i łatwość odbioru konceptu.

Takie rzeczy teoretycznie można by i było zrobić na sam koniec, ale jak od początku łapiesz bryłę postaci i jej środek wizualnej ciężkości to nawet sie łatwiej konceptuję moim zdaniem.

 

neuroshima002.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Grzesiek!

 

Dzięki za odpowiedź, sugestie i over!

 

W neuroshimę nigdy nie grałem, ale zrobiłem mały research, żeby mniej więcej zorientować się co i jak.

Wymyśliłem sobie, że moja postać będzie lekko uzbrojonym zabójcą. Jego działanie polegać by miało na szybkiej eliminacji pojedynczych celów. Pancerz ma chronić przede wszystkim klatkę piersiową. Ponieważ zaprojektowany został z myślą o mobilności noszącego, daje niewielką ochronę przed kulami większego kalibru, praktycznie nie chroniąc np. przed granatami. Uciekając z miejsca zdarzenia używa granatów dymnych, oraz gazu łzawiącego - stąd też ta maska. Stroni od walki z większymi przeciwnikami.

 

Uzbrojenie ma stanowić jedynie średniej mocy pistolet, oraz nóż przywieszany do dolnej części pleców (poziomo).

 

Jeśli chodzi o Twoje posty Grzesiek, to owszem, pancerz wymaga jeszcze sporo myślenia. Chcę, aby ewidentnie widać było, że postać nosząca go może zachować większość nieskrępowanych ruchów (schylać się i wyginać na boki). Mam problem z pośladkami, na razie nie wykombinowałem żadnego pancerza co by nie wyglądał jak majty:] Być może nie będzie potrzebował, skoro ma chronić tylko najważniejsze organy wewnętrzne. Myślę ze "coś za coś" w tego typu grach to pożądana rzecz. Nie chcę stworzyć postaci bad-ass'a, któremu nic nie straszne:]

 

Po południu wrzucę kolejny up, raz jeszcze dzięki za odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrażenie że za bardzo wgryzasz się w szczegóły a to jeszcze nie ten etap masz np. wylizany pancerz na plecach, a łapki i nogi gołe

proponuję zatem byś najpierw pobieżnie określił całościowo jak będzie wyglądała postać a potem wgryzał się w szczegóły bo jak przejdziesz do rąk to się okaże że pancerz ci nie pasuje ( plecki wyglądają już ok :))

...ale to tylko moje zdanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie udało mi się wyrobić z porządnym dokończeniem konceptu. Trochę źle się za to zabrałem. Następnym razem mam nadzieję pracować "po kolei". Pozdro i dzięki za zainteresowanie!:]

 

p.s. I jeszcze małe pytanie: Rozumiem, że osoby biorące udział w Chc, wstrzymują się od głosu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności