Skocz do zawartości

Portfolio do oceny. Praca w biurze architektonicznym.


rdawlud

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie wiedziałem czy dać temat tutaj czy w webarcie, ale chyba bardziej tutaj pasuje. Studiuję architekture, jestem na III roku i pomyślałem o jakimś stażu/praktyce/pracy dorywczej w biurze architektonicznym. Robie sobie więc portfolio, które wysłałbym biurom w moim mieście i może ktoś potrzebowałby akurat pomocy przy np. wizualizacjach.

 

Tak więc prosiłbym o krytykę tego co do tej pory zrobiłem, czy takie rozesłanie ma sens czy też nie bardzo. Jestem zielony jeżeli chodzi o rynek, ale chyba im wcześniej się za to zabiorę tym lepiej. Chciałbym poznać Waszą ocene:

-poziomu prac. Czy warto już teraz wysyłać? Zdaję sobie sprawę, że mam jeszcze wiele niedociągnięć i dużo do nauki, ale z drugiej strony może warto spróbować. A najwięcej nauczyć się można z takiej pracy chyba, jakieś doświadczenie chciałbym zdobyć no zobaczyć w ogóle jak to wygląda.

-zawartośći. Coś dodać, z czegoś zrezygnować?

-kolorystyka, czytelność, zwrócilibyście uwagę na takie coś czy zamkneli od razu i mail do kosza

-kilka prac mam nowszych, kilka starszych. Lepiej więcej czy któreś wyrzucić?

 

No i chętnie poczytam jakieś ogólne spostrzeżenia, opinie o takiej pracy. Jak to wygląda, moze ktoś tak pracuje, jacyś architekci też pewnie tutaj zaglądają. Nastawiać się z góry na pracę za darmo no bo wiadomo student i to zielony, czy może mogę zapytać o płatny staż czy siedzieć cicho? Wiadomo, że kokosów nie chcę ale dorobić sobie trochę zawsze fajnie, zwłaszcza wizualizacje mi się spodobały. Chociaż na pierwszym miejscu wiadomo doświadczenie jakieś trzeba mieć. Jak to widzicie?

 

No i link: http://rdawlud.daportfolio.com/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic