Skocz do zawartości

Postać 3d : Bald man


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

A więc jest to ostateczna wersja nowego portretu.

Wybaczcie że tytuł po angielsku, ale "łysol" jakoś nieciekawie brzmi ... :)

 

soft : 3ds max, cinema 4d, zbrush, vray, photoshop

 

 

Komentarze mile widziane :)

Pozdrawiam

 

 

aqompNX.jpg

 

wersja z tłem :

IlEL1xZ.jpg

 

zrzuty z zbrusha i maxa

 

47dQdPU.jpg

 

bLf6aQh.jpg2bqZZbR.jpg

Edytowane przez Quentin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajnie że się podoba i dziękuję za fronta :)

 

ItalianCopper - jakby miał być w pasiaku to by chyba był bardziej wychudzony, taki jak teraz chyba nie za bardzo pasuje ... :)

 

thecrev - teksturę ubrania złożyłem w mapie Composite w maxie. Jedna bitmapa ze wzorem materiału i na to kilka warstw mapy noise o różnych odcieniach itp. Do bumpa praktycznie taka sama mapka jak do koloru. Specular z niskim glossem, jakoś 0,4. Sam materiał to standardowy VrayMtl. I to w zasadzie tyle. Potem jeszcze dorenderowałem włoski na całej powierzchni ubrania i dokleiłem do kompozycji w photoshopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z fajniejszych portretów 3d jakie widziałem. Świetna dbałość o detal. Bardzo fajnie oddałeś materiały. Oczy, tkanina, skóra.. wspaniale się to prezentuje. To, czego mi brakuje, to może odrobiny "artyzmu". Technicznie jest rewelka. Ale pewno można by się pokusić o ciut inne doświetlenie tła oraz delikatne upozowanie aktora w sensie okręcenia torsu lekko w jedną stronę. lekkiego przechylenia głowy itp. Pewno rzecz gustu i tyle. Pięć gwiazdek - jest MOC! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quentin, skoro rzemiosło technikę masz już opanowaną na 5* to może warto poszukać czegoś więcej. Hiperrealizm ma zacnych współczesnych artystów. Mroczny Ron Mueck, do bólu prawdziwy Evan Penny, no i hiperrealizm prosto z Wallmarta czyli Duane Hanson. Z naszych artystów to Duda Gracz i jego dzisiejszy odpowiednik Tomek Mróz z grupy Penerstwo. Od strony technicznej to już wcześniej zwracałem uwagę Indianinowi na zbyt dużą symetrię w portretach być może moja facjata jest taka krzywa i się czepiam. Gratulacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komentarze :) Fajnie że się podoba, chociaż chyba nie ma się czym zachwycać. Na cgtalku nawet nie pozwalają mi wrzucić pracy do zwykłej galerii 3d bo mówią że za słaba ... ha ha ... a coś takiego się dostaje - http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g13/487013/487013_1351511919_medium.jpg

 

... no nie rozumiem troszkę ...

 

 

 

:) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahha ale to nie o włosy chodzi :D nie rozumiem tego szczerze mówiąc, bo przecież ja się nie proszę o żadne cg awardy czy fronty tam tylko po prostu chciałem dodać to do galerii. Po to chyba ona jest żeby ludzie mi tak powiedzieli co jest w pracy nie tak i ocenili , a nie modzi na wstępie mi ją wywalają bo coś tam im nie pasuje ... Dziiiiwne .... Ale trudno, nie będę się rzucał bo po prostu nie warto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca bardzo fajna. Jeden z lepszych portretów 3D jakie widziałem. Trudno mi uwierzyć w to co piszesz. Nie wiem jak mogli tego nie zaakceptować na CGTalk, a klepnąć np. ten podlinkowany obrazek, który jest jednak kilka klas niżej.

 

Coś dziwnego się tam ostatnio wyprawia. Niby tacy profesjonalni się, niby takie wymagania. A czasami... Pamiętacie ten bannerek z ich podsumowania roku 2012? Przecież to wyglądało jak złożone w Paincie przez jakiegoś amatora. A potem to zamienili na niewiele lepszą grafikę.

 

Quentin, chyba nie ma się co tak przejmować ich opinią. W kontekście takich przykładów jak z tym bannerem czy z tą pracą co podlinkowałeś - trudno ich traktować poważnie. Tylko szkoda, że trochę przesadzają z tą selekcję. Twoja praca jest na wysokim poziomie i szkoda, że nie pozwolili Ci tego w ogóle zamieścić w galerii. Bez sensu.

 

Taki offtop trochę tu robię, ale behance wydaje mi się ostatnio dużo ciekawszym serwisem niż cg talk. Większa różnorodność, większy profesjonalizm. Tam też wrzucasz prace? Może warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kakaku

jak najbardziej na tak :) bardzo realistycznie:) jedyne co mnie leciutko "uderza" to prawe oko, nie czuje, żeby się na mnie patrzyło, tak jak jest to z prawym. Ale może być to tylko moje subiektywne odczucie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CGTalk to takie rzeczy przez jedna osobe, nie bede wyminial imienia ani nicka, ale zdradze ze to plec piekna.

 

Praca ? Co tutaj duzo mowic - mega. Z tego co pamietam to chyba jeszcze 18 lat nie masz - na miejscu pracodawcow juz dawno bym wyslal niezla propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na cgtalku wrzucaja do galeri co pasuje do ich profliu ( gdzies tam to pisza przy submicie...) , jest cos w tym ze 90% pracek na cgtaku jest do siebie podobnych , pomaranczowo-fioletowe itd... ale jest tez troche mrocznych pracek wiec nie rozumiem czemu nie wystawili Twojej... Twoja praca przedewszystkim technicznie pokazuje warsztat , artystycznie moze ma troche malo wyrazu , emocji ale napewno i tak zasluguje na to aby sie znalezc w gronie tych najlepszych poniewaz zrobienie wiarygodnej twarzy w 3d to piekielnie trudna rzecz... . A to co pokazales przykladowo ze przyjeli to padaka jakas ... Moze zasugerowali aby cos dokonczyc czy cos ? czy tak poporostu nie bo nie ? btw kto od nich do Ciebie pisal ? i jak pisali wyrzej , wrzuc to gdzie indziej poprostu...

 

tak na marginesie bardzo bym chcial zobaczyc twoj render w innym oswietleniu , np w sloncu z niebem itd :) mozesz wyslac nawet szybkiego testa jak wychodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quentin zależy kto akurat twoją pracę oceniał i tyle, przy pewnym poziomie prac trudno być obiektywnym każdy ma swoje preferencje. Nie ma się co złościć bo i tak znajdziesz się u nich na froncie, gwarantuje Ci to. To tylko kwestia czasu. Więc pracuj dalej, całe grono ludzi Ci kibicuje, czekamy na nowe prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABSOLUTNIE REWELACJA! Pomijając doskonałą rzeźbę i zero poczucia, że to co oglądamy jest CG, zrobiłeś genialne shader'y. Te "mokre" speculary przy oczach robią piorunujące wrażenie. No i przede wszystkim te oczy!!!!!! Coś niesamowitego! 5***** i gratulacje fronta - BARDZO zasłużony!

Pozdrawiam

Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Trzeba było mu dać pomarańczowe wdzianko więźnia z celi śmierci, i kawałek więziennego tatuażu na szyi i już by łyknęli na CGtalku z zachwytami. Jeszcze by parę osób się znalazło, które by się wtedy doszukały w jego spojrzeniu drugiego dna i zbliżającego się wyroku :-)

 

Kawał dobrej roboty.

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Quentin może gość, który to oceniał pomyślał że to zdjęcie. :P

a z drugiej strony to może chodzi o brak tła w kolorze z wzorkami?

Praca zasługuje na wyróżnienie i wrzucaj na inne serwisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności