Skocz do zawartości

Studia.


pawellan13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeszukałem miliony tematów, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Chciałbym zebrać wszystkie informacje do kupy i aktualne propozycje studiów związane z działalnością graficzną. Kończe technikum informatyczne, grafika jest moim zamiłowaniem. Jestem samoukiem. Zależy mi jednak na wykształceniu wyższym związanym z grafiką.

Szukam studiów w szkołach publicznych dziennych, czyli stacjonarne I stopnia. Prosze nie sugerować, żebym uczył się sam itp.

Proszę o podanie miasta, nazwy szkoły i kierunku, no i oczywiście co o nim sądzicie. Bardzo proszę o pomoc.

 

Tutaj pytanie trochę z innej beczki dla osób które chcą się uczyć samemu. Jest szansa stażu? Jest ktoś kto by nas przyjął po technikum informatycznym posiadając podstawowe umiejętności z PS, AI, After Efekt and 3ds MAX /MAYA ?? To jest najbardziej realna wg mnie metoda, gdzie można się sprawnie rozwijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

http://www.google.pl/#hl=pl&sclient=psy-ab&q=grafika+studia+opinie&oq=grafika+studia+opinie&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=hp.3...73l5227l0l5448l21l18l0l3l3l0l178l2340l0j18l21l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=8b7013d36d8943cb&biw=1920&bih=965

 

Z tego co się orientuję to większość ludzi nie ma wykształcenia w tym kierunku i mimo to pracuje w branży. W mojej opinii nie ma rzeczy w tej dziedzinie, której nie dałoby się nauczyć samemu lub z tutoriali znalezionych bądź kupionych w necie. Nie wiem więc czy jest sens marnować pieniądze swoje (czy rodziców) na to co możesz spokojnie opanować w domu...