Skocz do zawartości


  • Dołącz do Max3D.pl

    Zarejestruj się, aby brać udział w dyskusji i dzielić się grafikami.

  • Ostatnie posty

    • Gdzieś chyba nawet na max3d, było podrzucane jak to rynek gier ma się najlepiej w historii, w sensie ludzie kupujo i grajo... a layoffy to efekt czystej ekonomicznej kalkulacji i gry (nomen omen) w oparciu o fluktuacje rynkowe... po prostu w takich czasach się zwalnia, a w innych zatrudnia. Nie ma to za wiele wspólnego z tym czy ludzie kupujo gry czy nie kupujo, bo rynek gier po prostu rośnie. Dzięki zwolnieniom potentaci zarobią po prostu więcej, niż gdyby nie było tych zwolnień. Nie że oni sobie ratują życie, po prostu zwolnienia zwiększają zyski i jeszcze można zwalić na ruskich, hamas czy inny mosad. Więc nikt się nie pulta specjalnie, bo kryzys i fogle cięszko jest panie... No i stąd te bonusy dla ceosuf itp.
    • chałupy od prawdziwej iluzji   
    • To robił mój znajomy, działa super, tak jak na filmiku 🙂 Dla jasności- to jest addon do półautoretopologii meshy z marvelousa, bazuje na geonodach. Co do retopoflow jeszcze to faktycznie, przypomniało mi się, że mi się trochę wysypywał i widzę po komentarzach, że powyżej 20k poly w docelowym meshu robi się niestabilny.
    • To ja tylko dorzucę taką ciekawostkę do retopo garmentsów, wygląda ciekawie choć doświadczenia żadnego z tym nie mam 🙂   
    • Retopoflow używałem, nie jakoś hardkorowo i tylko na własne potrzeby, więc nie wyciągałem ostatnich potów z niego... ale robiło się wszystko całkiem fajnie. Tylko potrafił mi się wysypać (możliwe, że nie lubi się z niektórymi innymi addonami). I to dedykowane okno było irytujące dla mnie. Teraz ma wyjść nowa wersja ze zintegrowanym natywnym oknem blendera. Dla mnie to lepsze wyjście, ale jeszcze nie ma, więc nie wiem jak w praktyce to im wyjdzie. No ale jest za darmo na githubie, więc po prostu sobie potestuj, nie ma co bić piany ;P. Topogun z tego co widzę ma dużo lepszą wydajność, więc jeżeli masz sporo ciężkich modeli to raczej z tego względu chociażby powinno się lepiej sprawdzić niż retopoflow... Poza tym akurat to by mogli zrobić jakimś AI, razem z rozkładaniem UV i riggowaniem 😜
    • Zalatany miesiąc, tak zwlekałem tą wrzute, ale trudno, coś sie naskrobało. Naprawdę muszę się skupić na tym żeby jakiś 1 workflow sobie załatwić >.< Trzymam się przez to ołówka na razie. Twarzy nie zdążyłem poszkicować więcej niż parę - w planie jest przerysowywanie więcej tych rycin i komiksowych uproszczeń, bo o ile resztę jakoś narysuje to twarze nadal leżą, nigdy ich w sumie nie przećwiczyłem porządnie więc nie dziwota. Zastanawiam się często co rysować, co się odbija na ilości rysunków, ale to chyba każdego bolączka - szybciej się wyobraża projekty niż robi. Czasem za bardzo się skupiam żeby odtworzyć efekt z jakiejś pracy, który wyszedł przez przypadek, i nagle każda praca to inny wynik, i już kurna nie wiem co umiem a co nie xD bo niektóre wychodzą bardzo fajnie, inne jakby ktoś inny je rysował. Może rozwiązaniem jest wywalanie tych złych - przynajmniej spokój będzie xD  Także w planach są twarze, spójny workflow, no i pokończenie czegoś w inku i kolorze. Ale nie miałem czasu ani podłubać digitalowymi pędzlami dla przyzwyczajenia, ani na papierze. Takie do maja prospekty 😄 czuje że to w ciul przekomplikowuje, ale trudno, tu przynajmniej sobie to zapisze 😄 
    • Używałem tego retopoflow, ale nie zagłębiałem się bardzo mocno w temat bo również nie bardzo potrzebowałem 🙂 I tera tak, o retopoflow słyszałem opinie, że to praktycznie najlepsza opcja do retopo (również od ludzi, którzy przychodzili z przeróżnych innych softów). Ma swoje dedykowane okienko, z menu, profeska. Sam ostatnio używam (jak wspomniałem- sporadycznie) tego: Też jest za darmo, jest wbity jako dodatkowa opcja w edit mode i jest całkiem przyjemny...tyle tylko, że ja robię modele pod ilustracje, a nie game ready więc nie muszę aż tak się martwić o topologię 🙂 Stestuj oba, za darmo to i cytryna słodka więc może któryś Ci podpasuje 😄 
    • @RaVirr masz jakieś przemyślenia odnośnie retopowania i tooli jak w temacie?   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności