Skocz do zawartości

WIZ: Wnętrze klasyczne + detale


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Dzisiaj chciałbym zaprezentować dla odmiany wnętrze w klasycznym stylu. To praktycznie pierwszy interior jaki popełniłem we Fryrenderze. Efekty bokeh, DOF, wszelkie dyspersje i glowy na obiektach to robota fraya. Komentarze mile widziane, praca trochę mi zajęła czasu, ale starałem się pomimo przepychu nie zamęczyć tematu :)

 

Modelowanie: Modo, setup sceny i rendering: Cinema 4D + Fryrender.

Część obiektów: Evermotion Archmodels, Turbosquid, d-e-s-i-g-n.ru

 

Pozdrawiam

Neb

 

mis01.jpg

 

mis05.jpg

 

mis07.jpg

 

mis03.jpg

 

mis04.jpg

 

mis06.jpg

 

mis02.jpg

Edytowane przez NEBULA-Grafika
  • Like 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Śliczne. Można w spokoju tam herbatkę wypić i pogadać o pogodzie. Nie znam się na architekturze ale tak mi się kojarzy secesja. Wszystkie te efekty świetlne, odblaski, glowy nadają bardzo pięknego nastroju. Z wad to chyba te uchwyty od zasłon wyglądają jakby fruwały. Dawaj następne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za miłe przyjęcie pracek :)

Xiz0r - główny interior liczony na i7920 z 12 giga ram. W sumie są to cztery przeloty po około 24h. Detale liczone na dwóch nodach Q6600 po kilkanaście godzin. Obliczenia spowalniają zaawansowane shadery ( nie oszczędzam na parametrach ) i wyżyłowane opcje DOF. Oglnie to należy znalexć odpowiedniego klienta i liczyć coś takiego na renderfarmach. Aha docelowa ozdziałka to 3000 px po dłuższym boku.

kliment woroszyłow - thx, łokieć poprawiony :) Model był kulawy.

adam_m - koniki kupione

dac77 - dzięki, remanent zaczyna łazienkę z tego samego projektu z Vraya do fryrendera przerzucać niedługo więc pewnie ją wystawi :)

Dziękuję jeszcze raz wszystkim za odwiedziny i wysokie oceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach