× nie × nie:  0
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Wiz: Geology Museum - LeeMundwiler Architects

  1. #1
    Member
    Awatar Neb
    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    231
    Podziękowania

    Domyślnie Wiz: Geology Museum - LeeMundwiler Architects


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Witam


    Dzisiaj chciałbym przedstawić nową pracę, którą wykonałem na potrzeby warsztatów, jakie będę miał przyjemność poprowadzić na rozpoczynającej się niebawem konferencji d2 w Wiedniu z ramienia Next Limit. Konferencja odbędzie się w dniach 19-20 września, a temat główny to ogólnie wizualizacje architektury. Może ktoś z forum się wybiera ? Jeśli tak, niech mnie tam odszuka, będzie razniej :)

    http://vienna.d2conferences.com/

    Całość pracy wykonałem w Modo 901, a renderowałem w Maxwell 3.2 również pod Modo. Postpro Adobe CC i Lightroom.
    Dziękuję za odwiedziny!

    Pozdrawiam
    Neb






    Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ico150.jpg
Wyświetleń:	24
Rozmiar:	26.8 KB
ID:	99929  

  2. #2
    Member

    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    52
    Podziękowania

    Domyślnie

    Technicznie genialnie, może mi się wydaje ale czy odbicie w wodzie nie powinno byc zawsze węższe? Poza tym to pierwsze okno zbiera całą uwagę od korytarza, pytanie czy taki miał być efekt?
    Nigdy nie ogarniałem czemu taki styl jest popularny w archviz, ni to funkcjonalne, puste takie czy się podoba to już kwestia gustu ale to taka trochę sztuka dla sztuki, to tak w ramach luźnej dygresjii :P

  3. #3
    Member

    Dołączył
    Nov 2006
    Postów
    428
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ładny obraz !!!

  4. #4
    Member
    Awatar Neb
    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    231
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję za komentarze! Micaki - odbicie jest w połyskującej podłodze, niekoniecznie w wodzie. Luźne dygresje mile widziane, niemniej jednak nie podejmę tematu, wybacz.

  5. #5
    old keraj37

    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    809
    Podziękowania

    Domyślnie

    Wspaniale dzielo - kompozycja i artystycznie. Technicznie mysle ze nie trzeba "az" maxwella do takiego renderu, chociaz wiadomo, ustawiania swiatla trwaly pewnie 2-3 minuty.

    Neb: jak widze znasz chyba wszystkie unbiasy na rynku - ktory Ci najbardziej odpowiada i dlaczego?

  6. #6
    Member
    Awatar Neb
    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    231
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję bolitic! Czy "aż Maxwell" czy nie kwestia złożona. Bardzo ciężko mi ( jeśli nie muszę ) wychodzić z Maxwella i rezygnować z jego ustawień światła i materiałów. Ponadto ostatnio używam maxwella przygotowując bardziej projekty pod postpro. Tutaj wyliczyłem czysty render + render z silnym scatteringiem i zmiksowałem za pomocą kanału Z w postpro.
    Nie znam wszystkich unbiasów na rynku a jedynie Fryrender/Arion i Maxwell. W tej chwili odpowiada mi Maxwell ponieważ dosyć ściśle współpracuję z Next Limit :) Mają świetny support i szybko wypuszczają pluginy do softu 3d. Zawsze podobały mi się rendery z Indigo, również obserwuję newsy dotyczące Corony. Grunt że jest w czym wybierać. Osobiście uważam, że finalnie, niezależnie od softu, równie ważny jest osobisty workflow jaki każdy musi sobie sam wypracować. Czasem jest on nawet wazniejszy dla finalnego efektu.

  7. #7
    old keraj37

    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    809
    Podziękowania

    Domyślnie

    Pelna zgoda co do preferencji uzytkownika i narzedzi. Mi osobiscie tez maxwell bardzo odpowiada, moze nie dlatego ze wspolpracuje z tworcami ale bardzo sobie cenie, ze na setup sceny potrzebowalem zwykle okolo 5 razy mniej czasu niz w innych silnikach w ktorych pracowalem. Oczywiscie masterem nie jestem jak Ty (sorry za slodzenie ale to fakt) i jeszcze do konca nie rozgryzlem jak tworzyc dobre materialy. U mnie przewaznie konczy sie na 2-3 warstwy - jedna "diffuse" a reszta to odbicia.

    Tak czy siak ta praca jest genialna i nie wiem czemu tu tak maly ruch. To okno po lewej - najwieksze -super sie komponuje i akcentuje obraz. Dobra robota!

  8. #8
    Member
    Awatar Neb
    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    231
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dziękuję jeszcze raz :) Co do materiałów Maxwella to większość należy zamykać w dwóch warstwach. Przy bardziej skomplikowanych tak jak, faktycznie 3. Polecam funkcję coating, która wynosi niektóre shadery na inny poziom. Bardzo dobry opis jak używać tej funkcji jest tutaj:

    http://blog.maxwellrender.com/tips/pushing-the-limits-of-realism-of-materials/

    Poniżej mój mały test tej funkcji z Maxwell forum:

  9. #9
    old keraj37

    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    809
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzieki za tipa - sprobuje wiec z tym coating. Jednak na tych probnych renderach trudno dla mnie dostrzec wieksze roznice, moze ze wzgledu na mala rozdzielczosc. Jednak po dluzczym wpatrywaniu, test po lewej najmniej przekonywojacy. W sumie to mnie zaskoczyles ze 2 warstwy starczaja w wiekszosci wypadkow - zawsze sadzilem ze mastery maxwella mieszaja je na potege (5-6?). Ale dobrze wiedziec. Dzieki.

  10. #10
    Member
    Awatar Neb
    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    231
    Podziękowania

    Domyślnie

    Coating widać jako lekko siną poświatę na ścianie i na kurtce. 4 warstwy to ma chyba materiał lakieru samochodowego co jest w sumie zgodne z rzeczywistością. Zdecydowana większość 2-3 warstwy, proste 1. W tym oczywiście jeśli potrzeba, dodatkowe BSDF w danej warstiwie. Chyba tak jak ze wszystkim, jak coś nie wychodzi i łatamy temat dodając nowe elementy na potęgę, to znaczy, że trzeba wrócić do punktu wyjścia i poszukać innej drogi :)

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •